Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babetteh schreef:Heeft iemand bruine (spring)laarzen met blauw gecombineerd? Heb er een blauw pikeur jasje en een
blauwe gpa speed air bij (zie profiel) en wil nu toch echt wel eens een speciale laars erbij! (ipv mijn dyon chaps nu, waar ik trouwens ook wel heel tervreden van ben hoor!) ik had nu zwarte könings, maar aangezien al mijn materiaal bruin is past dit nu niet meer.. Ik heb in de winkel bruine laarzen zien staan afgezet naar beneden met een blauwe glinsterende lijn, en een bruine laké top, erg mooi! Ben toch eens benieuwd wat voor speciale laarzen afgezet met blauw er nog bestaan!
Tsplendid schreef:Babetteh schreef:Heeft iemand bruine (spring)laarzen met blauw gecombineerd? Heb er een blauw pikeur jasje en een
blauwe gpa speed air bij (zie profiel) en wil nu toch echt wel eens een speciale laars erbij! (ipv mijn dyon chaps nu, waar ik trouwens ook wel heel tervreden van ben hoor!) ik had nu zwarte könings, maar aangezien al mijn materiaal bruin is past dit nu niet meer.. Ik heb in de winkel bruine laarzen zien staan afgezet naar beneden met een blauwe glinsterende lijn, en een bruine laké top, erg mooi! Ben toch eens benieuwd wat voor speciale laarzen afgezet met blauw er nog bestaan!
Misschien De Niro of Secchiari? Ik weet niet wat je budget is
Yellomofoon schreef:hier nog een foto van de zijkant van mijn laarzen
http://img.photobucket.com/albums/v703/ ... WoW034.jpg