Een nieuw paard kopen deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mobart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:04

meelezer meld zich ook weer, iedereen succes met zoeken! :)

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:07

Noon schreef:
emma525 schreef:
Wat zocht jij ook alweer :)

Helaas niets...ik zit te dubben of ik een paard overneem van vrienden (die rijd ik nu sinds augustus) of niet...en nu kwamen andere vrienden van me ook aan met een paardje die ze eigenlijk niet willen verkopen maar verleasen (maar ik ga niet voor een paard betalen die niet van mij is :P ). De ene is 5 en ben ik aan het doorrijden (we gaan volgende maand voor het eerst starten) en op de andere zitten de knoppen t/m t Z1....hmmm....

Maar officieel zoek ik niets, maar vind ik het gewoon leuk om te zien wat andere mensen wel zoeken etc.

Verder weet ik nog een leuke schimmelruin te koop van 8 jaar, heeft M1 of 2 gelopen en een B parcours gesprongen. Ongeveer 1m 80 (meer info pB

En een C pony, super kinderpony, doet momenteel alleen niet veel helaas door gebrek aan goed ruitertje. L1 dressuur en B springen meen ik.

Haha, stuur dat Z1 paard maar richting mij :)

galopje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:08

Helaas niets...ik zit te dubben of ik een paard overneem van vrienden (die rijd ik nu sinds augustus) of niet...en nu kwamen andere vrienden van me ook aan met een paardje die ze eigenlijk niet willen verkopen maar verleasen (maar ik ga niet voor een paard betalen die niet van mij is :P ). De ene is 5 en ben ik aan het doorrijden (we gaan volgende maand voor het eerst starten) en op de andere zitten de knoppen t/m t Z1....hmmm....

Maar officieel zoek ik niets, maar vind ik het gewoon leuk om te zien wat andere mensen wel zoeken etc.

Verder weet ik nog een leuke schimmelruin te koop van 8 jaar, heeft M1 of 2 gelopen en een B parcours gesprongen. Ongeveer 1m 80 (meer info pB

En een C pony, super kinderpony, doet momenteel alleen niet veel helaas door gebrek aan goed ruitertje. L1 dressuur en B springen meen ik.[/quote]

ja een tis echt een lieverd! maar wel vlot.

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:10

Sunrise_ schreef:

Zomaar wat op marktplaats gekeken, wat je waarschijnlijk zelf ook al gedaan hebt;

http://dieren.marktplaats.nl/paarden/53 ... ind=1&fs=1
Deze vind ik erg leuk, maar zit wel wat boven je budget.

http://dieren.marktplaats.nl/paarden/53 ... nd=10&fs=1[/quote]

nr 1 is wel groot en breed, dat is wel wat ik zoek! leuk dier, maar inderdaad is de prijs wat te hoog.
die 2e heb ik vaker zien staan en nu ik hem opnieuw bekijk is er ook een standfoto van hem. iets hoogbenig?
bedankt voor het meedenken, in ieder geval!

emma525

Re: Een nieuw paard kopen deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:13

Playle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:15

Leuk paard Emma alleen is wel een beste stokmaat mag je wel een verhoogde trailer bij aanschaffen.

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:17

Oh, we mogen geen linkjes plakken he?!

maar Emma, die is te oud....
wel lijkt dit een breed paard. dus zoiets zoek ik wel.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:18

Playle schreef:
Leuk paard Emma alleen is wel een beste stokmaat mag je wel een verhoogde trailer bij aanschaffen.

Zeker, voor mij ook te groot en te ver weg. Mogen de linkjes niet meer, oeps :+ beetje dom van mij.

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 20:19

Je mag voor zover ik het begrijp wel een link plaatsen om iemand op een bepaald
paard te wijzen maar je mag er dan niet over praten..

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:20

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:23

kippiekipp schreef:
Je mag voor zover ik het begrijp wel een link plaatsen om iemand op een bepaald
paard te wijzen maar je mag er dan niet over praten..

Dus je mag wel een suggestie doen? Maar de gene mag geen feedback geven om zo te zeggen?

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 20:26

Er werd niet gezegd dat het plaatsen niet mag, alleen het bespreken van zo'n advertentie
is niet toegestaan

Playle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:27

Of via pb..

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:27

Mooie grote vos maar volgens mij te oud voor Driebergen.

