how to loose a cat in 10 minuts

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:36

Chiqa"]
[quote="vikki schreef:
Ik vind het wel heel erg dom dat je niet zelf in het bezit bent van een deugdelijke reismand als je katjes gaat halen... dom dom dom. Toont niet van erg veel verantwoordingsgevoel helaas. .

Ben ik helemaal met Vikki eens domdomdom
[/quote]
Wij hebben thuis ook een reismand, maar die vrouw zei dat we die niet mee hoefden te nemen omdat ze er zelf ook een hadden waar ze ze s'ochtends al in zou doen...

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 20:13

majah dat bleek dus achteraf niet zo'n strak plan te zijn... maarja wisten wij veel! wij gingen er ook vanuit dat die vrouw een gewoon goede reismand had.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:46

Suleika schreef:
majah dat bleek dus achteraf niet zo'n strak plan te zijn... maarja wisten wij veel! wij gingen er ook vanuit dat die vrouw een gewoon goede reismand had.

Jaa idd daar zou ik ook vanuit gaan hoor,dus helemaal niet zo dom Haha!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:59

ooow das wel balen hee!!! maar Ik denk dat ze wel ergens in een warme stal zullen kruipen en dat ze dan wel gevonden worden.

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 13:00

Hebben jullie het 2de katje inmiddels al gevonden??

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 15:02

nee die is nog niet terrecht... snik... ik hoop dat die het in ieder geval warm heeft ja!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:41

Sinds de dag dat wij het ene katje hebben gevangen hebben we de andere niet meer gezien, van het eten is ook niks opgegeten... ik vrees toch echt het ergste :/

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:38

Mareska schreef:
Sinds de dag dat wij het ene katje hebben gevangen hebben we de andere niet meer gezien, van het eten is ook niks opgegeten... ik vrees toch echt het ergste :/

Gewoon doorgaan Esther en Mirjel nu nog niet opgeven. Het kan zijn dat dat katje ook in een schuur zit. Succes!

Echt fijn joh dat een katje tenminste gered is
Bij wie van jullie is het katje nou?

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 18:40

bij harry issie nou Haha! binnenkort maken we fotootjes, dus dan kunnen jullie zien hoe lief ze zijn Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:49

Ooo ik hoop echt dat het andere katje niks is overkomen! Blijven zoeken he!!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:50

Ja k heb testraks nog gezocht, in de straat bij het moesbos maar kon echt niks vinden, kan best zijn dat ie bij andere mensen thuis is, ik hoop het iig voor em word ie nog gelukkig....

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:04

Suleika schreef:
bij harry issie nou Haha! binnenkort maken we fotootjes, dus dan kunnen jullie zien hoe lief ze zijn Haha!

Uh hebben jullie ze nou allebei gevonden Verward Toch nog maar eentje?
Ik hoop echt dat die andere zo snel mogelijk terecht komt.
Je hebt toch wel al in jouw straat briefjes opgehangen?
[/u]

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:23

Annelou"]
[quote="Suleika schreef:

[/u]
[/quote]
Nee we hebben er wel twee maar we hebben het broertje van da andere katje hebben we bij die mensen opgehaald (met ons veilige kooitje Lachen ) en die hebben we samen bij harry in stal gedaan. Want 1 katje kun je niet zo houden die wil weg en we kunnen wel wachten op dat andere katje mar als dat twee weken duurt, zolang mag ik ze niet houden bij ons thuis. Als dat andere katje nog terechtkomt, dan zetten we die gewoon bij die andere twee bij harry Lachen
We hebben geen briefjes opgehangen maar de hele buurt weet ervan, en ook mensen die verder weg wonen.

Celeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:53

echt leuk dat julllie nou dat 2de katje ook nog hebben..... want als die andere alleen in stal moest was dat ook zo zielig! Bloos

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:58

Awh, wat zonde!
En, al gevonden?

