Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Fred_Kroket schreef:MarcoBorsato schreef:Ik heb altijd mijn eigen pony's gehad dus ik hoefde niet te doen alsof. Ben nooit vreemde weilanden ingestapt.
Ik heb mijn pony's wel vaak een boblijntje gegeven (de voorpluk recht afgeknipt) en heel vaak in de duinen gegaloppeerd. Gezwommen in het park. Spelletjes zonder zadel en dat soort dingen. Eigenlijk alleen maar leuke, ik was niet zo'n, sorry dat ik het zeg, dom kind.
Je weet niet wat je gemist hebt... Dus misschien toch een beetje dom?![]()
), bokje springen via de kont van de pony.. En dat is maar een heel klein beetje van wat wij allemaal uitgevreten hebben.
. Kun je nagaan hoe ik me schaamde voor wat we toen gedaan hebben.
. Ik ergerde me dood. Gelukkig gingen ze zelf weg toen ik hun vragen negeerde en mijn shet aanspoorde dat hij moest lopen.MarcoBorsato schreef:Ik heb altijd mijn eigen pony's gehad dus ik hoefde niet te doen alsof. Ben nooit vreemde weilanden ingestapt.
Ik heb mijn pony's wel vaak een boblijntje gegeven (de voorpluk recht afgeknipt) en heel vaak in de duinen gegaloppeerd. Gezwommen in het park. Spelletjes zonder zadel en dat soort dingen. Eigenlijk alleen maar leuke, ik was niet zo'n, sorry dat ik het zeg, dom kind.
Nouja, een zelfbedachte naam he.
) stonden ze met een touw aan hun nek vast en werden ze met vreemde borstels gepoetst. ik liep de wei in lag er een zweep ik nog bozer geworden hebben jullie er op gereden hun nee ja ja maak dat de kat maar wijs ik hun wegestuurd volgens mij zijn ze nooit meer terug gekomen
tegen de eigenaar gezegd en die let er nu ook meer op.
. Ik heb de paarden flink opgejaagt met een zweep
arme peerden
maar de buren hadden het gezien
en zodoende kwam de eigenaar voor de deur.. me ouders boos' of ik dit gedaan had' glashard nee geliegt
maar stiekem moest ik huilen in me kamer
voel me er nog schuldig over
Mitchall schreef:Jeetje, wat was ìk braaf!![]()
Het ergste wat ik ooit heb gedaan is via het weiland van mijn buurmeisje naar Mitch (wie toen nog
niet mijn verzorg/eigen pony was) zitten kijken. Ik heb 1keer een appeltje gegooid, daarna ben
ik naar de eigenaresse gegaan om te vragen of ik Mitch mocht verzorgen. Ik was 10.
Ik had zijn manen ook geknipt, maar dit vond de eigenaar geen probleem, helaas zag het er écht niet uit..
Op eigen risico: http://94.100.114.121/482850001-4829000 ... _AYXo.jpeg
edit; ik heb ooit op een manege een pony hooi gegeven, ik was 6(?).. Er stond nergens een waarschuwing oid,
dus gaf ik het beestje een handje hooi. Maar deze bleek er dus allergisch voor te zijn, hij was 2 dagen ziek..
Pff, nooit verteld dat ik het was
s1993 schreef:Dat jullie dat allemaal durfden zeg!
Ik durfde niks toen ik jong was, een paard over een hek gras voeren was ik al bang dat de eigenaar daar boos om zou worden...
Daarnaast zou ik het al helemaal niet durven om zo ergens op te gaan zitten, vond de meeste pony's van de manege al eng!
Erop zitten heb ik nooit gedaan, dat ging me dan weer te ver. 

s1993 schreef:Dat jullie dat allemaal durfden zeg!
Ik durfde niks toen ik jong was, een paard over een hek gras voeren was ik al bang dat de eigenaar daar boos om zou worden...
Daarnaast zou ik het al helemaal niet durven om zo ergens op te gaan zitten, vond de meeste pony's van de manege al eng!
marissa119 schreef:Mitchall schreef:Jeetje, wat was ìk braaf!![]()
Het ergste wat ik ooit heb gedaan is via het weiland van mijn buurmeisje naar Mitch (wie toen nog
niet mijn verzorg/eigen pony was) zitten kijken. Ik heb 1keer een appeltje gegooid, daarna ben
ik naar de eigenaresse gegaan om te vragen of ik Mitch mocht verzorgen. Ik was 10.
Ik had zijn manen ook geknipt, maar dit vond de eigenaar geen probleem, helaas zag het er écht niet uit..
edit; ik heb ooit op een manege een pony hooi gegeven, ik was 6(?).. Er stond nergens een waarschuwing oid,
dus gaf ik het beestje een handje hooi. Maar deze bleek er dus allergisch voor te zijn, hij was 2 dagen ziek..
Hahaha ik vindt het wel leuk zitten
KirstenVosje schreef:Mitchall schreef:Jeetje, wat was ìk braaf!![]()
Ik vind het em eerlijk gezegd ook wel leuk staan...

We werden boos aangekeken en we hebben het nooit meer gedaan
Waren btw erg leuke paarden

) uitzag. Prima
Ik keek eens rond en koos ook vrij snel, voor een exemplaar met een zachte en vriendelijke uitstraling. Ook prima, gelijk op de eerste rit bleek dat we beiden prima bij onze pony's pasten. Vriendinnetje moest altijd voorop, haar pony bleek hetzelfde karakter te hebben. Elles hobbelde liever ergens achteraan en ponylief.... ook
Ik zat ineens op een racepony die koste wat het kost voorop wilde, met mijn vriendinnetje in mijn nek die mijn pony zo opjoeg dat ze zelf weer voorop reed. Maar die had geen zin natuurlijk en die van haar (met mij op z'n rug) ging steeds harder rennen. Aan het eind van het pad gingen we altijd linksaf, maar we gingen zo achterlijk hard, dat ik dat geen goed plan vond, een hoek van 90 graden met die snelheid. Ik zag mezelf er al in de bocht af vliegen. Dus ik beloot rechtdoor te rijden, een weiland in. Mja..... had alleen niet met de ideeen van de pony gerekend.... die sloeg dus in volle vaart gewoon linksaf en ik vloog volgens mijn eigen planning rechtdoor, zo de modder in