Ik meld me ook! Niet dat ik nog niet genoeg heb, maar ja..
Ben vooral benieuwd naar de collectie van ES, HV Polo, Eskadron en BR. Vind de hh collectie qua dekjes steeds minder worden, alhoewel er wel vaak leuke vesten tussen zitten.
Iets met (donker) groen zou ik ook wel leuk vinden, is nog niet veel geweest! Of bordeauxrood....
Silence
Geplaatst: 18-07-11 11:55
Ik heb enkele prijzen opgevraagd van de HH collectie omdat ik er een paar mooie dingen bij zie zitten. Maar ik sla hem echt over. Ik sla er stijl van achterover. Ruim €100 voor een hh jas vind ik echt van de zotte. Evenals bijna €40 voor een simpel dekje, €42.95 voor peesbeschermers en €60 voor een bodywarmer. Dat is het zeker niet waard. Ik vond het altijd een goede prijs kwaliteit verhouding, maar nu pas ik.
Ja dat bedoel ik. Dan ga ik deze winter toch echt wel voor 'meer' merk dan HH.
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 18-07-11 12:56
Ik meld me ook. Maar inderdaad die prijzen voor hh is wel heel erg hoor! Maar kan je de collectie van hh al ergens bekijken dan? Of heb ik er weer over heen gelezen?
vind die site erg onduidelijk en geen verbetering.... vind foto's op modellen altijd een veel beter beeld geven of ik het leuk vind of niet!
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 18-07-11 13:12
Ik heb gelijk even gekeken, maar als ik heel eerlijk ben, vind ik de wintercollectie erg tegen vallen hoor. Ik zie er niets bij staan, dat ik denk wauw! Is in ieder geval weer een meevaller voor mijn bankrekening. Nu de andere collectie,s nog even afwachten.
Ben erg benieuwd naar de collectie van Anky, BR, PK en de broeken van kentucky. Had even gekeken naar de HH collectie en vind er wel een paar leuke dingen tussen zitten zoals de bodywarmer met bont, die geruite winterdeken met hals en misschien nog een halster. Die zitten bij hem wel goed alleen vind ik ze altijd erg groot vallen.
Eurostar en eskadron vind ik sommige dingen heel mooi van maar o zo duur Dan zoek ik het liever 2e hands
Woo silence, dat is een grapje hoop ik Laatste jaren gingen ze al steeds meer de lucht in met de prijzen maar dit kan nog weleens slecht worden voro de zaken
vind de site van harry horse sowieso een flop want er staan niet eens (advies)prijzen bij.. Vind de prijzen indd echt te duur voor hh voor mij staat hh toch bekend om zijn budget merk wat sneller kapot gaat als een duurder merk voor de rest niks mis mee maar nu is het niet budget meer
Silence
Ik zei al tegen mam, voor €20 meer heb ik een Kingsland jas. Heb je toch wel echt veel meer en betere kwaliteit. Dan geef ik die €20 meer met alle liefde en plezier uit.
nou Silence als je geluk hebt ben je soms wel goedkoper uit met een kingsland jas! Bijv bij EJ zijn er BTW vrijen dagen dan zit je volgens mij nog onder die 120 euro
Pfff, wat een prijzen zeg van HH! Ben wel wat goedkoper gewent, je kon eerst een dekje van ze kopen voor 25 euro, dat is wel een normale prijs vond ik toen voor een dekje!