Ladies Night Epplejeck

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:32

In mijn goodiebag zat:
Heel veel folders, roze nagellak, pen, hoevenkrabber, heel veel luchtjes, lippenstift, nagelveiltje, paardenbalsum, Manen en Staart spray, 20% korting bij ej, 5 euro bij de da ofzo. Dat was het ongeveer wel

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:33

Ik ben vandaag ook geweest in Zwolle, ik vond dat er veeeel meer uit te halen viel. Aan de winkel was niks verandert, ik verwachtte een rode loper met modellen die de zomercollectie showen enz. En alleen een goodiebag als je wat koopt vond ik wel cheap :') Daar zaten wel leuke dingen in trouwens! En ik heb een Pikeur shirt voor nog geen tientje gescoord, 75% korting, er hing er nog eentje in precies mijn maat _/-\o_

Ja hier hadden ze meer aan kunnen doen vind ik. Zet een dierenarts neer die advies geeft over beenbescherming, een osteapaat die informatie geeft over de rug, vertegenwoordigers van BR die je kunnen adviseren. Ik noem maar wat hoor, maar dat had ik interessanter gevonden dan vrouwen die je voeten masseren :Y)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:34

xLottee98 schreef:
In mijn goodiebag zat:
Heel veel folders, roze nagellak, pen, hoevenkrabber, heel veel luchtjes, lippenstift, nagelveiltje, paardenbalsum, Manen en Staart spray, 20% korting bij ej, 5 euro bij de da ofzo. Dat was het ongeveer wel

Nohhhh jij hebt een veel leukere goodiebag :') Ik hyad geen luchtjes, lippenstift, nagelvijl en korting :oo

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:34

Aranel schreef:
Ik ben vandaag ook geweest in Zwolle, ik vond dat er veeeel meer uit te halen viel. Aan de winkel was niks verandert, ik verwachtte een rode loper met modellen die de zomercollectie showen enz. En alleen een goodiebag als je wat koopt vond ik wel cheap :') Daar zaten wel leuke dingen in trouwens! En ik heb een Pikeur shirt voor nog geen tientje gescoord, 75% korting, er hing er nog eentje in precies mijn maat _/-\o_

Ja hier hadden ze meer aan kunnen doen vind ik. Zet een dierenarts neer die advies geeft over beenbescherming, een osteapaat die informatie geeft over de rug, vertegenwoordigers van BR die je kunnen adviseren. Ik noem maar wat hoor, maar dat had ik interessanter gevonden dan vrouwen die je voeten masseren :Y)

_/-\o_ Helemaal mee eens.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:35

ben net terug met je raad het denk ik al 3 tassen met gekocht spul,een goodiebag en een paar kingsland slippers

Lotte_98

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:35

@Aranel, Wat had jij dan allemaal in je goodiebag?

Lotte_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:36

mie123gie schreef:
ben net terug met je raad het denk ik al 3 tassen met gekocht spul,een goodiebag en een paar kingsland slippers

Dit herken ik, ik heb ook 3 tassen vol hahaha :')

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:38

Nou wat zit er veel in jullie goodiebag!
Bij mij alleen maar slobber, paardenbalsem, folders, staart en manenspray en een pen

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:39

Stalgenoten van mij zijn ook geweest, tegen de tijd dat zij hun spullen bij elkaar gezocht hadden waren de goodiebags op, terwijl mensen die bij binnenkomst met een emmertje snoepjes van €2,5 naar de kassa renden hem wel hadden. Aanfluiting.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:43

als ik zo lees heb ik wel de meest gevulde goodiebag: slobber,2 zakjes pavo muslie,een zakje paarden snoepjes,een zak snoep voor mij zewlf,ong.10 kortings bonnen,een stapel catalogusen van de nieuwe zomer collectie,f.r.a sampel,hoevenkrabber,manenspray,pen,nagelak en lippen baslem

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:47

Ik ben net terug van Drachten! :D Was heel leuk, maar HEEL druk :P Je kreeg dus alkeen een goodiebag als je wat kocht, en ik had geen geld meegenomen :( Maar heb wel een leuke avond gehad :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:51

Vind het eigenlijk meer dan logisch dat je alleen een goodiebag krijgt als je wat koopt.

Ik had inderdaad ook nog een br pen en een ariat lippenbalsem

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:51

Nou idd een beetje aanfluiting.. Winkel was niks veranderd en 2 kraampjes, eentje om je op te maken en een voor paardenhaar sieraden.
Alleen een broek gekochten kreeg daar dus KL slippers bij, bonnetje ging in een doos waar straks dingen van verloot worden volgens mij.

