Hoe zou je paard eruit zien als hij een mens was?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kukkie

Re: Hoe zou je paard eruit zien als hij een mens was?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:31

Mijn merrie zou denk ik als mens zo'n vrouw zijn met flink wat cellulitus, heup/rugvet en dunne onderbeentjes. Dan als kapsel een bos zwart haar , ontembaar en woest.
Zo'n vrouw die nergens iets om geeft, niet met de mode meegaat, en heel relaxed is. Maakt zich nergens druk om. Als ze kinderen zou hebben, zou het zo'n moeder zijn waar altijd alles mag. Waar altijd taartjes worden gebakken en iedereen vies mag worden. Waar andere kindjes ook graag spelen.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 19:52

mijn lease paard zou een volwassen dame zijn, moedert zich over iedereen, kan naar mannen en soms ook vrouwen onwijs bitchen, onwijs cool in het koppie, is nergens bang van, maar als ze het niet wilt kan je het vergeten!
ze is latina, bruin met zwart haar, een dikke buik, dikke kont, 2 vlekjes op dr pols en een litteken op dr scheenbeen

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 20:01

Een womaniser, stoere bink, breed gespiert, vol tattoo's maar bang voor naalden en veel grootspraak maar op het moment dat het er op aan komt staat hij achteraan :)

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:19

Een knappe neger, stoer maar met een klein hartje. Hij kijkt graag de kat uit de boom, maar voor zn vrienden gaat hij door het vuur.

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 21:19

Mijn haflinger als een beetje een stevig blond meisje, eigenwijs en een kletskous :')

Mijn shetlander als een indonesisch meisje met bruin haar, ook wel een kletskous :)

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:49

Mijn Fjordenmerrie zou dan denk ik een mollige jonge vrouw zijn die zich nogal jongensachtig kleedt en gedraagt. Ze zou iemand zijn die een beetje lomp en onhandig is in haar doen en laten. Inclusief wild punk-kapsel, natuurlijk. :j
Ondanks dat alles zou ze wel een lief gezichtje hebben en een heel zachtaardig karakter, maar ook wel eigenwijs en ze laat niet zomaar over zich heen lopen! Het zou wel een eenlingetje zijn, met slechts een paar echte goede vrienden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 13:55

mijn haf zou een dikke gezellige blondine zijn :') en mijn quarter een roodharig eigenwijs slank meisje! hahaha geweldig

Shirly_Bob

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:03

Mijn haflinger Bob zou een stoere populaire jongen zijn denk ik, die veel grapjes uithaalt :+
KWPN'er Komiek zou een lieve jongen zijn die iedereen tevriend zou willen hebben.
& haflinger Rambo zou net zoals Bob heel stoer zijn :))

Wat een leuk topic trouwens _O-

Denisedewith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:06

Oke komen ze ;) :

Muguette, is een keurige maar lieve oma, mantelpakje met parelketting.

Ruby, is een grote stoere vent, lang en breeg maar niet vatsig, eerder gespierd, veel stoerdoenerij maar als het er op aan komt durft hij niet zo veel :D !

Diorr, verlegen maar geïnteresseerd meisje, die zich snel achter mama's benen verstopt en van daar achter alles bekijkt. :=

Anna, is een beetje zoals miss piggy of als die met die zwarte krulletjes uit de serie absolutely fabelous! Hihi, ze staat altijd heel aanlokkelijk en sexy te knipperen met dr mooie oogjes maar is zooo onhandig en lomp! Oh ja, en Anna is over duidelijk blond met een voorkeur voor roze! *\o/*

Lien, dat zou echt een vamp zijn, van het latijnse type, waaraan alles perfect is maar die het wel weet! :*

Point, gedraagt is ook redelijk stoer maar als hij iets heeft dan is hij o zo zielig! Als hij een griepje heeft wilt hij lekker ingestopt worden door mama op een bedje op de bank en wilt hij een kopje soep. 8-)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:07

Ik denk een jeugdig mannetje die geintrigeerd is door alles op wielen, maar vooral die waar ook flink wat PK's in zit zoals een trekker of vrachtwagen, liefst met een flink ronkende motor. Met sluik zwart haar, iets wat gedrongen type, die moet oppassen niet een bierbuikje te krijgen ;) maar met een hartje van goud.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:40

hahaha dit topic is geweldig :D

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 16:38

Mijn fries zou eruit zien als Bob Marley, zowel qua uiterlijk als innerlijk.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:19

Hahaha wat een leuk topic dit!

Mijn ruin zou eruit zien als een macho. Atletisch gebouwd, gespierd. Beetje zo'n loverboy-achtig type haha! Hij zou heel goed in sport zijn, vooral in ateletiek (het is een halve volbloed met enorm uithoudingsvermogen en buiten gaat hij hárd) Hij zou absoluut geen andere stoere mannen in zijn omgeving dulden. Hij zou erg eigenwijs zijn en een sterk karakter hebben. (zoals mijn instructeur wel eens zegt; het is een duveltje op pootjes!)

Tesssaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 18:40

Hahah mijn pony (ruin)
zal er uitzien als een Kakkertje heeel grappig charmant en eigenwijs :')
Hij zal Rood of blond Krullend haar hebben fijn gezichtje en niet zoo heel groot

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:03

Mijn pony zou 2 vormen aan kunnen nemen.