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 19:06

Mareska"]
[quote="Annelou"][quote="Suleika schreef:

[/u]
[/quote]
Nee we hebben er wel twee maar we hebben het broertje van da andere katje hebben we bij die mensen opgehaald (met ons veilige kooitje Lachen ) en die hebben we samen bij harry in stal gedaan. Want 1 katje kun je niet zo houden die wil weg en we kunnen wel wachten op dat andere katje mar als dat twee weken duurt, zolang mag ik ze niet houden bij ons thuis. Als dat andere katje nog terechtkomt, dan zetten we die gewoon bij die andere twee bij harry Lachen
We hebben geen briefjes opgehangen maar de hele buurt weet ervan, en ook mensen die verder weg wonen.
[/quote]

Slim dat je een andere erbij hebt gedaan, anders was die wel eenzaam. Heb je al iets gehoord van dat andere katje, want er waren er toch 2 kwijt en 1 is er toch nou gevonden? Succes verder.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 19:52

mm sorry ik vind het niet zo slim dat je er nog een hebt gehaald, sorry het zijn geen voorwerpen, het zijn katten !!
en een jong katje kan zichzelf ook heel goed vermaken hoor! geef hem een balletje en een knuffelbeest en ga een paar keer per dag naar hem toe, maar nog een erbij?? en als die andere (HOPELIJK) nog gevonden word, dan hebben jullie er drie?

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 22:24

crossmonster schreef:
mm sorry ik vind het niet zo slim dat je er nog een hebt gehaald, sorry het zijn geen voorwerpen, het zijn katten !!
en een jong katje kan zichzelf ook heel goed vermaken hoor! geef hem een balletje en een knuffelbeest en ga een paar keer per dag naar hem toe, maar nog een erbij?? en als die andere (HOPELIJK) nog gevonden word, dan hebben jullie er drie?

ja maar we mochten ze alleen bij harry laten als we er twee hadden en niet als we er één hadden. En als we die andere vinden zijn ze idd lekker met zijn drieen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd Haha! en ze worden heus wel goed verzorgd Lachen

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 23:28

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 02:01

Mareska schreef:
Want 1 katje kun je niet zo houden die wil weg en we kunnen wel wachten op dat andere katje mar als dat twee weken duurt, zolang mag ik ze niet houden bij ons thuis. Als dat andere katje nog terechtkomt, dan zetten we die gewoon bij die andere twee bij harry Lachen

Ik snap de logica niet, als je ze thuis niet mag houden, waarom neem je ze dan Verward

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 11:10

Maar als dat andere katje dan weer terug komt, gaat het 2de katje wat jullie erbij hebben gehaald dan weer weg???

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:46

Haffie schreef:
Maar als dat andere katje dan weer terug komt, gaat het 2de katje wat jullie erbij hebben gehaald dan weer weg???

Nee dat schrijft ze, dan blijven ze met zn 3en.

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:11

fsoudan"]
[quote="Haffie schreef:

Nee dat schrijft ze, dan blijven ze met zn 3en.
[/quote]

Die hadden ze toch even 'geleend' van waar ze vandaan kwamen, het was trouwens ook een kater of niet?
Maar ik dacht dat je gezegd had dat jullie ze gered hadden anders waren ze toch verzopen of iets anders verschrikkelijks? Dus dat is juist goed dat jullie ze hebben alles beter dan katjes dood te maken, want die mevrouw wou ze toch niet houden? Scheve mond

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 00:02

nee ze blijven dan met zijn drieen.
Ja het was een kater. maar we laten die waarschijnlijk castereren. Of de poes steriliseren.
Nee die mevrouw wou ze niet dood maken.
En waarom we ze bij harry hebben: omdat ik thuis nooit of te nimmer een kat mag houden. En bij harry willen we een paar knuffeldiertjes op stal... (op de pony's na Tong uitsteken) dus toen hadden we ervoor gekozen vrij jonge katten te nemen. Omdat oudere toch vaak weer terug naar huis lopen. Die jonge katjes die we nu hebben hadden op hun oude adresje ook altijd buiten gelopen, dus dat scheelt wel weer met kou. Maar nu zitten ze nog even lekker binnen Knipoog

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:08

Suleika schreef:
nee ze blijven dan met zijn drieen.
Ja het was een kater. maar we laten die waarschijnlijk castereren. Of de poes steriliseren.
Nee die mevrouw wou ze niet dood maken.
En waarom we ze bij harry hebben: omdat ik thuis nooit of te nimmer een kat mag houden. En bij harry willen we een paar knuffeldiertjes op stal... (op de pony's na Tong uitsteken) dus toen hadden we ervoor gekozen vrij jonge katten te nemen. Omdat oudere toch vaak weer terug naar huis lopen. Die jonge katjes die we nu hebben hadden op hun oude adresje ook altijd buiten gelopen, dus dat scheelt wel weer met kou. Maar nu zitten ze nog even lekker binnen Knipoog

Mir laten castereren kost geld best een beetje veel. Was het niet makkelijker geweest als je 3 'de zelfde' had genomen??