Mijn nieuwe aanwinst Lucentum 2 jarige zwarte PRE

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilonab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 09:52

Dit is zijn afstamming:http://www.lgancce.com/lgpreancce/asp-publico/arbolGenealogicoPRE/ConsultarArbolGenealogicoPRE.aspx?ID=XU/VuWjIBQ0=

Nu vraag ik me alleen af of Antonio Dangla Requena de fokker is of de huidige eigenaar aangezien de man waarvan ik hem gekocht heb ook Antonio heet zoals meerdere Spanjaarden hahaha.
Het is in ieder geval een fokker in Alicante geweest die omstreeks februari 2011 alles verkocht heeft.

Dat verliefd worden daar doe je echt niets aan, dat word je en daar is echt niets aan te veranderen ook niet dat hij wat schoonheidsfoutjes heeft.

different1

Re: Mijn nieuwe aanwinst Lucentum 2 jarige zwarte PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:03

jeetje, wat een hoop commentaar...
het spijt me zeer, maar ik heb zat slechter bewegende paarden hier op bokt gezien, waar een stuk minder commentaar op kwam.
hij is pas 2 jaar, hij is al flink om te zien maar uiteraard is het nog een slappe dweil, zoals elke 2 jarige.
die bewegingen van het achterbeen, ach ik heb ook een paard met rare achterbenen en die liep verdienstelijk z2.
laat TS gewoon lekker verliefd zijn op haar paard, geef het paard de tijd en waarschijnlijk zal dit knappe dier straks met lichte training al veel verbeteren.

Ilonab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 10:33

_/-\o_ @ svandijk

Omdat hij zo lichamelijk ontwikkeld is verwachten mensen wellicht een ander beeld maar hij is in maart pas 2 geworden dus wat je zegt het is eigenlijk echt nog een ongecontroleerde baby ;-) die zich heel stoer voor wilt doen maar dat eigenlijk nog helemaal niet kan.