De kinderen op de boerderij roepen wel altijd Wyona, dus misschien heeft die nog ee idee, maar Wietje zeg ik egienlijk nooit. Maar eerlijk gezegt heb ik niet het idee dat ze uberhaupt snel op namen reageren, maar gewoon op stem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De kinderen op de boerderij roepen wel altijd Wyona, dus misschien heeft die nog ee idee, maar Wietje zeg ik egienlijk nooit.
Maar ik vind m wel leuk...
Whizz past bij hem, hij is superslim en goed in wat hij doet.
maar owhee als het gaat regenen dan staat meneertje als eerste aan het hek omdat hij naar binnen wil. Hoef hem dan niet eens vast te houden. Rent zo z'n stalletje in. Dus af en toe is het ook een watje.
Heel veel waar serieus geen klinkers in voorkomen
amyz schreef:Ik vind [***] echt een waanzinnig leuke naam trouwens hoor! (zie hier sowieso een hoop leuke namen voorbij komen).
Ik had destijds bedacht om hem een Welshe naam te geven (gezien het een Welsh is) maar de meeste van die namen zijn echt onuitspreekbaarHeel veel waar serieus geen klinkers in voorkomen
Alleen is Sil zo lekker krachtig voor als je boos bent haha!
maar ik kocht uiteindelijk een... vos inderdaad. Dus het werd al snel van "vos loop es door" enzo. Hij reageert er overigens niet op. En dan weer wel op heeeeeeeeeeemannetje.
dus het blijft gewoon Warempel