Heel netjes!
Goed gehandeld van beide kanten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
108078 schreef:Oh dat vind ik dan toch netjes dat hij dat dan wou vergoeden.
Heel netjes!
Goed gehandeld van beide kanten.
Doanique schreef:Jij noemt mij irritant en dat moet kunnen,
En ik vraag alleen of je niet voor je baby moet gaan zorgen en dat is ineens heel erg.
xAlientjex schreef:Ben het met je eens als ouder vind je het toch niet goed als je kind zomaar al in een weiland van iemand anders komt en helemaal als die ook nog op het paard van die gene klimt
suikerp schreef:Mag ik op je paard rijden?
Jee wat heb ik die vraag al vaak gehoord van Penny's.
Of kinderen tegen hun moeder: "mama ik wil op DAT paard rijden" (mijn paard dus)
Linnettaaaa schreef:Een vriendin van mij heeft een Welsh pony en een Shetlander.
Die staan op een manege en wij waren daar dus mee bezig in de grote binnenbak. Komt er een meisje van 7/8 jaar aan zegt ze zo van: Ik ga mn mama roepen hoor jullie mogen niet eens zomaar mijn shetlander uit zijn stal halen. Dus wij al de slappe lach maar daar komt dus inderdaad die moeder. Gaat zij ook vragen wat wij met hun shetlandertje Rakker doen. Mijn vriendin zo van ; Ooooh dan hebben jullie hem 5 minuten geleden gekocht of niet. Want voordat we naar de bak gingen waren ze nog van mij. Toen wist ze niet hoe snel ze weg moest.
Ondertussen had ze tegen haar dochter gezegt stap jij maar even op Rakkertje, dan pak ik zo je zadel en hoofdstel als ik met deze dames ben uitgepraat.
Komt de moeder van mijn vriendin eraan met het zadeltje en touwhalstertje ( het hoofdstel) zegt ze zo van; Ik hoorde dat zij op onze pony Billy wou
Dat was lachwekkend maar ook superbrutaal!
bente173 schreef:Linnettaaaa schreef:Een vriendin van mij heeft een Welsh pony en een Shetlander.
Die staan op een manege en wij waren daar dus mee bezig in de grote binnenbak. Komt er een meisje van 7/8 jaar aan zegt ze zo van: Ik ga mn mama roepen hoor jullie mogen niet eens zomaar mijn shetlander uit zijn stal halen. Dus wij al de slappe lach maar daar komt dus inderdaad die moeder. Gaat zij ook vragen wat wij met hun shetlandertje Rakker doen. Mijn vriendin zo van ; Ooooh dan hebben jullie hem 5 minuten geleden gekocht of niet. Want voordat we naar de bak gingen waren ze nog van mij. Toen wist ze niet hoe snel ze weg moest.
Ondertussen had ze tegen haar dochter gezegt stap jij maar even op Rakkertje, dan pak ik zo je zadel en hoofdstel als ik met deze dames ben uitgepraat.
Komt de moeder van mijn vriendin eraan met het zadeltje en touwhalstertje ( het hoofdstel) zegt ze zo van; Ik hoorde dat zij op onze pony Billy wou
Dat was lachwekkend maar ook superbrutaal!
Haha wat een brutaal kind zeg ! en die moeder
steefian schreef:Doanique schreef:Jij noemt mij irritant en dat moet kunnen,
En ik vraag alleen of je niet voor je baby moet gaan zorgen en dat is ineens heel erg.
wist niet of ik er wel op moest reageren, maar ik doe het toch maar eventjes
ik vind het indd ook niet netjes dat je dat hebt gezegd, het is hier een paardenforum en niet een forum om dit soort dingen te plaatsen
je kan er iemand heel diep mee kwetsen, dus niet meer doen als je niet weet wat er aan de hand is(weet k zelf ook niet) maar t hoor niet iig