Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sheran schreef:Ja, dat 'positieve verhaal' weet ik ook nog goed. Ik weet alleen niet meer hoe het verhaal of het meisje heette... maar ze had kort blond haar en op het laatst reed ze met een vriendin (volgens mij heel rijk) met lang donkerbruin haar
. En ze vroeg zich af wie ze het eerst om de hals zou vliegen. Volgens mij had ze net een paard gekregen.
Sheran schreef:Dat meisje Blondie ging bij een aboriginal wonen
En met die karrepony wordt vast niet Pepito bedoeld he? (de pony die niet meer lachte). Want die lachte alleen maar, die kon niet zitten geloof ik.
En dat met 'lief paard' was Bessie... die was van een circusclown geweest. Volgens mij was het een miniserie.
takkie_muis schreef:ik kan me ook nog een oude steeple chaser paard herrineren , meisje ging week opbrgensten naar de bank brengen. toen liep geloof ik dat paard daar , en zij kocht hem omdat hij anders een frikandel werdt
Sheran schreef:takkie_muis schreef:ik kan me ook nog een oude steeple chaser paard herrineren , meisje ging week opbrgensten naar de bank brengen. toen liep geloof ik dat paard daar , en zij kocht hem omdat hij anders een frikandel werdt
Dat was 'Presto, de steeple chaser' .
Als 9-jarig meisje nooit een idee gehad hoe je steeple chaser uitsprak.
Sheran schreef:De ponyclubs vond ik irritant. Niet mooi getekend en ik ergerde me aan al die vetgedrukte woorden in de tekstballonnen. Penny vond ik veel mooier
Mijn favoriete verhalen waren:
- Herinneringen... over een paard, Lavender, dat aan het veulen Folly zijn carriere vertelt als dressuurpaard.
- De Dromenvanger (maar die ben ik kwijt). Over een meisje dat over haar vorig leven droomt geloof ik. Toen ze met haar paard in een kloof stortte
- Conchita (verloren zus die paardenfluisteraar bleek te zijn)
- Debbie's droom (over Debbie die in een rolstoel belandt en een buurman heeft die de muur tegenover haar huis helemaal volschildert met Debbies herinneringen om haar beter te maken)
- Shamrock (over een paard dat verkocht wordt, en een meisje dat koste wat kost bij hem wil blijven)
Die van Alice en haar oma was een verhaal van Stal Penny