Duurzame paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nimue2010

Re: Duurzame paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 10:58

maar hoe zit het met vochtopname?

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 20:01

Oh wat een grappig idee! :D
Denk dat de reclamefolders snippers minder vocht opnemen dan de krant snippers, maar het geeft vast een lekker bedje!
Vraag me alleen af wat de inkt en verdere toevoegingen in het proces doen.

@Diane, ik heb idd alleen de duitse info.. mijn Duits is ook niet zo best en mijn vader geeft de bestellingen door enzo.
Ik vertaal het met google en zo samen met de originele tekst kom ik er wel uit!
Maar heb dus helaas geen Nl folders ofzo..

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 07:43

Aah, vandaar! Jammer, haha. Maar als ik me erin ga verdiepen pak ik ook maar gewoon even de vertaalmachine erbij. ;) Nijkerk is opzich wel te doen, dus wie weet!

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 15:20

Wij hebben bijna geen deels geplastificeerd papier door de anti reclame sticker op de deur. Het gaat vooral om kartonnen verpakkingen. (Zonder coating) en papier. Maar ook dozen en wc rollen gaan eraan :) het is inderdaad een zacht bedje, waar je makkelijk de mest vanaf haalt zonder veel schoon spul mee te nemen. En door de urine worden het plakkaten die je er tussenuit kan vissen. Wij gebruiken het nu alleen als bodem, er gaat nog stro overheen. Ik denk dat de opname te vergelijken is met zaagsel. Voordeel is dat er bijna geen stof vanaf komt.

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 09:22

Aah, vandaar. Ik zag al allemaal felgekleurde Blokker folders voor me inderdaad. Dat is inderdaad wel een goed idee. :) Mijn heeft geen stal ter beschikking, maar mocht het ooit in de toekomst eens wel het geval zijn! Mijn ratten zitten momenteel wel op kartonnen-doos-snippers. :)