kan er wel 1 gebruiken!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 heleen88 schreef:kreeg van de zomer een reactie van een man..ik wou dat ik dat paard was..ik heel dom waddan?? ging je met mij een eind wandelenhad ook even zo snel geen reactie klaar liggen

'

), dan kan ik het niet laten om met een bloedserieus gezicht naar paardlief te kijken en te zeggen 'Ja, hé, het is me een kalf, je wilt niet weten hoeveel blikken Pal er in gaan'.
                                                         Pluizebolpum schreef:Paard had eens halverwege de brug geen zin meer en was niet meer voor of achteruit te branden. Komt er een wijs koppel langs 'Hij heeft geen zin meer hé?'. 'O jawel hoor, maar ze moet weer even worden opgeladen'. Waarbij ik demonstratief aan de oren van paardlief begon te wrijven, vind ze vreselijk en dan loopt ze wel weer. Die arme mensen zijn waarschijnlijk de schok nooit meer te boven gekomen...
 Zie het helemaal voor me 

. Ik loop ook altijd met mn paard naar de bak toe en daar stap ik pas op. Af en toe komt er iemand langs van zal ik je erop helpen? (bezorgd enzo:+) maar af en toe krijg je van die wijsneuzen 'waarom zit je er niet op? Ben je bang? Ben je eraf gevallen? Je kan er ook opzitten he?'. Toen ik laatst terug kwam van het rijden stonden er 2 mannen buiten en zeiden van 'kan die niet sneller?' en ik 'nee benzine is op, moet weer even bijtanken'.
.                                                         
"