jesito schreef:Nou nou famke, ik kan op dit moment maar enkele keren per week naar mijn paardjes omdat ze 50 km van huis staan, maar als er wat is ben ik er.
Gelukkig komt hier binnenkort verandering in en kan ik weer dagelijks gaan.
Maar ik vind ook dat je een beetje makkelijk praten hebt met je paardje aan huis.Wat moet je op een pensionstal smorgens voor je werk gaan doen als alles gedaan wordt, op zulke stallen mag je niet zelf paardje voeren en mesten.
Niet iedereen heeft de luxe van paardjes aan huis en sommige willen dat niet eens.
Er zijn ook mensen die hun kinderen 5 dagen per week naar de opvang brengen, hier zijn ook wisselende gedachten over.
Bij ons op stal ben ik diegene die het meeste komt van het rusthuis gedeelte de rest komt zelden.
Nee hoor, ik had eerst mijn paard ook niet aan huis, maar verzorgde haar wel zelf.
Tja en makkelijk praten omdat hij (nu wel) aan huis staat, het heeft zijn voordelen, maar als ik zo lees wat er op een volpension zo allemaal voor je gedaan wordt, dan is dat ook wel erg makkelijk. En tuurlijk daar betaal je voor en je moet er ook voor werken, maar hier moet ik er even goed voor werken en tijd voor maken. Het enige verschil is dat ik mijn paard op loopafstand heb.
Bij jou is dat nu 50 km, en das idd best veel. Maar er zijn hier in dit topic vast ook mensen die hun paard in volpension hebben staan op een paar km afstand, en dan zou t evt wel te doen zijn