Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb toch wel de hoop en de verwachting dat hij hoger dan 1.70 zal worden haha!
VogeltjeM schreef:Batlow: touwtrucje...?
Batlow schreef:VogeltjeM schreef:Batlow: touwtrucje...?
Met een touwtje van oksel tot koot meten, en dan van oksel die lengte naar boven richting schoft, zo hoog wordt je paard dan ongeveer! Je kan ook met meetlint van oksel tot koot meten, die lengte keer 2 doen en dan de overige lengte van kooot tot grond er bij op optellen!
VogeltjeM schreef:Die van mij is nu 17 maanden en ongeveer 1.60. Maarre, dan zou hij volgens dat tabelletje ergens niet boven de 1.70 uit gaan komen. Maar het is een shireIk heb toch wel de hoop en de verwachting dat hij hoger dan 1.70 zal worden haha!
CalvinenGino schreef:die van mij si van zijn 3e tot zijn 5 nog een dikke 5 cm gegroeid, dus alles kan

Hij wordt binnen nu en een maand gecastreerd dus dan zal ik hem eens goed opmeten. Nu heb ik het telkens gedaan met grove schattingen. Dat zn staart trouwens nog niet helemaal volgroeid is, is normaal hoor. Das bij die van mij ook nog niet en zn staart groeit gestaag door.
Woensdag zijn ze alweer 1,5 jaar haha! Gefeliciteerd dus alvast
Voor de felicitatie en het compliment! Die van jou is ook leuk, gave kleur!

Ik zou me er nu nog geen druk over maken hoor! Gewoon lekker laten groeien, dan komt het vast goed! En wellicht heeft hij wel zoveel springtalent dat dat zn hoogte compenseert