3 readings van mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:51

Geweldig gedaan!
Het doet me een beetje denken aan die 'helderziende' jongen die op een gegeven moment door de mand viel met zijn gen-verbrander. Kan iemand zich dat nog herinnenren?
Tijdens een reading had hij iemand (een geest/verschijning/energie) voor zich die gen-verbrander bleek te zijn geweest. Wat het was wist niemand.
Bij nader onderzoek bleek dat het een typfout op internet was. De voorvader (de geest/verschijning/energie) was nl genever-brander(jenefer-brander) maar op het www stond dus gen-verbrander. En bij wat speurwerk op google was dat terug te vinden.
De jongen had zijn huiswerk dus niet goed gedaan :')

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 10:52

haha,super gedaan dit.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:01

Vjestagirl schreef:
Als je het topic leest dan zie je ook dat de 2de en 3de gemaakt zijn mbv bokt.

Overigens moet ik wel zeggen dat Vjesta koppig en eigenwijs naar een ander level mee heeft genomen dan de meeste fjorden dat doen.

Sorry had geen tijd om het hele topic te lezen. Ik ga weer terug naar me stille hoek :D

Kan me hier echt niet van laten overtuigen vooralsnog....
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 14-11-12 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:28

WOUW!!!
Ik had een foto van m'n pony gepb't naar cybrdynk in de stiekeme hoop dat ze hem eruit zou kiezen :D Binnen een half uur kreeg ik een pb terug. Niet met dat hij het geworden was, maar al met een heel verhaal!!!
Ze vond het inschatten van zijn geslacht moeilijk en kwam op merrie uit, maar hij mag dan wel ruin zijn, maar gedraagd zich in alles als een wijfie!!
Zijn longen voelde niet helemaal goed en hadden verbetering nodig, en dat is zó waar!!
Emotioneel moet hij een stukje verlies verwerken en dat is ook zo waar!! (er is waarschijnlijk wel terug te vinden dat ik een hele tijd terug m'n andere pony weg heb moeten doen, maar zoals dat hij daar nu nog last van heeft!?)
Dat hij iets meer aandacht zou willen in de zin van vaker gaan wandelen (en dan niet om gras te eten!!!) klopt ook zo!! (i.v.m. verhuizing en nu nog verder weg wonen is dat er echt een hele tijd bij in geschoten, maar wat doet hij dat graag!!)
Ze gaf aan dat hij wel een wormenkuurtje kon gebruiken. Hij heeft er een paar weken terug een gehad, maar ik zat al een aantal dagen te twijfelen of hij er niet weer een nodig had!!!

Ik ben er echt heel blij mee en vond het ontzettend leuk om te lezen!!

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:41

Nou Zensation, ik had de neiging om het Belgische paard te doen, maar je bent zo enthousiast, daar ben ik voor gevallen.

Daar gaat ‘ie dan: Ik zie op de foto een sterk evenwichtig paard, zo voelt het ook. Rustig paard, niet snel van z’n stuk te brengen, kan wel eens wegspringen voor een vuilnisbak of een grote steen, maar niet te gek. Is na even briesen dan gewoon weer bij je zeg maar.
Als ik dit paard zou berijden voelt het als volgt: goede aanleuning, rug heeft een mooie spanning, buikspieren zijn aangespannen, rechts achter stapt wat sterker onder dan linksachter. Goede coördinatie en tact, wil en kan goed je instructie opvolgen. Mooi halthouden op eigen benen, kan zowel links als rechtsom goed buigen, al ligt rechtsom iets makkelijker, over linksom moet even nagedacht.
Hij is goed geaard, het hele lijf stroomt lekker. Hij vindt jou lief, maar je mag nog iets meer het leiderschap nemen. Omdat hij gemoedelijk is zal hij je niet afstraffen en doet hij gewoon zijn dingetje, maar om verder te komen samen in de training mag je iets duidelijker zijn of zelfs wat meer vragen van hem. Hij heeft meer talent dan er nu uitkomt lijkt het.

