Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noon schreef:emma525 schreef:Wat zocht jij ook alweer
Helaas niets...ik zit te dubben of ik een paard overneem van vrienden (die rijd ik nu sinds augustus) of niet...en nu kwamen andere vrienden van me ook aan met een paardje die ze eigenlijk niet willen verkopen maar verleasen (maar ik ga niet voor een paard betalen die niet van mij is). De ene is 5 en ben ik aan het doorrijden (we gaan volgende maand voor het eerst starten) en op de andere zitten de knoppen t/m t Z1....hmmm....
Maar officieel zoek ik niets, maar vind ik het gewoon leuk om te zien wat andere mensen wel zoeken etc.
Verder weet ik nog een leuke schimmelruin te koop van 8 jaar, heeft M1 of 2 gelopen en een B parcours gesprongen. Ongeveer 1m 80 (meer info pB
En een C pony, super kinderpony, doet momenteel alleen niet veel helaas door gebrek aan goed ruitertje. L1 dressuur en B springen meen ik.
Sunrise_ schreef:
galopje2000 schreef:ja een tis echt een lieverd! maar wel vlot.
djoeka schreef:Ik meld mij ook even als stille meelezer![]()
In het vorige topic had ik een pony van een vriendin neergezet voor de verkoop. Mijn dochter reed haar al 3 jaar bij en wilde haar niet missen. We weten wat we aan deze pony hebben en hebben haar zelf gekocht.