Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
intral schreef:HolyPope schreef:Dit is gewoon ABUSE! Typisch weer die k*t amerikanen die denken dat ze 't uitgevonden hebben, ze doen daar alles voor geld! Wat een domoren!!
wat een vooroordelen, ik keur dit uiteraard niet goed maar om nou alle amerikanen ( en in dit geval gaat het nog om nieuwzeelanders ook ) over 1 kam te scheren? In mijn ogen niet nodig.
Arashah schreef:de singel voor deze westernzadel is bedoeld om het klapperen tegen te gaan. ik heb zelf ook een westernzadel, alleen zelf gebruik ik niet zo'n singel vind dat ook niet fijn. maar ik weet wel dat als je gaat gallopperen dat de zadel af en oe kan klapperen.. dat kan soms eens gebeuren
Browniee schreef:intral schreef:wat een vooroordelen, ik keur dit uiteraard niet goed maar om nou alle amerikanen ( en in dit geval gaat het nog om nieuwzeelanders ook ) over 1 kam te scheren? In mijn ogen niet nodig.
Idd, en dat vind ik echt net alleen omat ik zelf ook Amerikaans bloed heb, maar omdat toevallig een niet blank iemand Pim Fortuyn heeft vermoord zijn ze toch ook niet allemaal k*tbuitenlanders? Want als je dat zegt kan je dat niet maken enzo... is best beledigend HP

Lara_Silver schreef:Arashah schreef:de singel voor deze westernzadel is bedoeld om het klapperen tegen te gaan. ik heb zelf ook een westernzadel, alleen zelf gebruik ik niet zo'n singel vind dat ook niet fijn. maar ik weet wel dat als je gaat gallopperen dat de zadel af en oe kan klapperen.. dat kan soms eens gebeuren
Deze info is helaas foutief. De tweede singel heeft zijn oorsprongelijke nut in het 'roping' van kalveren. Het touw wordt om de horn gewikkeld en de singel zorgt ervoor dat ondanks de kracht van het touw op de horn het zadel niet naar voren kantelt.