Fysiek getest, voeding 90%, er moet iets af. Hooi lijkt de reden. Is het te rijk voor hem? Dan kijk ik direct naar de afvoer, die is gemiddeld 60%. Nieren 90%, darmen 50%, lymfe 90%, huid 100%, lever 80%, longen 70%. Prioriteit ligt dan bij de darm; Darm Compositum brengt het volgende: Nieren 100%, darmen 100%, lymfe 100%, huid 100%, lever 100%, longen 100%.
Wanneer hij die Darm Compositum krijgt kan de voeding weer verteerd worden.

Als ik de emoties test via de bloesemremedies kom ik op Tiger Lily, het woord dienstbaarheid; de Tiger Lily geeft meer verzachtende vrouwelijke kwaliteiten mee. Daarnaast de Chichory, thema gezien willen worden. Blijkbaar heeft je paard behoefte om zich te profileren, wil graag op de voorgrond staan, als anderen maar niet de zwaktes en kwetsbaarheden zien. Hij wil het liefst alles aankunnen. Heerlijk om je sterk te voelen en dan de ander je niets aan kan doen. Heeft bevestiging nodig van anderen, door hem te prijzen. Daardoor is hij wel afhankelijk van die ander.

Verder test alles als een zonnetje, het is trouwens een heel spiritueel paardje, als je tussen de 1 en 10 meet staat hij op 8. Dat betekent dat je hem op je gedachten kan rijden, hem telepatisch dingen kunt vertellen en dat hij dat ook met gemak oppikt.

Het werk wat hij te doen heeft voelt als 90% tevreden. Een extra buitenritje met andere paarden zou het op 100% brengen.

Meer weet ik zo even niet, als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel!

Groetjes!
Laatst bijgewerkt door cybrdynk op 14-11-12 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:44

Kentaro schreef:
WOUW!!!
Ik had een foto van m'n pony gepb't naar cybrdynk in de stiekeme hoop dat ze hem eruit zou kiezen :D Binnen een half uur kreeg ik een pb terug. Niet met dat hij het geworden was, maar al met een heel verhaal!!!
Ze vond het inschatten van zijn geslacht moeilijk en kwam op merrie uit, maar hij mag dan wel ruin zijn, maar gedraagd zich in alles als een wijfie!!
Zijn longen voelde niet helemaal goed en hadden verbetering nodig, en dat is zó waar!!
Emotioneel moet hij een stukje verlies verwerken en dat is ook zo waar!! (er is waarschijnlijk wel terug te vinden dat ik een hele tijd terug m'n andere pony weg heb moeten doen, maar zoals dat hij daar nu nog last van heeft!?)
Dat hij iets meer aandacht zou willen in de zin van vaker gaan wandelen (en dan niet om gras te eten!!!) klopt ook zo!! (i.v.m. verhuizing en nu nog verder weg wonen is dat er echt een hele tijd bij in geschoten, maar wat doet hij dat graag!!)
Ze gaf aan dat hij wel een wormenkuurtje kon gebruiken. Hij heeft er een paar weken terug een gehad, maar ik zat al een aantal dagen te twijfelen of hij er niet weer een nodig had!!!

Ik ben er echt heel blij mee en vond het ontzettend leuk om te lezen!!

Leuk dat je zo enthousiast ben, ik wens je veel plezier met je kanjer. Ik vond 'm zo leuk aanvoelen dat ik er geen seconde over na hoefde te denken ;-)

Anoniem

Re: 3 readings van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:54

Ik wil mijn paard ook wel beschikbaar stellen? Is weinig inhoudelijks over te vinden op Bokt en is niet direct/gemakkelijk te koppelen aan raskenmerken.

Eke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:55

Volgens mij zijn er best mensen met kwaliteiten (ik noem het bewust geen gaven hier) die ik niet heb, niet ken en niet kan. Het lijkt me mogelijk dat die kwaliteiten zich uitstrekken naar een 'gevoelsniveau', waardoor ze heel andere dingen zien, of dingen op een andere manier zien, dan ik kan/ken/begrijp.

