Arabiertje* schreef:Ga het even in het nieuwe topic ook zetten aangezien ik niet wist dat er een nieuw topic aan kwam.
Vriendin van mij heeft een tijdje geleden haar paard verkocht, blijkbaar wordt het paardje nu opnieuw verkocht omdat de nieuwe eigenaar er niet mee overweg kan. En geen andere manier van rijden wilt aannemen... Paardje is een perfect leerpaard, beschikt over een zeer goede basis dressuur en springt zeer goed. (Parcour boven de 1meter allesinds!) Is een merrie, ik schat ongeveer 12 jaar maar ben niet zeker. Voor meer informatie wil ik het wel na vragen, is een afstamming van Rebel Z.
Ik ben er 100% zeker van dat het paardje correct is, is ook wel braaf maar niet voor de echte beginnende ruiter. (Dressuurmatig wel) bij springen heeft het paardje nog al pit en durft dan wel eens te bokken of te steigeren.
Met andere woorden het is duidelijk geen leerpaard!
Ik riskeer een ban, maar in hemels naam, begin nu niet weer aan een paard met problemen!
Jij wil niet veel aan nemen van andere mensen en ik denk dat dit dan weer een teleurstelling gaat worden.
Goed bedoeld advies... ga er nu dan in elk geval meerdere keren op rijden, laat hem keuren en dan kan je een beslissing nemen!
Weet je... ik kom af en toe in jou ogen best grof aan, maar ik heb je ook al eens gezegd dat je er best talent voor hebt en je er met de juiste hulp veel verder mee kan komen.
Jammer genoeg ga je vaak heel erg in de aanval als iemand kritiek op je heeft, of weerleg je alles.
Ik hoop echt dat je dit keer wat meer open staat voor kritiek en advies.
We (ik) bedoel(en) het niet kwaad, maar ooooooo... af en toe kan ik je wel en meerdere met mij!