Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hoipiepeloii schreef:Dat lijkt me heel realistisch hoor Iris_Bennie. Die eerste lijkt me zo een leuk beestje, heb je daar ook een filmpje van gezien? Overigens vind ik het nog wat kort door te bocht om te zeggen dat een paard dat van nature niet bergop gaat, het Z2 niet kan halen. Precies wat je zegt; met 2 vingers in de neus zal het niet zijn, maar who cares in dit geval?
Dees schreef:Lijst verkoop paarden bokkersCitaat:lisch
Geslacht:hengst
kleur:bruin kol en sleb 2 witte sokken
Leeftijd:: veulen
Hoogte: verwachte stokmaat 1.68- 1.70
Disipline niveau: Dressuur gefokt
Karakter: Zeer braaf makkelijk in de omgang, kent smid, trailer en DA is daarmee braaf
Evt extra's: mooi model + goed bewegen in alle 3 de gangen
Fotos in profiel
Conny
Geslacht:Merrie van Landwind II B
kleur: Bruin
leeftijd14
hoogte: 1.67
disipline en niveau:Z1 dressuur
karakter:erg braaf en lief in de omgang, zowel thuis als op wedstrijden. Verder is ze verkeers- en trailermak
evt extra'skan goede sprong maken, voor meer informatie zie profiel of: http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... paard.aspx
Dees
Geslacht: Merrie - Houston x Oscar x Vincent
kleur: bruin, mooi koppie met druipkol en wit sokje achter
leeftijd: 4
hoogte: 1.70m. (gemeten juli 2011)
disipline en niveau: B-dressuur, wedstrijdklaar. Verder veel mee geweest op buitenritten. Makkelijk te rijden.
karakter: Braaf met goede manieren. Geen stalgebreken. Verkeer- en trailermak.
evt extra's Röntgenologisch goedgekeurd, PROK-gecertificeerd.
Voor meer informatie, zie mijn profiel. Geen haast bij verkoop maar voor een goed plekje is ze zeker beschikbaar.
Citaat:lisch
Geslacht:hengst
kleur:bruin kol en sleb 2 witte sokken
Leeftijd:: veulen
Hoogte: verwachte stokmaat 1.68- 1.70
Disipline niveau: Dressuur gefokt
Karakter: Zeer braaf makkelijk in de omgang, kent smid, trailer en DA is daarmee braaf
Evt extra's: mooi model + goed bewegen in alle 3 de gangen
Fotos in profiel
Conny
Geslacht:Merrie van Landwind II B
kleur: Bruin
leeftijd14
hoogte: 1.67
disipline en niveau:Z1 dressuur
karakter:erg braaf en lief in de omgang, zowel thuis als op wedstrijden. Verder is ze verkeers- en trailermak
evt extra'skan goede sprong maken, voor meer informatie zie profiel of: http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... paard.aspx
Dees
Geslacht: Merrie - Houston x Oscar x Vincent
kleur: bruin, mooi koppie met druipkol en wit sokje achter
leeftijd: 4
hoogte: 1.70m. (gemeten juli 2011)
disipline en niveau: B-dressuur, wedstrijdklaar. Verder veel mee geweest op buitenritten. Makkelijk te rijden.
karakter: Braaf met goede manieren. Geen stalgebreken. Verkeer- en trailermak.
evt extra's Röntgenologisch goedgekeurd, PROK-gecertificeerd.
Voor meer informatie, zie mijn profiel. Geen haast bij verkoop maar voor een goed plekje is ze zeker beschikbaar.
fokfanaat schreef:Rijkunstig kun je daar ook veel aan doen, als ze op het achterbeen komen krijgen ze ook meer front en opwaartse beweging, als ze maar werken willen.