*ik heb trouwens wel een goeie titel gekozen zeg... al 3655 keer bekeken *
Milan_lover
Geplaatst: 11-01-12 19:12
Ik snap dat je het niet leuk vind, ik heb een soortgelijk iets gehad...
Via via had iemand dus plaatjes van de hyves van mij of een vriendin van mij en deed zo voor dat het haar paard was, een mooie merrie, ja echt niet dus, op de foto stond mijn ruin, mijn wei, mijn hekwerk en mijn schuilstal. Haar een mailtje gestuurd en ze was er heilig van overtuigd dat het haar paard was. Ik heb haar zelfs een keer gezegd dat ze wel langs mocht komen om de foto te vergelijken met mijn wei hier, maar dat wou ze niet.. Ik ben best wel flink pissed geworden, al helemaal omdat ze de foto's niet van haar profiel wilde verwijderen.. Meisje was toen overigens 13 ofzo...
Er staat niks over op t forum... heb gekeken voor je !
Jodi93
Geplaatst: 11-01-12 20:05
heb zelf ook meegemaakt
meisje heeft op mijn hyves al mijn foto's van mijn fjord gestolen en op hyves neergezet kijk dit is mijn verzorg fjord
Annabel
Geplaatst: 11-01-12 20:07
Sorry hoor, maar Diaz is niet van jou.. Diaz is van een meisje op Bokt, en ze houd zielsveel van haar. Ze tolereerd dit dus ook niet dat jij beweerd dat Diaz van jou is. Misschien heb je dan geen paard in het echt, en wil je er zo graag een dat je het nept, toch zou jij het toch ook niet leuk vinden als iemand zonder pardon zegt dat jouw paard van die persoon is? Deze vrouw vind dit dus ook echt niet leuk.. Je hebt ook een Jimdo site, die is intussen al 3x verandert, je kiest steeds weer een ander paard (die niet van jou is..) Stop daar toch mee. Denk na, en denk hoe het voor die andere voelt..'
Ik heb ook nog een penny account (ben ook een penny meisje geweest Maarja, wie niet) Dus als er bokkers hun paard tegenkomen op penny.nl kan ik even een berichtje naar ze sturen namens jullie
Hahah hoe ben je er achtergekomen? Ik zou daar ook niet zo blij mee zijn, ben benieuwd of een van mijn paarden (die overigens nu niet meer van mij zijn) er op staan...
Heb even het hele topic doorgelezen, maar ik zou het niet heel fijn vinden als mijn paard werd "gebruikt" o wat klinkt dit verkeerd!
Spruitje56
Geplaatst: 12-01-12 16:06
hey ok dat is raar zeg dat ze zooiets doen!! maar weet je heel eker dat het over jou tinker gaat? want het kan zo zijn dat ze gewoon een andere eigen hebben ( zeggen ze hihihi ) maar indd beware of the penny
Zo werd mijn hengst ook steeds maar weer gejat voor een online paardenspel.... heel irritant. Mijn Fjordenruin stond zelfs eens te koop op marktplaats!! Een andere Fjord dan, maar met een foto van die van mij erbij
Whaha moet er wel een beetje om lachen, maar als ik het zelf was geweest zou ik het denk ik toch ook niet zo leuk vinden. Officieel is het verboden maar of je er echt wat aan kunt doen? Zou inderdaad even een mail sturen dat je er niet van gediend bent dat ze jouw paard gebruikt.
Whaha die twitter is ook geinaal!
Cemlys
Geplaatst: 12-01-12 17:53
hier net zo, ik had op den duur verschillende hyvespagina's vol staan met foto's van mijn paarden. vriendelijk verzocht ze eraf te halen. of het nou grappig is of niet, ze moeten geen foto's jatten en zeker niet over heel internet verplaatsen
Annabel
Geplaatst: 12-01-12 17:56
Hahaha dat meisje, heeft nu een verslag dat Diaz verkohct word
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam verwijderd ivm privacy
haha! grappig, maar weet niet of ik dat ook zou roepen als ze dat met die van mij zouden doen.
Ik heb weleens een meisje dat ik vaag van school kende mn paard op cc laten uitstappen. de week erop hoorde ik dat ze liep te verkondigen dat ze nu mn paard dagelijks ging rijden en verzorgen
Joyamu
Geplaatst: 12-01-12 18:16
Het is aan de ene kant wel schattig. Maar het is niet echt netjes van dat meisje...
Milan_lover
Geplaatst: 12-01-12 18:18
SpecialBel schreef:
Waar staat dat? Wil ik wel eens lezen, haha
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam uit quote verwijderd ivm privacy
abeltje_xx
Geplaatst: 12-01-12 18:20
Milan_lover schreef:
SpecialBel schreef:
Waar staat dat? Wil ik wel eens lezen, haha
word zeker aan een bokker verkocht
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Naam uit quote verwijderd ivm privacy