Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben er wel tevreden mee.Natuurlijk als er een keertje een mooi paardje (fries/haflinger/fjord/d/e pony of wat dan ook wat een beetje groter is dan ben ik al helemaal happy! ;D) Ben ik nu wel teveel eisend?JasmijnJoy schreef:Whahah zo'n miesjes snap ik niet.Een kwpn'r veel geluk.Ik ben 13 en heb weer 4 verzorgwelshjes gevonden (Atjes) ik kan hier niet seriues oprijden.Wat ik wel graag doe.Het is 6 km fietsen heen en terug weer 6 km.Maar ik vind het gewoon al leuk dat ik weer verzorgpony's heb.Daarnaast heb ik ook nog 5 shetties.Ik ben er wel tevreden mee.Natuurlijk als er een keertje een mooi paardje (fries/haflinger/fjord/d/e pony of wat dan ook wat een beetje groter is dan ben ik al helemaal happy! ;D) Ben ik nu wel teveel eisend?
En dan vindik ook dat alles gratis moet blijven, dat de verzorger niks hoeft te betalen en ook de eigenaar niet.Want iedereen bewijst elkaar een gunst.Als je dat zo zecht xD
SylviaIsabel schreef:xSlvna schreef:Dus je doet mesten op dagen dat je niet betaald...?
Ben ik blij met mijn luxe ...
Ja mesten op de dagen dat ik niet betaal...
Jij niet? Hoe dan?
xSlvna schreef:xSlvna schreef:
Ik betaal voor de hele maand, heb dus geen dagen dat ik niet mag rijden of werken met het paard.
Mesten ben ik niet verplicht, doe ik alleen als ik de stal niet mooi vind, of ik me verveel (geen zin heb om naar huis te gaan, niet kan werken met paard ivm kreupel od), het word hier minimaal 2 keer in de week gedaan door de staleigenaar.

SylviaIsabel schreef:Maar 2x!!!! Hier elke dag..
Jij hebt luxe! Hoeveel betaal je, als ik vragen mag?