Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

Re: Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:47

dan zou ze zich waarschijnlijk doodlachen omdat ik gek word van het wachten op haar veulentje..

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:58

Ik hoop dat ze voor mij een topic ITP maakt: dit is mijn lieve baasje! :D
Mijn shet zal het wel hebben over de tijd dat hij zo'n pijn had door een verkeerde bekapper en zijn hoefbevangenheid. Maar verder maakt hij zich nergens druk om en zie ik hem meer als stille meelezer :P
Mijn rijpony zal denk ik van die onzekere topics plaatsen met als titel: wat moet ik doen als baasje weer eens.........
Of zo'n echt meidentopic met geklaag over dat stille hints maar niet worden begrepen.
En als mijn pony's in elkaars topic reageren:
shet- ah joh, je moet je niet overal zo druk om maken
rijpony- ja maar.. ik vind gewoon alles eng! :')

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 14:44

Dan gaat hij zeuren dat hij opeens wel heel hard moet werken met de nieuwe lesgeefster. En dat hij liever lekker door de bak sukkelt dan zo te moeten opletten.
Ohja en dat hij zich de hele week verheugt op de springles van vrijdagavond. :+
En verder hoop ik dat hij zegt dat hij het naar z'n zin heeft. :D

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:15

in topics over veulens zou mijn paard zeker zeggen
zet die in de opfok !! lekker niets doen in de weide

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:24

delerium schreef:
_O- _O- _O-

Dit is echt zo'n geniaal topic geworden _O-

Ik zie het helemaal voor me. Paarden die elkaar een snelcursus geven.
*bakkabouters, een bedreiging of je beste vrienden? -groepsgesprek met 2 exemplaren.
*hoe je ruiter te lozen in 3 eenvoudige bewegingen? -stukje theorie met aansluitend praktijkles
*de eetbaarheid van verschillende voorwerpen? -thuisstudie met plaatjesboek
*stal vs natural? -deel nu jouw ervaringen!
*de trainbaarheid van mensen? -volg het eenvoudige stappenplan en ze doen alles voor je!

:') _O-

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:28

of: "Clickertraining voor je mens" 8-)

En foto's plaatsen van hoe ik met kruiwagen en al van de mesthoop val, ofzo :+

Thea_Ste

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:34

_l_amanda_l_ schreef:
En foto's plaatsen van hoe ik met kruiwagen en al van de mesthoop val, ofzo :+

centraal topic: grappige blooperfoto's van jouw mens..

:')

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:34

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:43

Ik denk dat ze dan toch wel zou gaan praten over hoe eng het in de binnenbak wel niet is en dat ze niet snapt dat ze er steeds weer in moet :')
En vooral zou ze veel meekletsen een beetje de saaie suffert uithangen :')

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:58

Mijn merrie zou elk paard hier uitlachen dat ze hun baasje niet zo gek hebben gekregen als zij mij :D
Welk paard vind nou niet ideaal om zelf te bepalen hoelang het baasje in de kantine mag zitten ? Werken moeten ze voor je :j :D
Verder zal ze bitchie doen tegen alle merrie´s op het paardenbokt en slijmen bij de ruinen op het paardenbokt.

Mijn ruin die zou zeggen forums is voor paarden die enkel kunnen klagen :roll: :D
Het paardenleven is zo erg nog niet.
Je bord word opgemaakt en geserveert en zo nu en dan een lekker gebakje erbij.
Je bed word verschoont en je haar word ook nog gewassen :list:

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:04

_O- Geniaal topic!

Boris zou zowiezo alleen maar egoposts plaatsen, en zo veel mogelijk topics openen met stoere foto's van zichzelf en zijn trucs, om te laten zien hoe sterk, gespierd en slim hij wel niet is.
Naast dat zou hij vaak zeuren op zijn baasje omdat hij een graasmasker op moet.
Ook is hij een type dat blooperfoto's plaatst van zijn baas, en haar ook belachelijk maken om stomme acties. :')

Johnny zou alleen maar meelezen, niet plaatsen :+ En als hij iets zegt plaatst hij alleen maar kritische posts zonder het hele topic door te lezen. Verder zou hij zeuren dat baas hem veels te veel eten geeft omdat baas vind dat hij dik moet worden, maar hij wil zelf slank blijven.

Miranda06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:09

Mijn haflinger merrie zou een topic openen met:
Hoe nog ijdeler te worden
Hoe de bakkabouters laten schrikken inplaats van dat ik van hun schrik
Is het gras aan de andere kant echt groener dan je eigen gras?

