Another Penny-Topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

108078

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:03

Oh dat vind ik dan toch netjes dat hij dat dan wou vergoeden.
Heel netjes!

Goed gehandeld van beide kanten. :)

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:04

Waar ze het lef vandaan halen als ik een nee kreeg stond ik soms nog bij de paardjes maar heb nooit iets raars gedaan

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:07

*net alle penny ervaringen gelezen*

wow, wat een verhalen hier allemaal, echt verschrikkelijk
gelukkig heb ik zelf nog niet veel ervaring gehad met penny's, en daarmee bedoel ik zomaar manen knippen of er zomaar opzitten, met zagende penny's ofdat ze mogen poetsen en dergelijke :Y)

steefian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:09

108078 schreef:
Oh dat vind ik dan toch netjes dat hij dat dan wou vergoeden.
Heel netjes!

Goed gehandeld van beide kanten. :)

ja dat vond ik indd ook. gelukkig niks aan de hand
ze moeten donderdag toch geent worden, dus miss laat k mm gelijk ff nakijken
maar t gaat me niet om het vergoeden, maar dat mn beessie geen pijn heeft.

haha ja maar was nog echt wel een paar dagen stiklaaiend :o

jannetta1986

Re: Another Penny-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 12:55

Jeetje wat een verhalen...
ik hoop dat die eigenwijze Penny's dit lezen.

misschien dat dit hun ogen eens een keer opend
en ze eens gaan luisteren

want in mijn ogen is en blijft nee NEE!!!

steefian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 13:05

Doanique schreef:
Jij noemt mij irritant en dat moet kunnen,
En ik vraag alleen of je niet voor je baby moet gaan zorgen en dat is ineens heel erg.

wist niet of ik er wel op moest reageren, maar ik doe het toch maar eventjes
ik vind het indd ook niet netjes dat je dat hebt gezegd, het is hier een paardenforum en niet een forum om dit soort dingen te plaatsen
je kan er iemand heel diep mee kwetsen, dus niet meer doen als je niet weet wat er aan de hand is(weet k zelf ook niet) maar t hoor niet iig

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 15:04

Steefifan dank je wel;)

on-topic: Die meiden die welmoedig manen afknippen ect. nee die moet ik dan ook echt niet tegen komen .
daar kan ik dan zo bloedje link om worden..
Heb ooit een keer een meisje op mijn paardje aangetroffen en op nog een paardje van iemand anders , mijne kwamen ze niet op die is niet zo makkelijk , maar die ander zaten ze al op , ik had me been in het Gips en zag het al vanuit de auto nou ik sprong eruit trok dat ennen meidje zodanig van het paard af dat ze niet wist wat ze overkwam en de ander rende huilend naar haar vader, die werkte ertegenover, en kwam mij vragen wat mij bezielde?
ik Pardon? mijn paard daar mogen ze niet op is van mij niet van hun dat is al punt 1 tis ze gelukkig niet gelukt punt 2 de andere pony waar het vriendinnetje op zat is nog jong en niet ingereden als ze was gevallen en d'r nek had gebroken wat dan? had die een heel verhaal dat de verzekering het wel zou vergoeden..ik nou dat dacht ik ook niet! het kindje is over een afscheiding geklommen op een paard gaan zitten waar ze Geen toestemming voor had en zelf het ongeluk veroorzaakt op dat moment..en wat als de po y zelf er iets aan over had gehouden er vandoor was gegaan gevallen been gebroken ect.
De man antwoorde gewoon erg heel droog ...ja maar dat is toch niet gebeurt? tja ik heb ze het hek uitgesmeten en depaarden er ook de volgende dag weggehaald...maar ik snap vaak die ouders. van de penny's dus ook niet

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:10

Ben het met je eens als ouder vind je het toch niet goed als je kind zomaar al in een weiland van iemand anders komt en helemaal als die ook nog op het paard van die gene klimt

