Ze is van 2009, dus ze wordt volgend jaar pas vier

Waarom zou jij haar bij het NRPS aanbieden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinda_Dipje schreef:viphorse schreef:Seven jammer dat je nog niets gevonden hebt. Je zou toch denken dat mensen, zeker in deze tijd , er gebruik van willen maken. Ik was vorig jaar opzoek naar iemand zoals jij voor 1 van mijn merries. Vroeg er niets voor , mocht komen wanneer die wilde , hoefde geen stallen te mesten dat doe ik zelf en gebruik van binnen en buiten bak. Heb niemand kunnen vinden en doe het nu gewoon zelf. Snap er niets van .
Heel herkenbaar, zo sleuren wij ook al wat jaren aan met enkele sportpaarden. Vanwege gezondheid kon ik ze zelf niet meer trainen, minimale prijs, gratis... Het maakte gewoon geen verschil. Of dan vond je iemand (gemiddeld M2 ruitertje) en kreeg je het vriendelijk verzoek om hem voor 530 euro per maand super de luxe in pension wilde zetten. Sorry meid maar voor dat geld komt zelfs mijn oude grand prix instructeur tegenwoordig al zijn bed uit, dan begrijp je zeker wel waar mijn voorkeur ligt? Onbegrijpelijk.
In die zin ga ik langzamerhand steeds minder van de paardensport begrijpen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik regelmatig een gat in de lucht ben gesprongen als ik weer eens een super leuk wedstrijdpaardje aangeboden kreeg, met de denderende teleurstelling als mijn moeder dan weer 'nee' zei tegen de betreffende eigenaren omdat mijn focus in de eerste plaats op school moest liggen.*bumber* Maar anderen amazones namen dan met liefde mijn plekje gelijk in... tegenwoordig?
MyWishMax schreef:Pinda_Dipje schreef:Heel herkenbaar, zo sleuren wij ook al wat jaren aan met enkele sportpaarden. Vanwege gezondheid kon ik ze zelf niet meer trainen, minimale prijs, gratis... Het maakte gewoon geen verschil. Of dan vond je iemand (gemiddeld M2 ruitertje) en kreeg je het vriendelijk verzoek om hem voor 530 euro per maand super de luxe in pension wilde zetten. Sorry meid maar voor dat geld komt zelfs mijn oude grand prix instructeur tegenwoordig al zijn bed uit, dan begrijp je zeker wel waar mijn voorkeur ligt? Onbegrijpelijk.
In die zin ga ik langzamerhand steeds minder van de paardensport begrijpen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik regelmatig een gat in de lucht ben gesprongen als ik weer eens een super leuk wedstrijdpaardje aangeboden kreeg, met de denderende teleurstelling als mijn moeder dan weer 'nee' zei tegen de betreffende eigenaren omdat mijn focus in de eerste plaats op school moest liggen.*bumber* Maar anderen amazones namen dan met liefde mijn plekje gelijk in... tegenwoordig?
Ik heb juist een tijd iets gezocht om te rijden en mogelijk te starten, toen mijn paard en dik een jaar uit zou liggen. Was niks hier in de buurt, tenzij je 200 euro mee betaalden voor stalling en dan nog eigen lessen, hoefsmid enzovoorts... Apart toch?
Yelly schreef:Ik krijg een raar gevoel bij dat stukje over tekort aan spieropbouw en de opmerking dat het paard daardoor alleen geschikt is voor recreatie momenteel. Elk jong paard is, neem ik aan, nog bezig met het zoeken naar balans en het opbouwen van spieren, waarom wordt dit dan zo specifiek vermeld bij dit paard? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar, Indilover. Verder wel een leuk dier hoor