oooh ik lig echt in een deuk! al die foto's!! die vorige had ik al eens eerder gezien, kan me wel niet precies herrineren van waar maar oooh wat vond ik die toen ook al geweldig!
geniaal, kan me wel herinneren ging ik helpen met ponykampen en wat zagen de pony's er uit haha ik hielp hadden ze bij een kleine b pony een friezen deken omgebonden en mijn vriendin en ik hadden haar arabier helemaal blauw gespoten voor de smurfen show met witte hoeven !! mijn toekomstige shet wordt ook een keer een smurf
Dit is een jaar of 4 geleden, wedstrijd verkleed springen. Tsja, als je paard dan toch een aparte naam heeft, maak je daar gebruik van ook!
en nog erger, het totaal plaatje... Paard erachter is uiteraard omgedoopt tot Sylvester, we reden de proef samen, Sylvester uiteraard achter Tweety aan... Onze eigen kostuums zijn minstens net zo erg
Oh, en ik ben echt gewoon volwassen, qua leeftijd dan...
Die AH pony, ook geweldig! Wij hebben eind maart weer pas de deux wedstrijd in thema, dus we zijn hard aan het nadenken wat het nu gaat worden. Het roze ging er de vorige keer iets lastiger af dan we dachten, dus misschien moeten we het nu toch maar weer meer in de lintjes en dekjes zoeken...