Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mello eet nog steeds alleen brood, gras en hooi maar ik wil meer gaan proberen. We hebben haar de afgelopen week een beetje met rust gelaten want het was natuurlijk nogal overweldigend alles wat er al aan haar geprutst is (tandarts, dierenarts, hoefsmid, staart gewassen, dwangvoeren ect.) en dan ook nog een andere plek met vreemde paarden.
Dus ik ga denk ik morgen is lekker poetsen want ze is echt heel erg in de rui.
(eerst rende ze een stukje weg om zich daarna alsnog te laten vangen) Levi heeft haar het goede voorbeeld gegeven zullen we maar zeggen (die komt altijd hinnekend naar de poort als ze ons ziet).
En ze is ook steeds blijer om ons te zien 's avonds en 's morgens op stal, tegenwoordig begroet ze ons echt (nu ook als we naar de wei komen trouwens) echt super lief
Helaas wel het vieze waardeloze spul wat we van haar vorige eigenaar over moesten nemen, maar we hebben de beste droogste baal er uit gehaald en daar een plukje van gegeven. Levi stond ernaast ook te eten dus wie weet heeft dat haar aan het eten geholpen. Zoals jullie zien is ze wel extreem in de rui dus als er een bokker in de buurt is die zin heeft om lekker een uurtje te poetsen ben je welkom 

Myrddin schreef:Fijn dat het zo goed gaat.
Lust ze trouwens de wiesen cobs die ik Meike meegegeven heb?
Psyllium : zorg wel dat je er veel water doorheen doet, het neemt ontzettend veel op. Ik vermeng het altijd met slobber, veel water effe roeren en wat water op laten nemen, dan weer flink water erbij en meteen geven. Voor ze het op hebben heeft het al zoveel water opgenomen dat het al weer een vaste (glibberige) brij is. Misschien dat ze beter sandclear brokjes eet, das wat smakelijker.Citaat:(ik ben even de naam kwijt maar het zelfde wat ze gebruiken met koliek verstoppingen).
Lambiekske schreef:PsylliumCitaat:(ik ben even de naam kwijt maar het zelfde wat ze gebruiken met koliek verstoppingen).
Dat zouden we ook doen tegen het zand in haar buik maar alleen als laatste oplossing om door de dierenarts mee te laten spoelen.
Maiska schreef:Geweldig om te zien ditRespect voor jou!
Helaas woon ik niet in de buurt, anders was ik wel even flink komen borstelen, heerlijk!
Heel veel plezier met haar en ik lees op de achtergrond graag mee
Jij hebt trouwens ook super goed werk verricht met het paardje in je onderschrift!