Als zo iemand in staat is mij iets te verhelderen of mij ergens mee op weg te helpen, of hulp te bieden in het algemeen: hulde. En omdat dat tijd kost vind ik het ook niet meer dan redelijk om die tijd te vergoeden, al dan niet met geld. Daarin ben ik dan wel een kritische consument; vergoeden is heel iets anders dan de kas spekken voor mij.

Juist omdat het hier gaat om zaken die buiten mijn begrip zouden kunnen liggen, is het moeilijker de 'kwaliteit' te beoordelen. Daar komt nog bij dat er een ENORME hoeveelheid wildgroei is op deze markt, en ik denk dat je met een vergrootglas moet zoeken naar het koren tussen het kaf. En daar komt dan nog eens bij dat een groot deel van dit werk psychologisch is. Een beetje pienter iemand komt dus een heel eind, en dat is prima wat mij betreft, totdat men pretendeert vanuit een heel andere basis te werken.

Maar feit blijft voor mij: als iemand tijd investeert om jou te helpen op jouw aanvraag, én het helpt jou, dan is er in ieder geval iets goed gegaan. Zolang dit in openheid gebeurt en tegen redelijke vergoedingen, vind ik het nuttig. Wat een redelijke vergoeding is, moet besloten worden tussen aanbieder en afnemer, en is een zaak van het gezonde verstand denk ik.

EDIT: Kijk eens heel kritisch naar het werk van een psycholoog, of je eigen lesgever. Hoe vaak vertellen die je niet dingen die je, als je eens heel goed nadenkt, eigenlijk best wel wist. Toch bleef dat weten bij jou op een onbewust niveau, tot iemand het tegen je uitsprak. Zo'n 'opeens valt het muntje' effect. Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat alles is wat ze doen! Maar het gebeurt regelmatig, en is volgens mij een heel normaal psychologisch proces.
Laatst bijgewerkt door Eke1 op 14-11-12 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 11:57

Nou, ik heb er 2 gedaan voor de lol en om toch een beetje te bewijzen aan de ongelovigen dat het heus kan. Doe ermee wat je wil, ik doe dit werk uit liefde voor het paard en uit respect voor de 'verzorger' van het paard. We maken ons allemaal zorgen om het wel en wee van onze grote en kleine vrienden, ze kunnen nu eenmaal niet praten en gaan voor ons door het vuur. Om die reden wil ik graag mijn steentje bijdragen aan de paardenwereld om ze te helpen met dat stukje wat ze je niet kunnen vertellen. Ik krijg nu allemaal verzoekjes om nog meer paarden te doen, hopelijk begrijpen jullie dat dit mijn werk is en dat ook mijn zonnetje niet voor niks op gaat. Voor bokkers die het echt graag nog willen stuur mij een pb en dan reken ik tijdelijk 30 euro. Als je paard specifieke klachten heeft kun je die erbij vermelden, dan kijk ik daar extra goed naar. Mag uiteraard ook gewoon blanco, wat je wil. Wel even een foto meesturen!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:00

Dank je cybrdynk!! (het is ook echt zo'n schat, heb alleen nog nooit zo'n watje meegemaakt... := )
(heb het uitgeprint en laat het aan m'n nicht (met wie ik altijd naar de pony's ga) lezen! Heel erg benieuwd wat zij er van zegt!!)

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:03

Wat mooi!

Ik zou dit ook graag eens willen laten doen.

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:23

Nou Zensation, ik had de neiging om het Belgische paard te doen, maar je bent zo enthousiast, daar ben ik voor gevallen.
Ik voel me zeer vereerd en wil je bij voorbaat al danken voor de moeite die je hebt genomen!

Daar gaat ‘ie dan: Ik zie op de foto een sterk evenwichtig paard, zo voelt het ook. Rustig paard, niet snel van z’n stuk te brengen, kan wel eens wegspringen voor een vuilnisbak of een grote steen, maar niet te gek. Is na even briesen dan gewoon weer bij je zeg maar.
Sterk paard (in mentale zin) klopt als een bus, evenwichtig klopt niet.De ene dag is weer totaal anders dan de andere dag bij hem. Hij is inderdaad niet snel van zijn stuk te brengen in bijvoorbeeld verkeer, enge dingen. Mentaal is hij wel zeer snel van zijn stuk en is dan ook snel op zijn teentjes getrapt.

