Kattenmoordernaar actief (+ vreselijke foto.....)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:59

xKatleentjex schreef:
[
vind ik absoluut geen reden om hem te doorboren. Ik krijg het ook vaak op mijn heupen van sommige mensen, maar ik spies ze ook niet. En katten zijn véél moeilijker om binnen te houden dan honden. Voor honden is een goede afsluiting voldoende, katten zijn zo lenig dat ze toch wel ergens een klein gaatje vinden om door te kruipen.
[/quote]

De reden om een dier te vermoorden bestaat ook niet! Maar het gebeurt wel! ALs ik straks in Twente woon, gaan mijn paarden 'snachts naar binnen! Omdat er een stuk verdriet daar rondloopt dat ze aan gort wil snijden!

En als je je kat los laat lopen, is hij overgeleverd aan grillen van zieke figuren, net zoals wij allemaal trouwens. en risico kun je opzoeken en vermijden. Ik zou mijn kat daarom niet op straat rond laten lopen, want daar is hij vogelvrij. Zelf zoek je het risico toch ook niet op door 's nachts te gaan wandelen door gebied waar niemand is?

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:04

Onze buurjongens van 3, 7 en 10 hebben pijlen van hout gemaakt en naar onze katten gesmeten, doen dit ook regelmatig met stenen. Heb de pijlen bewaard, ongeveer 50 cm lang met scherpe punten en een touw eraan om ze weer terug te kunnen trekken over de schutting.
Reactie van hun moeder: bemoei je niet met onze opvoeding en de politie: zijn er mensen die het gezien hebben behalve jullie? Nee, dan is er geen bewijs. Afgedaan dus.
Nu hebben ze laatst vuurwerk afgestoken naar onze katten en hun eigen pup. Daar kwam de politie wel op af. Helaas konden ze niets doen. Ma had alle rommel al opgeruimd en zei dat ze niets had gehoord of gemerkt, dus konden ze dat niet hebben gedaan.
Volgende keer bel ik gewoon de dierenbescherming, die doen hopelijk wel iets. Boos!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:13

klien schreef:
.
Reactie van hun moeder: bemoei je niet met onze opvoeding

o euh ja, natuurlijk... Scheve mond Dat is een hele normale manier van opvoeden hoor, dat ga ik mijn kinderen later ook leren. Je begint eerst met vliegen dood te meppen, daarna katapulteer je een klein vogeltje, dan doorboor je die kat van de buren en je eigen hond, en als je sterk genoeg bent doe je dat ook bij mensen en word je later een beroemde moordenaar. ik zie het al voor mij Scheve mond

Dan vraag ik mij af wie er nu een pak voor zijn broek moet krijgen. De kinderen die zulke walgelijke rotstreken doen of de moeder die dit allemaal toelaat Verward Ik denk het laatste, zij zou die kinderen flink moeten straffen in plaats van ze laten doen Boos!

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 14:51

Mijn maag draait zich nu voor de derde keer om... Zulke ontspoorde gasten zou je toch aan de hoogste boom moeten ophangen...

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:28

Gadver, zoiets doe je toch niet??? Waarom doen mensen dit??
De dader mogen ze wat mij betreft net zo'n pijl door z'n kop schieten!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:31

saluut schreef:
Gadver, zoiets doe je toch niet??? Waarom doen mensen dit??
De dader mogen ze wat mij betreft net zo'n pijl door z'n kop schieten!

Wat mij betreft, doe lekker hetgeen met hem wat hij met andere katten heeft gedaan, ik zal niet teveel in detail treden anders ben ik hier weer de gestoorde persoon, maar een pijl door zijn kop... dan is ie er wel makkelijk vanaf niet?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:32

Ik zou wel even met die moeder willen praten, arme pup.
Waarom koop je dan een hond!!!!!

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 16:33

Sjemig wat lopen er een sick motherf*ckers rond op deze aardkloot Stoom uit je oren Was natuurlijk zo'n kattehaater waarbij die kat steeds in zijn tuintje scheet en die er zo kwaad van werd dat ie tot zo'n actie overging. Waar is de tolerantie gebleven? Verdrietig

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 20:43

Tjonge die moeder Verward Hebben de kinderen het iig niet van een vreemde!

Mystylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 20:51

Weet je hoe zielig Boos! ik vind dat niet normaal mijn kat is in onze vorige woonplaats ook vergiftigd waarom moet dat nou ik bedoel katten kunnen zich niet verdedigen en ze kunnen moeilijk met een pistool gewapend zijn en ik denk dat je je kat misschien even niet buiten laten tot het niet meer echt gebeurd Stoom uit je oren Huilen als ik erachter kwam wie mijn kat had vergiftigd of iemands anders kat mishandeld flip ik echt
grrr nou ben ik boos

djangogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:58

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje wat erg zeg!!!!!!!!!!!!!!!!! het is natuurlijk ook vreselijk als je kat overreden was maar hier kan je wat aan doen. dit ligt in iemands handen. hebben ze hem al gepakt? ja ik zou je kat ook maar binnenhouden Scheve mond (hmm als vega heb ik toch weer zin om te zeggen dat het net zo erg is als dieren geslacht worden Schijnheilig ) ik hoop echt dat ze hem gauw pakken zeg!

