Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die zijn van Imperial Riding. Best goed merk hoor 

) Cavallo rijlaarzen. Perry heeft een Kiefferzadel, maar de grote zonde is dat dat zadel nog van mijn pony afstamt
Maar nu komt ie, tadadadadaaaaa........ik heb pasgeleden een walgelijk duur Passier hoofdstel voor Perry gekocht.... en het staat voor geen ene meter
dus nu ga ik heel hard sparen om een ander heel mooi hoofdstel te kopen wat wel bij zijn koppie past. Oh, ik heb trouwens ook mijn simpele equigelpad verruilt voor de Action Backpad en zoals het een snob betaamt heb ik ook de Pessoa teugel in de zadelkamer hangen.

) maar niets was er in mijn maat. Uiteindelijk een een of ander merkloos kinderrijbroekje van 79,95 hahaha en nog een eurostar in een kindermaat, dus veeeel goedkoper
.
. O, en ik heb trouwens ook een geruite rijbroek, die ik nooit aan heb omdat hij zo glad is...
Zie je wel: zo onder de oppervlakte schuilt toch een klein snobje... er is nog hoop voor mij!
Wat een te gekke topic zeg! Ik lees dit net (alle 5 pagina's) en heb echt hard zitten lachen! M'n moeder vroeg al wat er was.......Nou, ik ga toch deze Miss snobbokt verkiezing winnen want ik ben nog erger!!!
Ja, dat kan echt. Ik rijd elke dag met 4 witte bandages, wit dekje en bijpassend wit blousje of trui. Ik heb Kentucky rijbroeken, Konigs leren rijlaarzen (de duurste) en Anky-jasjes! Ik was de staarten met Elseve shampoo en creme-spoeling. Ik smeer Nivea dagcreme op het neusje en bij de mond en maak elke dag mijn KN-zadel, Passier stang en trens-hoofdstel en laarzen schoon na het rijden. Waar ik rijd, heb ik een super achterbergbinnenbak, 20 x 60 achterberg dressuurbodem tot mijn beschikking, een longeerring, een 8 paards-stapmolen, een solarium en zeer luxe hengstenstallen van 4 x 4 m. Oh ja, ik rijd op een goedgekeurde zwarte dekhengst die ik met zwarte shampoo was en die ik spul door zijn voer geef zodat hij zwart blijft. Hij wordt elke dag afgedoucht en gedroogd en onder het solarium gezet en zijn hoefjes in het vet.

) een hoofdstel van kieffer voor de wedstrijden en eentje van 100 gulden voor thuis transportbeschermers van eskradon peesbeschermers van eskradon zomaer deken van ....... ben het merk kwijt 2 winterdekens van rambo

,jetset*doruto
,glendale*souvenir (drachtig van ooseven):)) ,caritas*pion
,verder heb ik 2 dressuur zadels,1 van stubben(2ehands),en een van ainsley(word binnen kort een van ingeruild wil een nieuwe!!)verder 6 hoofdstellen,verschillende merken zoals kiefer en stubben,6 kleuren eskadron peesbeschermers voor en achter,bandages(4 per kleur)blauw,zwart,wit(*2),geel,groen,bordeaux,rood,buin,knaloranje,en grijs.
effe maandje werken en sparen!
(absoluut geen kak dus!)verder zijn we bezig met een huis en dan komen de knollies aan huis te staan,alles perfect dus boxen van 4*4 en stapmolen enz.