Ik maak tenminste een beest in 1 keer af, niks geen lijden...I pull my trigger, now it's dead

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Billy schreef:Schieters die fazanten en ander wild uitzetten, raken als ze betrapt worden, hun jachtvergunning kwijt, en krijgen als bonus een flinke boete. Hetzelfde geldt voor jagers die zich op andere manieren niet aan d jachtwet houden, bijv omdat ze gif neerleggen of omdat ze beschermde soorten schieten.
Goede jagers zullen zich niet met dit soort praktijken bezig houden, en daarmee zou ik ook niet willen jagen.
AlmostBlack schreef:Wilde katten worden bij ons gezien als 'schadelijk wild' en deze mogen afgeschoten worden wanneer zij zich bevinden op het terrein van een jager. Dit is door onze gemeente goedgekeurd.
AlmostBlack schreef:ik zit helemaal niet snel op de kast, hoewel ik me wel kan ergeren over het feit dat anti-jagers de liefhebbers van de jacht geen kans willen gunnen om aan te tonen wat voor goed werk zij wel niet verrichten![]()
Ik maak tenminste een beest in 1 keer af, niks geen lijden...I pull my trigger, now it's dead