Ik heb speciaal een Hotra Elegance aangeschaft, die is extra breed en extra hoog voor mijn reuze paarden :)

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:28

oh, sorry! dat mocht in de eerste topics niet, vandaar. (eh... maar nu ga ik daar ook aan twijfelen?)
maar als voorbeeld was ie goed, emma! :D

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:28

Hallo, ik meld me ook weer ! Nog steeds op zoek naar de perfecte tinker. mijn zoektocht heeft al wat tegenslagen gehad. Afkeuring en nog wat andere perrikelen en nu gedwarsboomd door een acute nekhernia waaraan ik 3 weken geleden geopereerd ben.

Ik heb nu contakt met een partij waarvan echt alles in de goede richting lijkt. Mijn collega heeft voor me proefgereden. ( het is nogal een eind bij me vandaan) Ik ben slechts verliefd op een foto en datgene wat ik ervan gehoord heb. de verkopende partij heeft heel veel geduld met me omdat ik met die hernia zit.
Over 2 weken gaan we op bezoek met de hele familie.
Dat wordt dus heel veel geduld hebben en hopen dat hij niet weggekaapt wordt en de verkopende partij zich dus echt aan zijn woord houdt. duimen jullie mee ? :D

Playle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:29

Hij is zeker wel leuk en die leeftijd zou mij niet uitmaken alleen het zinnetje " dat je geduld moet hebben met opstappen" zou mij tegenhouden..

Dus Adin jij hebt van die reuzen hahaa

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:42

Didam is nu zeker 1,75 en zijn kont is 1.80, als dat nog bijtrekt en hij is nog maar 3.5 dus kan prima, dan is hij dus 1.80 :)

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:43

En een C pony, super kinderpony, doet momenteel alleen niet veel helaas door gebrek aan goed ruitertje. L1 dressuur en B springen meen ik.
[/quote]

galopje2000 schreef:
ja een tis echt een lieverd! maar wel vlot.

die van jou bedoel je? ;) die ik bedoel is geen dooie, maar ook geen felle...als ik kinderen had, had ik hem zelf gekocht haha

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:45

driebergen schreef:
oh, sorry! dat mocht in de eerste topics niet, vandaar. (eh... maar nu ga ik daar ook aan twijfelen?)
maar als voorbeeld was ie goed, emma! :D

Ik zal mijn ogen voor je open houden :D

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 20:49

Ik meld mij ook even als stille meelezer :D
In het vorige topic had ik een pony van een vriendin neergezet voor de verkoop. Mijn dochter reed haar al 3 jaar bij en wilde haar niet missen. We weten wat we aan deze pony hebben en hebben haar zelf gekocht.

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 20:52

djoeka schreef:
Ik meld mij ook even als stille meelezer :D
In het vorige topic had ik een pony van een vriendin neergezet voor de verkoop. Mijn dochter reed haar al 3 jaar bij en wilde haar niet missen. We weten wat we aan deze pony hebben en hebben haar zelf gekocht.

Super zeg! De eerste pony die in je profiel staat?

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:06

Het is die vosmerrie "Saffier"
Wij hadden een jong paard en daar was mijn dochter zo hard vanaf gekletterd en dat was voor mij de druppel, mijn kind moet nog langer mee. Eigenaresse van de pony is ons paard gaan rijden en wij hebben Saffier helemaal overgenomen.
Het zou een tijdelijke oplossing zijn en ons paard zou de verkoop in gaan, maar zij raakte verliefd op ons paard en wilde hem zelf kopen en haar pony verkopen. Het is een soort van ruil geworden.
We weten wat we aan die gekke merrie hebben..het is een hele echte merrie maar het klikt al vanaf het begin en mijn dochter wilde haar niet kwijt..dus tja dan maar zelf kopen.

Maar ik lees nog steeds mee met jullie... :D

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:16

Tsjonge Djoeka, Barino voor Saf geruild?
Heb pb gestuurd maar is al achterhaald ;)

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 21:17

Heb via Bokt een reaktie gekregen op mijn adv. gezocht.
Heb een omschrijving en een hoofdfoto gekregen het hoofdje spreekt me erg aan en de omschrijving ook, maar wil heel graag eerst nog even een foto van het hele paard zien voor ik beslis om een uur te gaan rijden om te kijken :)
Het betreft een 8 jarige merrie van Solitair x Darnels L1 niveau.
Krijg morgen de foto, kan niet wachten tot het morgen is :)