Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daar zaten wel leuke dingen in trouwens! En ik heb een Pikeur shirt voor nog geen tientje gescoord, 75% korting, er hing er nog eentje in precies mijn maat
xLottee98 schreef:In mijn goodiebag zat:
Heel veel folders, roze nagellak, pen, hoevenkrabber, heel veel luchtjes, lippenstift, nagelveiltje, paardenbalsum, Manen en Staart spray, 20% korting bij ej, 5 euro bij de da ofzo. Dat was het ongeveer wel
Ik hyad geen luchtjes, lippenstift, nagelvijl en korting
Aranel schreef:Ik ben vandaag ook geweest in Zwolle, ik vond dat er veeeel meer uit te halen viel. Aan de winkel was niks verandert, ik verwachtte een rode loper met modellen die de zomercollectie showen enz. En alleen een goodiebag als je wat koopt vond ik wel cheapDaar zaten wel leuke dingen in trouwens! En ik heb een Pikeur shirt voor nog geen tientje gescoord, 75% korting, er hing er nog eentje in precies mijn maat
![]()
Ja hier hadden ze meer aan kunnen doen vind ik. Zet een dierenarts neer die advies geeft over beenbescherming, een osteapaat die informatie geeft over de rug, vertegenwoordigers van BR die je kunnen adviseren. Ik noem maar wat hoor, maar dat had ik interessanter gevonden dan vrouwen die je voeten masseren
Helemaal mee eens.
Was heel leuk, maar HEEL druk
Je kreeg dus alkeen een goodiebag als je wat kocht, en ik had geen geld meegenomen
Maar heb wel een leuke avond gehad
alleen elastiekjes gekocht, dekje had ik dag ervoor al opgehaald. Verder superleuke kleren gezien, ik had ook de goodybag gehad, zat in: allemaal leuke boekjes van de collecties, 20 procent kortingsbon, pen, parfumbon van 10,-, lolly, mini nagellak, manen en staartspray, paardensnoepjes, en muesli, bon van bioscoop(2 halen=1betalen) paardenbalsem of zoiets. Was druk maasr had het drukker verwacht
xLottee98 schreef:Annuuuhh schreef:Ik ben al weer terug, zweetdeken, sokken en likstenen gekochtIk was in Groningen bijna iedereen had een andere goodiebag, Die van mij was totaal verschillend dan die van een vriendin van mij
maar goed vind ik niet erg, het is leuk dat ze zoiets organiseren
Volgens mij stond jij voor mij in de rij
ik had een lime groene zweetdeken
banketstaaf schreef:ik ben ook net terug, was funalleen elastiekjes gekocht, dekje had ik dag ervoor al opgehaald. Verder superleuke kleren gezien, ik had ook de goodybag gehad, zat in: allemaal leuke boekjes van de collecties, 20 procent kortingsbon, pen, parfumbon van 10,-, lolly, mini nagellak, manen en staartspray, paardensnoepjes, en muesli, bon van bioscoop(2 halen=1betalen) paardenbalsem of zoiets. Was druk maasr had het drukker verwacht

Mooi op tijd weg dus