__YSB__ schreef:Aller eerst![]()
Het probleem met de mensen van tegenwoordig is dat ze alles graag voor gekauwd krijgen, dus waarom zoeken als iemand je de woorden in de mond kan leggen.
Ten 2e heb ik het gevoel dat een paard vroeger een luxe artikel was en dat nu door de crisis de paarden beter betaalbaar zijn en dus ook door mensen kan worden aangeschaft die niet een goede financiele achterban hebben of de complexiteit van een paard niet begrijpen.
Daarbij vind ik het penny gehalte op dit forum erg groot geworden met de tijd... Maar goed ik ben dan ook al een ouwe bes!!!
het dik gedrukte is wel erg denigrerend.... meestal is het niet voorgekauwd krijgen. Want dan wil je maar van 1 persoon antwoord.
IK en ik denk wel meerdere zo niet de meeste krijgen graag verschillende antwoorden, Om dan tot een conclusie te komen wat het beste bijjou en je paardje past.
dus niks voorkauwen en pasklaar antwoord wat je zo toe kan passen.
Dat is vaak wat er verwacht wordt als je een vraag stelt.
het antwoord wat je krijgt moet je direct en meteen toepassen, Anders doe je niks met iemands antwoord.en zijn ze weer "gepikeert" dat ze voor niks antwoord gegeven hebben.