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:13

Wat erg zeg Boos! Wat verschrikkelijk als je je kat zo ziet thuiskomen!!

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:33

Verdrietig Verdrietig Verdrietig jeetje.... ik weet dat het gebeurd... maar als je dan deze verhalen zo leest, draait je maag idd om.... Scheve mond

Ik ben zelf een grote kattenliefhebster, en heb ook eens zoiets vervelends meegemaakt...
Een aantal jaar geleden verdwenen er ook 'zomaar' katten v. ons...
je denkt eerst nog dat ze weggelopen zijn... gaat zoeken.. .etc. ... en begrijpt er niets van...

Totdat... mijn man me kwam roepen, dat 1 v. mijn lievelingen 'Banjo' op een zoldertje lag, met veel bloed aan hoofd & pootjes...

Ik van 't paard af (wilde net gaan rijden), erheen.....

ach gossie Verdrietig zo zielig, hij keek me aan en miauwde...voor zover dat ging, want zijn hele bekkie stond 'scheef' en onder 't bloed...

AANGEREDEN ...dacht ik...

naar de DA... hij moest onder narcose om goed te kunnen zien hoe ernstig de schade zou zijn (want dat bleek wel , toen hij aan zijn bekje ging voelen)....

Ik kreeg het advies om naar huis te rijden... en de DA zou mij dan zsm opbellen...

Wat denk je?

Hij was 'geschoten' Huilen zijn hele bekkie (kaak) was dus aan gruzelementen....duizenden stukjes & kon met zelfs met de beste DA of wat dan ook niet gerepareerd worden Verdrietig
Hij heeft onze Banjo ter plekke moeten laten inslapen...

jeetje..... wat heb ik toen gehuild zeg... aan de telefoon vroeg ik nog:
eh... dan moet je toch wel heel goed kunnen schieten, wil je een kat precies in zijn bek raken?!
waarop ik als antwoord kreeg;
Nou... om heel eerlijk te zijn... om dit te bereiken met een geweer (hagel schoten), moet er van heel dichtbij geschoten zijn...
Huilen Misselijk Ziek

Je kunt je misschien voorstellen hoe overstuur ik toen was...

en ik begreep toen ook waarom er katten bij ons 'verdwenen'....

En waarschijnlijk wist ik ook 'wie' ... maar ja,.... wat dan?
bewijs het maar...
Boos!

Dit is nu gelukkig een aantal jaar geleden... en die persoon in kwestie woont hier niet meer...

Het heeft mij echter er niet van weerhouden, onze katten binnen te houden....dit kan ik ten opzichte v. onze katten & hun natuur niet maken, vindt ik...

Tenminste... het is moeilijk, je wilt ze graag houden en als er wat gebeurt heb je er een hoop verdriet van...
Maar dit begrijpen onze katten natuurlijk niet...die willen gewoon naar buiten !
En terecht... het is hun leven Lovers
dus... binnenhouden

Ik snap wel dat als je weet dat bijv. je 'buurman' zoiets doet, het wel heel dichtbij zit... Boos!
Je zou zo'n persoon eigenlijk bijna 24 uur p. dag moeten kunnen filmen, en zorgen dat je bewijs hebt..... Lips are sealed

ik hoop dat ze die kl*jo te pakken krijgen Scheve mond

groetjes

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:46

he bah, ja, zo hebben wij ook een idioot in de straat gehad,woonde schuin tegenover ons... hie heeft hoogst waarschijnlijk ons 6 maanden oude katje recht voor ons huis doodgereden... hoe weten we dat? omwoners waren ook hun katten verloren en die man die daar woonde bleek nogal een kattenhater te zijn... nou, dan is het makkelijk denk ik... smerige schoften zijn het!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 11:11

klien schreef:
Onze buurjongens van 3, 7 en 10 hebben pijlen van hout gemaakt en naar onze katten gesmeten, doen dit ook regelmatig met stenen. Heb de pijlen bewaard, ongeveer 50 cm lang met scherpe punten en een touw eraan om ze weer terug te kunnen trekken over de schutting.
Reactie van hun moeder: bemoei je niet met onze opvoeding en de politie: zijn er mensen die het gezien hebben behalve jullie? Nee, dan is er geen bewijs. Afgedaan dus.
Nu hebben ze laatst vuurwerk afgestoken naar onze katten en hun eigen pup. Daar kwam de politie wel op af. Helaas konden ze niets doen. Ma had alle rommel al opgeruimd en zei dat ze niets had gehoord of gemerkt, dus konden ze dat niet hebben gedaan.
Volgende keer bel ik gewoon de dierenbescherming, die doen hopelijk wel iets. Boos!

DAn zou ik ook met die pijlen naar die kinderen gaan schieten. Stiekum natuurlijk, want zolang er geen getuigen zijn heb jij het niet gedaan. Enne, de moeder moet zich dan ook niet met jullie bemoeien.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 20:50

Ow Colinda bij het lezen van je verhaal schieten de tranen me in de ogen. God zij dank heeft de kattenmepper nog niet weer toegeslagen.....

shir007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 22:22

oo Wat erg dat mensen zo onschuldig beestje kan pijn doen
je heb egt domme mensen Boos!

ik zou hem lekka binnen houden en ff denken voor zijn eigen best wil tg??