Als ik dit paard zou berijden voelt het als volgt: goede aanleuning, rug heeft een mooie spanning, buikspieren zijn aangespannen, rechts achter stapt wat sterker onder dan linksachter. Goede coördinatie en tact, wil en kan goed je instructie opvolgen. Mooi halthouden op eigen benen, kan zowel links als rechtsom goed buigen, al ligt rechtsom iets makkelijker, over linksom moet even nagedacht.
Qua aanleuning,rugspanning,etc: Daar zit het grote probleem, dit is verre weg van goed of bevestigd. Dit geldt tevens voor de coordinatie en tact.Hier zit het grote hekelpunt.
Elke dag is opnieuw weer een "strijd". Rechtsachter inderdaad wel sterker ondertredend als linksachter.Halthouden altijd (in onwaakzaam moment) op rust met linksachter.Buiging rechtsom is inderdaad makkelijker als linksom.

Hij is goed geaard, het hele lijf stroomt lekker. Hij vindt jou lief, maar je mag nog iets meer het leiderschap nemen. Omdat hij gemoedelijk is zal hij je niet afstraffen en doet hij gewoon zijn dingetje, maar om verder te komen samen in de training mag je iets duidelijker zijn of zelfs wat meer vragen van hem. Hij heeft meer talent dan er nu uitkomt lijkt het.
Goed geaard klopt, maar op zijn tijd.Vraag je teveel of toon je teveel leiderschap met te weinig compromissen, dan lig je er absoluut naast. Hij vertoont dan echt rodeo gedrag, gilt dan als een varken.Doorpakken op dat moment wordt je dood! Qua talent, helemaal mee eens. Het is een paard wat op ZZ-licht niveau loopt, maar piaffe en passage zijn peulenschilletjes voor hem, mits HIJ daar zin in heeft. Zijn talent wint het niet van zijn ego..

Fysiek getest, voeding 90%, er moet iets af. Hooi lijkt de reden. Is het te rijk voor hem? Dan kijk ik direct naar de afvoer, die is gemiddeld 60%. Nieren 90%, darmen 50%, lymfe 90%, huid 100%, lever 80%, longen 70%. Prioriteit ligt dan bij de darm; Darm Compositum brengt het volgende: Nieren 100%, darmen 100%, lymfe 100%, huid 100%, lever 100%, longen 100%.Wanneer hij die Darm Compositum krijgt kan de voeding weer verteerd worden.
Dit kan goed kloppen. Op het moment van de foto is hij inderdaad te dik door te voedingrijk hooi. Hierna is hij ontzettend afgevallen (niet eens door veel minder voeren) dus de Darm Compositum kan een goede oplossing zijn

Als ik de emoties test via de bloesemremedies kom ik op Tiger Lily, het woord dienstbaarheid; de Tiger Lily geeft meer verzachtende vrouwelijke kwaliteiten mee. Daarnaast de Chichory, thema gezien willen worden. Blijkbaar heeft je paard behoefte om zich te profileren, wil graag op de voorgrond staan, als anderen maar niet de zwaktes en kwetsbaarheden zien. Hij wil het liefst alles aankunnen. Heerlijk om je sterk te voelen en dan de ander je niets aan kan doen. Heeft bevestiging nodig van anderen, door hem te prijzen. Daardoor is hij wel afhankelijk van die ander. Klopt, het is een paard die graag gezien wil worden en zal ook alles doen aan het feit om in de spotlight te staan. Hij heeft een hoog verliefdheidsgehalte en dat weet hij.Hier maakt hij misschien ook dankbaar (mis)gebruik van.

Verder test alles als een zonnetje, het is trouwens een heel spiritueel paardje, als je tussen de 1 en 10 meet staat hij op 8. Dat betekent dat je hem op je gedachten kan rijden, hem telepatisch dingen kunt vertellen en dat hij dat ook met gemak oppikt.
Klopt deels. Als ik in een slecht humeur ben, hoef ik er niet aan te denken om op te stappen, dan is het direct gedoemd om te mislukken. Met gedachten, zit, en wederzijdse energie (ik weet even niet hoe ik het anders moet benamen) rijd ik hem nu ook. Op dit paard kan ik niet "normaal" met been komen waar dat wel gewenst zou zijn, dan slaat hij gelijk af. Nogmaals, het is een spel om hem te rijden, compromissen maken is daar een belangrijk onderdeel van.

