Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(wel van het paard overigens), maar ik vind dat persoonlijk geen rare zin om te zien in een advertentie.
Sky_As schreef:pinkie87 schreef:Goede foto`s dat werkt echt stukken beter dan vaak de foto`s die er staan.
het is gewoon zo zonde je kunt zo veel meer geld uit al uit krijgen als je mooie foto`s kan plaatsen.
ik zelf doe ook zulke shoot voor verkoop.
een juiste draf foto is gewoon van belang
Als verkoper ben ik het helemaal met je eens, (tenzij het paard echt slecht draaft) of een springpaard vind ik ook onzin om er een draffoto bij te zetten. Maar als koper zijnde, zie ik echt helemaal NIKS aan een draffoto. Iedere goede fotograaf kan een mooie draffoto van een ezel maken, ik als KOPER wil daar geen conclusie uittrekken....
Lui_ schreef:Baal schreef:@NienkeV1994
Goed voorbeel van 'n slechte foto: staat sinds enkele uren een D-schimmeltje op BM te koop, met een heel slechte foto!
Weet gelijk welke advertentie je bedoeld en dat is inderdaad een erg slechte (verkoop) foto. Dat is voor mij ook een afknapper, een slechte foto.
Ook vind ik het storend als er geen vraagprijs bij de advertentie staat.
ruitje schreef:Is dat echt zo? Ik denk dat er maar een klein percentage kopers is die de kunde heeft om live dat 'extra' te zien.
En een heel groot percentage die dus wel paarden bezoekt vanwege dat soort foto's?
Is denk ik weer de scheiding tussen recreatie kopen en top kopen?
Vaak maken ze je dan lekker, zodat ze er toch nog een beetje bij op kunnen doen. Nee, ik heb liever een idee van een prijs.