Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Safire schreef:Succes lauste
Ik ben even verder aan het zoeken.
iemand ervaring met Stal Jansen van den Hout? zie 2 leuke paardjes daar.
bij andere stal , zie ik een leuke e-pony en een fjord.
Zou iemand me kunnen helpen met kijken dat iets voor me is?
maar na een paar keer googlen en verhalen op bokt, en van een vriendin die via hun een paard heeft proefgereden sla ik hun over..
vet dat je naar Thailand gaat trouwens, vriendin van mij begin dit jaar geweest
ook drie weken backpacken !

ben ook heel erg trots hoor!
En heeft je vriendin het leuk gehad en is alles goed gegaan? Ik vind het wel erg spannend hoor! Gelukkig heb ik mn vriend bij die heel erg 'streetwise' is! 
Maar heb nog steeds heel veel zin in mijn reis hoor!
Wou altijd al backpacken met mn vriend, maar als we klaar waren met school. Het loopt anders, maar wel heel leuk! En [***] heeft het heel erg goed en word prima getraind, dus ga met een gerust hart weg!
(maar kan ook weer niet wachten om terug te zijn en hem mee naar huis te nemen, haha!
)
En tsja dat je hem nou perongeluk nu al tegenkwam maakt ook niet uit als je hem niet gekocht zou hebben duurde het msschien weer weet ik het hoe lang voordat je een andere vond
!
Heb er opzich geen last van hoor, want hij staat ook lekker buiten en poetsen gebeurt ook buiten tenzij het regent dus dan heb ik er geen last van maar als hij een lekkere dikke teddy vacht krijgt is het niet handig.
Maar denk jij dat ik er dan met een 200gr wel kom?

Maar je moet gewoon echt op tijd beginnen, nog voor ze een vacht krijgen.