Het werk wat hij te doen heeft voelt als 90% tevreden. Een extra buitenritje met andere paarden zou het op 100% brengen.
Zou kunnen kloppen.In het verleden is hij tamelijk "kapot" gereden op dressuurmatig gebied. Teveel gevraagd op te jonge leeftijd. Buitenrijden kan hij wel van genieten, ook met een ander paard. Helaas moet de mederijder dan wel oppassen dat hij niet te dicht in de buurt komt, want een bok met uitslaande achterbenen is zo weggegeven :)

Meer weet ik zo even niet, als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel!

Groetjes!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:31

IMJ schreef:
Geweldig gedaan!
Het doet me een beetje denken aan die 'helderziende' jongen die op een gegeven moment door de mand viel met zijn gen-verbrander. Kan iemand zich dat nog herinnenren?
Tijdens een reading had hij iemand (een geest/verschijning/energie) voor zich die gen-verbrander bleek te zijn geweest. Wat het was wist niemand.
Bij nader onderzoek bleek dat het een typfout op internet was. De voorvader (de geest/verschijning/energie) was nl genever-brander(jenefer-brander) maar op het www stond dus gen-verbrander. En bij wat speurwerk op google was dat terug te vinden.
De jongen had zijn huiswerk dus niet goed gedaan :')

Robbert van den Broeke.

Hij fotografeert inmiddels ook geesten en "buitenaardse" schepsels. Alhoewel ze wel sterk lijken op plaatsen van het internet.
Afbeelding

Of Jos Brink ook zo terug te halen van het internet.
Afbeelding

Robberts uitleg: Een geest profileert zich na de dood op de aarde zoals zijn favoriete foto. Jaja Robbert, geloofwaardig.

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:38

@Zensation: Wow, dat had ik niet verwacht, dat hij zo snel aangebrand zou zijn. Dat is iets wat ik dan in m'n gevoel in scene moet zetten. Blijkbaar voel ik hem blanco, zonder bijkomstigheden. Maar zodra hij narrig wordt is het dus Jeckel en Hide zeg maar. Als je zoiets beschrijft voel ik hem wel in al z'n power in weerstand komen, maar in alle eerlijkheid is dat echt een karakterkwestie. Dat pak je niet weg met een bloesempje ;-) Dit is wie hij is. Het enige wat je daar aan kunt veranderen is binnen de relatie en wat je zegt, goed in balans zijn als je met hem bezig bent. En kan me voorstellen dat je niet zomaar doorpakt. Dat hij het been niet accepteert kan ook goed door zijn darmen komen. Hij is al sensitief, maar met wat pijnlijke darmen wordt dat niet makkelijker. Nou, de rest doen we via pb!!
Laatst bijgewerkt door cybrdynk op 14-11-12 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:38

Robert ten Broeke is al ontmaskerd.

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:42

cybrdynk schreef:
@Zensation: Wow, dat had ik niet verwacht, dat hij zo snel aangebrand zou zijn. Dat is iets wat ik dan in m'n gevoel in scene moet zetten. Blijkbaar voel ik hem blanco, zonder bijkomstigheden. Maar zodra hij narrig wordt is het dus Jeckel en Hide zeg maar. Als je zoiets beschrijft voel ik hem wel in al z'n power in weerstand komen, maar in alle eerlijkheid is dat echt een karakterkwestie. Dat pak je niet weg met een bloesempje ;-) Dit is wie hij is. Het enige wat je daar aan kunt veranderen is binnen de relatie en wat je zegt, goed in balans zijn als je met hem bezig bent. En kan me voorstellen dat je niet zomaar doorpakt. Dat hij het been niet accepteert kan ook goed door zijn darmen komen. Hij is al sensitief, maar met wat pijnlijke darmen wordt dat niet makkelijker. Nou, de rest doen we via pb!!