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:41

Ik lees even mee hoor!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:15

xAlientjex schreef:
Ben het met je eens als ouder vind je het toch niet goed als je kind zomaar al in een weiland van iemand anders komt en helemaal als die ook nog op het paard van die gene klimt

nou daar stond ik dus ook van te kijken..die vader was net zo erg, ik zei nog als voorbeeld jij hebt je sleutels in je auto zitten ik heb geen rijbewijs maar besluit er toch in te gaan rijden want hij staat er toch...ja maar dat was heel iets anderes..ik nah ja indd paard is een levend die waar veel mis mee kan gaan..alleen die link legde de beste meneer niet.
affijn ik mocht terug naar het ziekenhuis voor nieuws gips..zat onder de modder en er zat een scheur in van het rennen :D

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:23

tjonge wat een penny"s. vaak kun je ze wegsturen en bijna nooit meer zien
ik daarin tegen mijn schoonzusje is ze erg alles wat ik heb wil zij ok en als ze het niet heeft wil ze met mij delen (no way)
word zoooooooooooooooooooo gek van der echt ze loopt letterlijk mijn kont achterna(als we bij elkaar zijn)

suikerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:31

Mag ik op je paard rijden?
Jee wat heb ik die vraag al vaak gehoord van Penny's.
Of kinderen tegen hun moeder: "mama ik wil op DAT paard rijden" (mijn paard dus)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:33

suikerp schreef:
Mag ik op je paard rijden?
Jee wat heb ik die vraag al vaak gehoord van Penny's.
Of kinderen tegen hun moeder: "mama ik wil op DAT paard rijden" (mijn paard dus)

haha op de mijne mogen ze best een keertje rijden..dan weet ik ook zeker dat ze niet meer terug komen..
doe het alleen mijn paard niet aan arm dier haha

charlotte_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:34

Ik heb een tijdje bijgelezen wat een verhalen zeg hoe durven ze :oo

Als ik buiten loop met mijn shetlanders gebeurd dit ook wel eens:

Kind: Kijk mama een pony daar wil ik op rijden!
Moeder: Zet dat kind dan gewoon op mijn pony :?
Ik: Sorry maar dit is niet de bedoeling.

En dan lopen ze gewoon weer door alsof ik met een kermisattractie loop..

bentevanbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:38

wow , wat een verhalen hier zeg
Ik ben zelf pas 13 dus heb eigenlijk weinig te zeggen , maar sommige kinderen zijn echt TE brutaal !
Ik zal het echt nooit in mijn hoofd halen om zomaar zonder toestemming op andermans pony te gaan rijden !
en manen afknippen enzo , hoe haal je het in je hoofd ?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:49

Een vriendin van mij heeft een Welsh pony en een Shetlander.
Die staan op een manege en wij waren daar dus mee bezig in de grote binnenbak. Komt er een meisje van 7/8 jaar aan zegt ze zo van: Ik ga mn mama roepen hoor jullie mogen niet eens zomaar mijn shetlander uit zijn stal halen. Dus wij al de slappe lach maar daar komt dus inderdaad die moeder. Gaat zij ook vragen wat wij met hun shetlandertje Rakker doen. Mijn vriendin zo van ; Ooooh dan hebben jullie hem 5 minuten geleden gekocht of niet. Want voordat we naar de bak gingen waren ze nog van mij. Toen wist ze niet hoe snel ze weg moest.

Ondertussen had ze tegen haar dochter gezegt stap jij maar even op Rakkertje, dan pak ik zo je zadel en hoofdstel als ik met deze dames ben uitgepraat.

