Ik vind BR ook niks, terwijl ze wel altijd leuke kleurtjes hebben vind alleen deze broek erg mooi HH dutch is ook te, zou het niet kopen. maar wel leuk.
Laatst bijgewerkt door Flowq op 25-01-12 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt
dravergekkie
Geplaatst: 25-01-12 12:01
Vind de Br collectie voor de kleintjes ook niet zo leuk , helaas ! Hoop dat premiere dan met iets beters komt.
Bij HH heb ik wel leuke halsters gezien , en de geruite sokken komen er ook hier. En één fleece vest wil nog in het echt zien of het wat is.
Ik vind de hh dutch polo wel heel mooi. die zou ik wel willen met een anky oranje pad.. (helaas heb ik die enige tijd geleden al verkocht, dus moet weer op zoek )
Gieltje2002
Geplaatst: 25-01-12 15:08
Jolandaa_ schreef:
Ik vind de hh dutch polo wel heel mooi. die zou ik wel willen met een anky oranje pad.. (helaas heb ik die enige tijd geleden al verkocht, dus moet weer op zoek )
Ik heb nog een oranje anky pad te koop . Bij interesse PB me maar.
br 4 ever horses valt echt tegen! de meiden van me shet zaten te wachten op roze of paars maar dit word hem niet.. harry's horse vind ik alleen de nieuwe halsters leuk roze en lichtblauw verder word het tot nu toe niks voor mij.
Meld me ook! Ben benieuwd naar de kleuren van de Anky pads! en naar alle zomerkleding!
Sunneva
Geplaatst: 25-01-12 15:53
Ik vind BR collectie best mooi eigenlijk, vooral dat dekje bij het kleine zwarte pony'tje voor de volwassenen vind ik ook een beetje saai. De BR voor kleintjes vind ik meer voor een wat hogere leeftijd, misschien vind ik hem daarom wel mooi. HH vind ik echt helemaal niks! Verschrikkelijk! Ben ook benieuwd naar de rest.
Jeetje wat ontzettend saai zeg de BR collectie. De HH collectie vindt ik ook te..... niets voor mij.. Ook al houdt ik van leuke kleurtjes enzo, dit is me te..
ik vind de br collectie juist wel leuk! heb nu al genoeg felle dekjes voor de kleine, dus een keer sjiek kan ook wel, ga dit jaar denk ik een heel setje halen voor mijn zusje en Dawn, van br!
Ik meld me ook! Ben benieuwd naar eskadron & hv polo!
Malouke
Geplaatst: 25-01-12 17:51
Hannemarie schreef:
ik vind de br collectie juist wel leuk! heb nu al genoeg felle dekjes voor de kleine, dus een keer sjiek kan ook wel, ga dit jaar denk ik een heel setje halen voor mijn zusje en Dawn, van br!
Ik vind hem ook leuk!!! Ben wel benieuwd wanneer het te koop is...
Is dat niet van vorig jaar? Vind het wel een mooi kleurtje en de dekjes van hv polo zijn erg fijn. Moet binnenkort toch nog een nieuw dekje dus denk dat het er een van hv polo wordt en anders eskadron.
Ik vind hem ook leuk!!! Ben wel benieuwd wanneer het te koop is...