Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjuimpje schreef:Ik werk ook alweer bijna 10 jaar Natasha, dus loop al wat langer mee.
Ik heb mijn loon wel aardig omhoog weten te duwen afgelopen jaren en voorlopig kan ik daar heel aardig van rondkomen. Dat kon alleen omdat het zulke goede tijden waren.
Natasha schreef:Over de paarden verkoop:
Wij verkopen ook nog steeds goed, maar ik vraag me af of dat ook zo was geweest als we nu in de duurder geprijsde paarden zaten.......
PhiaBink"]
[quote="Sjuimpje schreef:Ik werk ook alweer bijna 10 jaar Natasha, dus loop al wat langer mee.
Ik heb mijn loon wel aardig omhoog weten te duwen afgelopen jaren en voorlopig kan ik daar heel aardig van rondkomen. Dat kon alleen omdat het zulke goede tijden waren.
gijsenkim schreef:ik heb deze maand geleerd dat wij niet rond kunnen komen van alleen Gijs zn salaris........ natuurlijk zouden we dat wel kunnen, maar dan moeten we een hele hoop leuke dingen laten en eigenlijk willen we dat niet.
Dus inderdaad verwent... .
Lovely schreef:Jij werkt zelf toch helemaal niet?
Het is jammer dat jullie het zo zwaar hebben, maar misschien komt alles nog goed voordat jullie een veiling aan je broek hebben.
PhiaBink schreef:De euro er al 2 jaarIk reken bijna alles nog om naar de gulden.
Ik ben wel heel goed in hoofdrekenen geworden.
Citaat:Het is jammer dat jullie het zo zwaar hebben, maar misschien komt alles nog goed voordat jullie een veiling aan je broek hebben.