goldyp schreef:Het is echt niet zo dat hij trekt
Hou toch op, je ziet de spanning in die biceps gewoon, bestaat niet dat hij niet trekt......goldyp schreef:Zijn maar heel weinig kinderen die je meteen veilig op deze pony kunt zetten.
Er hoeft toch niet gelijk een kind op. Waarom gelijk weer die uitersten, er zit nog wel iets tussen een kind en een volwassen, zware kerel toch.....
Er zijn vast mensen met een kleiner formaat, die wat lichter zijn, die je erop zou kunnen zetten, die ook weten wat ze doen.
goldyp schreef:De pony was de eerste 8 keer zo vlug ( loperig)dat je echt niet met losse teugels er mee kunt rijden
Leer rijden op je zit 
goldyp schreef:een stuur erop is ook wel fijn
Kan ook prima op zit.goldyp schreef:overigens heb ik op verzoek een paar foto's geplaatst om te laten zien dat we ermee aan het werk zijn en niet in HAW om rijcommentaar
Ja, en?
Moet er dan opeens gezegd worden dat het allemaal geweldig is? Nou, dat is het niet.
Je zou er ook wat mee kunnen doen, ipv alles ontkennen wat er gezegd wordt, is alleen maar in het belang van je pony. 't Is niet dat ik iemand de grond in wil trappen, daar gaat het mij helemaal niet om, maar wat er nu gebeurt, lijkt me niet in het belang van de pony.