Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tiffany schreef:Dus als een GP Amazone op een wedstrijd het met de dood moet bekopen, omdat het paard schrikt, betekend het maar dat ze niet kan rijden..
Tiffany schreef:Dus als een GP Amazone op een wedstrijd het met de dood moet bekopen, omdat het paard schrikt, betekend het maar dat ze niet kan rijden..
amykimmie schreef:NeverGiveUp schreef:Even iets wat ik me oprecht afvraag; wat is een paard dan wel?!
Een machineel hobbelpaard!
amykimmie schreef:Ik staar niet de hele tijd naar de oren van mn paard.
Woe, dus jij kan binnen 2 seconden reageren? Knap!
Ja, goed gezien. Val maar weer aan op mn leeftijd.
Weet jij wanneer ik begon met rijden, hoeveel tijd ik per dag rijd, wat voor paarden ik rijd?
Kortom; weet jij mijn ervaring met paarden?
Ik denk niet dat ik goed ben. Maar als ik slecht was, werd ik niet gevraagd voor het rijden, doorrijden en zadelmak maken van andermans paarden.
amykimmie schreef:Zo, en nu eerst een happie eten.
tylando schreef:ik blijf overtuigd een paard is een kuddedier en een vluchtdier! altijd alert in het wild!
ben blij dat sommige hun paarden echt 100% in de hand kunnen houden wat er ook gebeurd!!! heel knap!!
Doma_clasica schreef:amykimmie schreef:Ik staar niet de hele tijd naar de oren van mn paard.
Woe, dus jij kan binnen 2 seconden reageren? Knap!
Ja, goed gezien. Val maar weer aan op mn leeftijd.
Weet jij wanneer ik begon met rijden, hoeveel tijd ik per dag rijd, wat voor paarden ik rijd?
Kortom; weet jij mijn ervaring met paarden?
Ik denk niet dat ik goed ben. Maar als ik slecht was, werd ik niet gevraagd voor het rijden, doorrijden en zadelmak maken van andermans paarden.
Ik wil je niet ontmoedigen maar je moet nog veel leren.
Zullen we het daar maar op houden.
amykimmie schreef:Zo, en nu eerst een happie eten.
Bon appetit.
tylando schreef:dus we moeten allemaal maar in jouw straatje passen en anders heb je geen kennis van paarden! iedereen heeft zijn eigen manier van met paarden om te gaan en als het niet op jouw manier is dan is het maar slecht!! pff sorry hoor
ik kom ze ook met enige regelmaat tegen (ik rijd netjes op de weg aan kant voor we die discussie weer krijgen
) paardje is keurig verkeersmak en het enige waar ze niet tegen kan zijn tracors (heb ik me zo voldoende ingedekt?) EN toch heeft ze een vrijbriefje van mij om een mep uit te delen aan wielrenners die erom vragen. Twee baans secundaire weg, met geen auto in de wijde omtrek en dan NOG vlak langs je schieten met 8 man sterk! dat ze bijna je stijgbeugel raken. mellanion84 schreef:om even terug te komen op de wielrennersik kom ze ook met enige regelmaat tegen (ik rijd netjes op de weg aan kant voor we die discussie weer krijgen
) paardje is keurig verkeersmak en het enige waar ze niet tegen kan zijn tracors (heb ik me zo voldoende ingedekt?) EN toch heeft ze een vrijbriefje van mij om een mep uit te delen aan wielrenners die erom vragen. Twee baans secundaire weg, met geen auto in de wijde omtrek en dan NOG vlak langs je schieten met 8 man sterk! dat ze bijna je stijgbeugel raken.
Zo onnodig allemaal.
Maar dat doen ze niet alleen met paarden hoor, iedereen moet maar wijken krijg ik het idee zodat ze maar geen tempo verliezen tijdens hun "toptraining"
...
...
. mellanion84 schreef:om even terug te komen op de wielrennersik kom ze ook met enige regelmaat tegen (ik rijd netjes op de weg aan kant voor we die discussie weer krijgen
) paardje is keurig verkeersmak en het enige waar ze niet tegen kan zijn tracors (heb ik me zo voldoende ingedekt?) EN toch heeft ze een vrijbriefje van mij om een mep uit te delen aan wielrenners die erom vragen. Twee baans secundaire weg, met geen auto in de wijde omtrek en dan NOG vlak langs je schieten met 8 man sterk! dat ze bijna je stijgbeugel raken.
Zo onnodig allemaal.
Maar dat doen ze niet alleen met paarden hoor, iedereen moet maar wijken krijg ik het idee zodat ze maar geen tempo verliezen tijdens hun "toptraining"
Vandaar ook dat ik mijn zweep uitsteek zodat ze dus wel met een inieminiebochtje om mij en paard heen moeten. amykimmie schreef:Hoe kun jij nou weten of ik nog veel moet leren of niet?
Ik houd het bij 'klassiek'paardrijden, niet bij horsemanship of bitloos of weet ik wat.
Dat ik daar niets van weet, sorry.Niet mijn tak.

tylando schreef:dus we moeten allemaal maar in jouw straatje passen en anders heb je geen kennis van paarden! iedereen heeft zijn eigen manier van met paarden om te gaan en als het niet op jouw manier is dan is het maar slecht!! pff sorry hoor