Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:Ik zou der gewoon bij der haar pakken en bedreigennog 1 x zo'n geintje en ze kan tandjes tuffen
Biskwie schreef:Ze is 24 jaar. De staleigenaar geeft aan dat hij niet verantwoordelijk is van persoonlijke acties van anderen op zijn terrein. Daarbij heeft die stalgenoot (vader betaald) 3 paarden in pension staan dus het is financieel een goede klant, die de staleigenaar niet voor het hoofd wil stooten.
Ik ben me nu heel erg aan het bedenken om het paard van pension terug naar huis te halen. Dit is het enige paard wat ik in pension had staan, ivm gebruik van de faciliteiten die ik thuis niet heb en wat wel nodig is om lekker door te trainen.
Haarbal schreef:Aangifte had ik niet meteen gedaan, ik zou eerst een nette/boze brief maken, die plastificeren en op stal hangen, en zowel naar haar als naar haar ouders opsturen.
Brainless schreef:Haarbal schreef:Aangifte had ik niet meteen gedaan, ik zou eerst een nette/boze brief maken, die plastificeren en op stal hangen, en zowel naar haar als naar haar ouders opsturen.
Wat hebben die ouders te maken met wat hun 24-jarige dochter doet?!
Ze is al jaren volwassen en verantwoordelijk voor haar eigen daden.
Brainless schreef:Haarbal schreef:Aangifte had ik niet meteen gedaan, ik zou eerst een nette/boze brief maken, die plastificeren en op stal hangen, en zowel naar haar als naar haar ouders opsturen.
Wat hebben die ouders te maken met wat hun 24-jarige dochter doet?!
Ze is al jaren volwassen en verantwoordelijk voor haar eigen daden.
steefian schreef:omg 24 jaar. beetje kinderachtig is het niet?
nou aangezien ik een kort lontje heb, zou ik denk ik
met mijn vuisten zeggen dat ik er niet van gedient ben![]()
en dr bij dr haren pakken, en tog echt dr koppie kaalscheren!
niks bij dr paarden want die beessie kunnen er niks aan doen, maar zij zou echt de sjaak bij me zijn
*sorry voor de uitbarsting, maar kan hier zo niet tegen, blijf tog met je handen van andermans dieren/spullen af*
Haarbal schreef:Als haar vader die paarden van haar betaalt, dan zal hij waarschijnlijk ook degene zijn op wie je de schade gaat verhalen. Ik ben er voor het gemak even vanuit gegaan dan ze nog thuis woont e.d. Denk ook dat je 'verder komt' als je de ouders erin betrekt.
Mocht ze zelf die 3 paarden betalen en op zichzelf wonen vind ik het weer een ander verhaal.Maar principe heb je gelijk en hebben de ouders er niks mee te maken.
shilady schreef:jeetje ben je lekker mee
ik zou vragen of de staleigenaar haar kan weigeren op het terrein
Biskwie schreef:Ze is 24 jaar. De staleigenaar geeft aan dat hij niet verantwoordelijk is van persoonlijke acties van anderen op zijn terrein. Daarbij heeft die stalgenoot (vader betaald) 3 paarden in pension staan dus het is financieel een goede klant, die de staleigenaar niet voor het hoofd wil stooten.
Ik ben me nu heel erg aan het bedenken om het paard van pension terug naar huis te halen. Dit is het enige paard wat ik in pension had staan, ivm gebruik van de faciliteiten die ik thuis niet heb en wat wel nodig is om lekker door te trainen.