Jeckel and Hide, dat is het woord, jij zegt t!! :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:45

gohya schreef:
Robert ten Broeke is al ontmaskerd.

En alsnog krijg hij dagelijks duizenden brieven van mensen die readings willen bij hem en gelooft hij zelf nog steeds heilig in z'n gaven...

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:46

Ik vind trouwens wel dat je met de pijnlijke darmen een punt hebt.
Het "jo-jo" effect qua gewicht (slank,dik,moddervet,mager) en daarbij het eten van zijn eigen mest, bevestigen dat. Hier heeft hij al menig kuurtje van weet-ik-al-niet-meer voor gehad, maar de darmcompositum is een goede tip om te gaan proberen!

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 12:59

Dit topic toont mooi aan dat een reading makkelijk in elkaar te knutselen is door goed gebruik van zoekfuncties en dat als daar geen gebruik gemaakt van kan worden de uitspraken gewoon zo algemeen zijn dat ze voor bijna elk paard wel opgaan. Ik vind het wel verassend dat een topic als dit er dan toe leidt dat mensen júíst readings willen. Zijn velen dan zo weinig kritisch?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:02

Al zou je uit zo'n reading maar 1 goede tip krijgen (zoals bijvoorbeeld zensation hierboven aan geeft), dan is het toch al ergens goed voor geweest!?!?
(uiteraard niet als je er 100,00 voor moet betalen :P )

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:04

Kentaro schreef:
Al zou je uit zo'n reading maar 1 goede tip krijgen (zoals bijvoorbeeld zensation hierboven aan geeft), dan is het toch al ergens goed voor geweest!?!?
(uiteraard niet als je er 100,00 voor moet betalen :P )

Maar waar is zo'n tip dan op gebaseerd?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:04

Maar die tip was ook wel gegeven als ze er gewoon een topic voor had geopend. Daar heb je geen reading voor nodig :')

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:08

vuurneon schreef:
Maar die tip was ook wel gegeven als ze er gewoon een topic voor had geopend. Daar heb je geen reading voor nodig :')

My point exactly. Bovendien hebben heel veel paarden wel eens iets aan hun darmen of problemen met voer, dus ook dat is gewoon een goede gok.
Het allermooiste aan deze 'tests' is bovendien dat 'we' de uitkomst van een reading nu vergelijken met wat een eigenaar denkt dat het paard voelt, denkt, hoe het paard is, etc. Maar dat is allemaal niet te controleren of niet gecontroleerd. Dus dat gaat helemaal nergens over. Zoals ik al zei,dit topic toont mooi aan dat een reading makkelijk in elkaar te knutselen is door goed gebruik van zoekfuncties en dat als daar geen gebruik gemaakt van kan worden de uitspraken gewoon zo algemeen zijn dat ze voor bijna elk paard wel opgaan. Daar laat ik het maar bij...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:10

Het is net als Sinterklaas; op het moment dat hij voor je staat ga je toch weer twijfelen :D
Als de reading over je paard gaat, komt het dichtbij en dan voelt het 'speciaal'.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:14

Doet het er echt toe waarop zo'n tip gebaseerd is??
Of dat ik nu geloof dat iemand daadwerkelijk 'contact' met mijn beestje heeft gehad of dat ze het zo maar gokken, het klinkt aannemelijk en je kunt daar wel of niet verder stappen op ondernemen!
Stel dat ze zou zeggen dat er iets niet in orde is met de nieren van m'n pony. Het klinkt geloofwaardig in mijn oren wat hij moet heel erg veel plassen. Ik ga met hem naar een kliniek om onderzoek uit te laten voeren en vraag ze specifiek daar op te controleren.

En uiteraard kun je er ook een topic over openen, maar ik vind het wel heel knap dat iemand alleen aan de hand van een foto daar mee komt!! (er is over dat paard niets bekend op bokt!)
En visitor, jij geeft aan dat hebben heel veel paarden wel eens iets aan hun darmen of problemen met voer, dus ook dat gewoon een goede gok is, waarom is daar dan niet eerder een dierenarts mee gekomen??