1: Als ze een mens zou zijn dan zou een dametje zijn met zo'n klein handtasje en van die roze pumps aan met een kort rokje. Regen zou ze vermijden en ze zou bang zijn voor natte voeten. Een huppeltrutje :+

2: Ze is ontzettend sloom en lui, als tweede versie zou ze iemand kunnen zijn die er netjes bij loopt maar zo lui is als de klere! Als werknemer zou je er niet heel veel aan hebben :+

Nee ik zou echt geen idee hebben,

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:20

Nilay, een lange zeer slanke jongeman met een zeer vriendelijke uitstraling. Hij heeft lichtblond haar tot op zijn schouders, een licht gebruinde huid en donkere ogen. Hij is soms wat onhandig met zijn lange benen. Maar daar kan men om lachen. Bijna iedereen mag hem en als je zijn vertrouwen hebt steunt hij je door dik en dun. Hij houd van gezelschap en maakt graag een praatje. Ondanks dat hij zeer sociaal is heeft hij zijn verlegen momenten. Hij kijkt de kat uit de boom. Zijn hobby is hardlopen en hij geniet er van om in de natuur te zijn. Wat hij ook doet; veel aankomen doet hij niet. Hij neemt het er dan ook lekker van en is een echte zoetekauw. Iets dat nog wel een jaloerse blikken uit de omgeving opleverd. :')

Milka, een stevig gebouwde kleine man op leeftijd. Brede borst, vrij korte benen, dik en lang hoogblond haar, zongebruinde huid en een onddeugende twinkeling in zijn bruine ogen. Hij heeft snel de neiging tot het krijgen van een buikje maar dat maakt hem niet uit. Hij houd van lekkere dingen. Wat de omgeving van hem vind maakt hem niet uit. Als hij maar lekker in zijn vel zit. Zijn beroep is docent en staat bekend om zijn duidelijke taal en geduld. Hij geniet van zijn werk en is nog lang niet van plan te stoppen. :D

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 20:38

Mijn paard zou een donker getinte vrouw zijn met zwart haar en mooie grote bruine ogen, een dikke buik, een ronde kont en slanke benen. Ze is wel vrij klein, namelijk maar 163 cm lang. Ze zal een kleine afwijking hebben aan haar linker pols, want die zal ze niet zo heel goed kunnen buigen. Ze is vrij makkelijk in de omgang, maar ze zou het zeker laten merken als haar iets niet aanstaat. Je moet haar als persoon echt leren kennen, want op het eerste gezicht kan ze anders overkomen dan dat ze echt is. Ze zal je steunen door dik en dun als vriendin. Ze is een beetje verlegen en stressgevoelig en ook wat snel chagrijnig. Verder is ze sportief, doet ze aan atletiek, en is ze graag onder de mensen. Ze staat open voor nieuwe dingen, maar als het niet lukt wilt ze al gauw opgeven.

oh ja, en ze is ontzettend allergisch voor water! Maar gelukkig doet ze aan atletiek en springt ze gemakkelijk over zo'n waterplas heen.:)

Selbourne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:43

Mijn paardje zou eruit zien als Bob Marley! Geen twijfel over mogelijk :D

peppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 13:57

Mijn draakje zou een super lekkerding zijn, zoiets als Johnny Depp of Orlando Bloom :=

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 15:04

Mijn bijrijdhafjes, ik zie het helemaal voor me ;)

Samantha zou een dikke blonde moeke zijn ;) Lang blond haar, tikje warrig/slordig, maar volledig nuchter type die weet wat ze wil. Sterke vrouw!

Noa zou ook een blondje zijn, maar dan zo'n 16 jarige slanke tiener, altijd haantje de voorste, altijd in voor een lolletje, maar als ze ergens echt over na moet denken... Ze zou wel slim zijn, maar dan moet ze wel even haar best doen. Zo'n giebeltante zou het zijn, altijd met de anderen mee lopen, maar klein hartje. Wel erg mooi én slim, dus veel potentie!

Wally zou een klein, dik ventje zijn, een beetje middelbare leeftijd, single, saai bruin haar, en lui, behoorlijk lui.

Haha, erg grappig dit!

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 23:27

AfbeeldingAfbeelding

:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 11:22

wat een geweldig topic _O- _O-

[***] zou één van de Stampertjes zijn uit Puk en de Petteflet. Zo'n klein jochie van rond de 9 jaar met blond rechtopstaand piekhaar, sproetjes, een fietsenrek in zijn mond en een constante snottebel en hele vieze kleren. Houdt erg van snoepen, is altijd vies door het klimmen in bomen en buitenspelen met vriendjes. Soms is hij ondeugend, maar het is een heel lief jochie :j

zoals die meest rechtse :')
Afbeelding

Afbeelding

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:00

Suze: _O-

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:41

Bruin zou een slanke neger zijn, met zwart haar.. Het zou een onzekere maar lieve jongen zijn :j .
En een pigment vlek op zn hoofd, handen en voeten _O- /

Cissy zou blank zijn met blond haar. Hier en daar pigment vlekken. Qua figuur stevig maar niet dik en karakter een eerlijke bitch :+ .

SHARONxSTAR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 19:33