Goodiebag: Staart en manen spray, paardenbalsem, slobber mash, ariat sleutelhanger, BR pen, BR sticker, klein luchtje, serum, 20% korting bij EJ en verder veeeeeeeeeel folders

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:58

ik ben ook net terug, was fun ;) alleen elastiekjes gekocht, dekje had ik dag ervoor al opgehaald. Verder superleuke kleren gezien, ik had ook de goodybag gehad, zat in: allemaal leuke boekjes van de collecties, 20 procent kortingsbon, pen, parfumbon van 10,-, lolly, mini nagellak, manen en staartspray, paardensnoepjes, en muesli, bon van bioscoop(2 halen=1betalen) paardenbalsem of zoiets. Was druk maasr had het drukker verwacht :D

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 20:59

Ik vond t behoorlijk vol in drachten hoor.. De mensen met wie ik was hadden dezelfde goodiebag!

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:03

xLottee98 schreef:
Annuuuhh schreef:
Ik ben al weer terug, zweetdeken, sokken en likstenen gekocht :P Ik was in Groningen bijna iedereen had een andere goodiebag, Die van mij was totaal verschillend dan die van een vriendin van mij :P maar goed vind ik niet erg, het is leuk dat ze zoiets organiseren :)

Volgens mij stond jij voor mij in de rij :P

Dat zou best kunnen :P ik had een lime groene zweetdeken :P

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:05

Woooow wat hadden jullie allemaal veel in die goodiebag :oo Ik kreeg een hoevenkrabber, stiekjes, nagellak, een keycord en kindersokken. :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:07

xLottee98 schreef:
@Aranel, Wat had jij dan allemaal in je goodiebag?

Blauwe nagellak (erg mooi), heel veel folders, 2 zakjes pavo, een pen, hoeven krabber, balsem potje en staart en manen spray.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:13

Viel mij allemaal zo tegen... erg jammer.. goodiebag is meer folders dan wat anders en ik ga echt niet mijn voeten laten masseren in een overvolle winkel..

Gemiste kans voor EJ als je het mij vraagt.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:14

banketstaaf schreef:
ik ben ook net terug, was fun ;) alleen elastiekjes gekocht, dekje had ik dag ervoor al opgehaald. Verder superleuke kleren gezien, ik had ook de goodybag gehad, zat in: allemaal leuke boekjes van de collecties, 20 procent kortingsbon, pen, parfumbon van 10,-, lolly, mini nagellak, manen en staartspray, paardensnoepjes, en muesli, bon van bioscoop(2 halen=1betalen) paardenbalsem of zoiets. Was druk maasr had het drukker verwacht :D

Die bioscoopbon had ik ook, volgens mij is elke bag uit Drachten gewoon hetzelfde :j
Ik had maar 3 mensen voor me (ik was er mooi vroeg) en toen ik aan het betalen was kwam er een meute mensen binnen := Mooi op tijd weg dus :P

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:15

Waarom zit er eigenlijk een leeg proefflesje van douglas in de goodiebags?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:17

Ania schreef:

Onze nieuwe levensvraag :') snap dat echt niet...

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:18

Aranel schreef:
Ania schreef:

Onze nieuwe levensvraag :') snap dat echt niet...

Die had ik iig niet :=
Ik had er wel een inimini tube OB tandpasta in :')

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:26

Ik was er om 6u al en tegen de tijd dat we afrekenden waren alle goodiebags al op. Ze hadden er 'wel ruim 100' gemaakt... Ja hoor, je weet toch dat er meer mensen komen?? Minimumprijs bepalen ofzo. Ik had namelijk 130,- besteed en heb niks aan een Kingsland captas of slippers, maarja :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:26

Nou, ik had ook beter verwacht.
Er stond op de site dat er in groningen iemand zou zijn voor uitleg over bitloos en bareback enzo.. Niemand gezien.
En het kraampje over uiterlijk en make up enzo..
Stond een tafel naast met een verveelde vrouw, die alleen iets tegen je zei, als je geinterreseerd naar de tafel keek...
Voor de rest erg druk, niet gevonden waar ik voor ben gekomen, maar wel een grote emmer met brokjes gehaald, en een zak snoepjes.

Mijn goodiebag was ook echt flut..
Klein zakje voer, een stel kindersokken en een sleutelhanger van nog geen 2 euro...

My opinion: dit kon een stuk beter!