Natasja1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:12

die van mij zou een uitnodiging maken voor een '' party in de bak '' omdat zn baasje die feestje's zo snel beeindigd.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:20

Die van mij zou zeker posten over alle enge mannen die haar uit haar stal proberen te lokken. Deze mannen kunnen gewoon geen goede bedoelingen met je hebben....Verder zou ze vragen wat je moet doen als je bang bent van scheermachines, en hoe je dit je baasje nog duidelijker wijs kunt maken dat dit gewoon niet nodig is. Ook zou ze vragen wat ze met een baasje moet die je graag op de wei wilt hebben maar dat je toch echt liever binnen staat.....
Mijn pony zou zijn ondeugende avonturen op de manege vertellen, samen met vriendjes willen rennen, over het heerlijke maar toch wat te weinige eten, en over dat zijn beste vriend toch wel wat lastig begint te doen en zijn eten af probeert te pakken.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:22

Ik heb hier nog nooit over nagedacht, ga ik eens doen :D

Ik weet wel dat Stanley DJ zou zijn als mens zijnde en Quellian een Bibliothecaresse, absoluut!
En ik ben blij dat ze geen mobiele telefoon hebben of internet :D

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:24

En natuurlijk mogen de paarden meetings niet ontbreken :Y)

Natasja1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:35

IloveNikitaa schreef:
En natuurlijk mogen de paarden meetings niet ontbreken :Y)

Onder het genot van wat te knabbelen uiteraard!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:36

Ik geloof eerder dat het voor een aantal paarden vooral 1 grote orgie zal worden :')

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:39

Hahaha,
Denk dat mijn verzorgpony ook een topic plaatst: 'Help, ik word buitengesloten door mijn kudde'
Arm paardje :(:)

_O-

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 23:10

Hahahaaaaaaaaaaaa!

Ik denk dat mijn ouwetje iets gaat posten als: Wat is nu het verschil tussen een pensioen- en een pensionstal? (is dus niet hetzelfde? := )

En "mijn" dressuurmerrie zou absoluut dit topic openen: "B dressuurdebuut. Wie allemaal?"

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 23:51

Mijn merrie zou kraamstal itp in de gaten houden en al kwijlend commentaar geven; "wat een popje! Wat en heerlijk kereltje! " Elk jaar is het weer raak, brullen naar het veulen van de fokmerrie en helemaal uit haar dak als het veulen het ook doet. Je maakt haar niet gelukkiger buiten dan wanneer ze er naast staat.

Verder zal ze weinig reageren, maar wel veel lezen denk ik. Ze is reuze nieuwsgierig, maar wel stil. Kan hooguit een topic op LZM verwachten nav haar crush op de buurman;
"leeftijdsverschil 11 jaar levert dit een probleem op?

Om bij het begin te beginnen, mijn mens heeft mij 4 jaar geleden opeens weg gehaald bij mijn huis. Ik moest naar de dokter en na allerlei onderzoeken bleek ik gezond, duh! Ik dacht; Joeppie! Naar huis! Maar het mens had gelogen :oo . Ik kreeg een nieuw huis, baas nam afscheid want mens werd mijn nieuwe baas.
Ik werd in een stal gezet en het eerste wat me opviel was de charmante man naast mij. Zijn donkerbruin met zwarte haren, die bruine ogen en dat lenige goed getrainde lijf zorgden voor kriebels in mijn buik. Verlegen keek ik naar hem en hij keek terug! Hij stelde zich voor als K. Met K heb ik direct een goed gesprek gehad over mijn dokters bezoek. Op 4 jarige leeftijd ben je daar niet zo vaak geweest natuurlijk en hij is een stoere man met zijn toen 15 jaren ervaring. Er was meteen een klik dacht ik.. Wanneer hij weg ging met zijn mens of naar buiten zonder mij bleef ik hem roepen. Ik kreeg nooit reactie, maar op stal was het altijd gezellig. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en mijn vlinders zijn nog steeds aanwezig. Ik durf em niet te vertellen wat ik voel, want hij doet niet altijd even lief. Ook denk ik dat ik te jong ben want we schelen 11 jaar! Wie weet wat ik nou moet doen?! Een relatie met hem vergeten of hem juist vertellen wat ik al 4 jaar verberg?"

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 00:17

haha

B zou ook wel in kraamstal topic zitten! En dan zou ze zeggen mijn buurvrouw aan wie ik een hekel heb die heeft tog zo'n leuke dochter gekregen als ik de kans krijg pik ik dr in voor mezelf }:). Want mijn mensen hebben mij 2 en half jaar geleden gescheiden van mijn dochter waarom deden ze dat tog :( |( ??

Ben alleen wel benieuwd wat ze zou schrijven als ze dochter lief binnenkort weer gaat zien.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 09:32

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:44

Waves schreef:
* Gezocht: zéér vitale hengst, ik ben namelijk 5 dagen per week hengstig. Bij voorkeur met stamboom, niet te conservatief (moet in zijn voor open relatie) en flexibel en tolerant van aard.

Dit zou de mijne ook echt direct plaatsen, de lellebel :D En dan op LZP al haar avonturen in een wat-doe-jij-tussen-het-stro topic *\o/*

En verder zou ze vooral op HAW/RIJ-ITP en alle rijtechnische discussies- en juryleden-fora rondhangen, typisch zo'n overbekende Bokker wat je in al die topics tegenkomt met een hele duidelijke mening. Ze heeft nl aardig de wijsheid in pacht en doet hard haar best om mij te leren hoe het moet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:51

Xander zou zeker weten een topic openen met "mijn vriendje ontsnapt steeds"
Mijn vriendje timmy ontsnapt steeds, en ik snap maar niet hoe het moet.

hij gaat altijd bij het draad staan wachten, hij denkt vast dat hij mozes is oid.. dat het draad vanzelf weg gaat .. :=