Komt de moeder van mijn vriendin eraan met het zadeltje en touwhalstertje ( het hoofdstel) zegt ze zo van; Ik hoorde dat zij op onze pony Billy wou

Dat was lachwekkend maar ook superbrutaal!

bentevanbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:54

Linnettaaaa schreef:
Die staan op een manege en wij waren daar dus mee bezig in de grote binnenbak. Komt er een meisje van 7/8 jaar aan zegt ze zo van: Ik ga mn mama roepen hoor jullie mogen niet eens zomaar mijn shetlander uit zijn stal halen. Dus wij al de slappe lach maar daar komt dus inderdaad die moeder. Gaat zij ook vragen wat wij met hun shetlandertje Rakker doen. Mijn vriendin zo van ; Ooooh dan hebben jullie hem 5 minuten geleden gekocht of niet. Want voordat we naar de bak gingen waren ze nog van mij. Toen wist ze niet hoe snel ze weg moest.

Ondertussen had ze tegen haar dochter gezegt stap jij maar even op Rakkertje, dan pak ik zo je zadel en hoofdstel als ik met deze dames ben uitgepraat.

Komt de moeder van mijn vriendin eraan met het zadeltje en touwhalstertje ( het hoofdstel) zegt ze zo van; Ik hoorde dat zij op onze pony Billy wou

Haha wat een brutaal kind zeg ! en die moeder :=

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:15

die kinderen blijven raar!

zelf heb ik ook een keer iets meegemaakt maar niet zo erg als de rest denk ik :o

ik was zo aan het rijden in de bak. maar ik was mijn zweep vergeten dus ik vroeg aan iemand van 11-12 (ken haar wel) wil je heel even mijn pony vast houden? ik ren naar mijn kast pak mijn zweep. en wil ik terug lopen naar de bak. staat dat kind in de gang. ik: huh?! ik dacht dat je mijjn pony vast had?
zij: ik wou niet meer dus ik heb aan iemand anders gevraagd of ze je pony wou vast houden.. ik: wie dan?
zij: iemand...
ik ga natuurlijk meteen naar de bak. rijd er een volwassen iemand op!! ik zeg natuurlijk meteen dat het mijn pony is en dat ze ervan af moest.
bleek dat meisje dus gezegd te hebben dat het haar pony was en dat die volwassene er even op mocht terwijl zij een zweep ging halen :? ik heb toen meteen maar tegen dat meisje gezegd dat ik dat natuurlijk helemaal nie goed vond. sindsdien negeert ze me. maarja ik hoef toch niet zo iemand als vriendin :n

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:27

wtf.. ik snap die ouders echt niet :') hoe het in zo'n kind zn hoofd komt... Dat is al lastig te begrijpen.. Maar die ouders...

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:28

wtf... sommige mensen zijn echt raar... 8)7

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:30

bente173 schreef:
Linnettaaaa schreef:

Haha wat een brutaal kind zeg ! en die moeder :=

De moeder van mijn vriendin of de moeder van dat kind? De moeder van mijn vriendin die zei het op zo'n manier van stik erin! Want het zusje van mijn vriendin die zou erop rijden vandaar het hoofdstelletje en zadeltje al erbij! Ze had een momentje staan luisteren bij de deur die openstond! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:43

steefian schreef:
Doanique schreef:
Jij noemt mij irritant en dat moet kunnen,
En ik vraag alleen of je niet voor je baby moet gaan zorgen en dat is ineens heel erg.

wist niet of ik er wel op moest reageren, maar ik doe het toch maar eventjes
ik vind het indd ook niet netjes dat je dat hebt gezegd, het is hier een paardenforum en niet een forum om dit soort dingen te plaatsen
je kan er iemand heel diep mee kwetsen, dus niet meer doen als je niet weet wat er aan de hand is(weet k zelf ook niet) maar t hoor niet iig

Er zou niet meer op gereageerd worden, door mij niet en door Sparky10 niet.
Dus bedankt he.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:54

negeer het dan gewoon :roll:

bentevanbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:44

@linnetaaa
De moeder van dat meisje (:
De moeder van je vriendin gaf wel een lachwekkende reactie haha

Dorien_68

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:46

Zo jeetje zeg, wat een asocialen zitten ertussen. Zou ik vroeger nooit gedurft hebben..