Wat een probleem heb jij ook met jouw paard.
En wat je zegt dat het zoveel energie kost elke keer daar ga ik met je in mee.
Loop nu weer op het einde van mijn krachten en dat is altijd zo als je paard weer iets heeft.
Nachten lig je wakker en gaat van alles door je hoofd heen en komt niet tot rust toe.
Heb het idee alsof ik de hele dag in een cirkeltje aan het lopen ben en daar gewoon ontzettend moe van ben.
Maargoed ze zijn het zo waard om ermee door te gaan, ze zijn zo speciaal en zeker als ze weer helemaal opknappen en weer lekker in hun vel zitten komt de energie weer dubbel zo hard terug.
Anouk ik ben daar informatie over aan het inwinnen op het moment en heb al verschillende goede op het oog.
Dank je voor je lieve berichtje

Het is niet raar dat het blijft terug komen, dat is heel normaal heeft mijn da gezegt.
Alleen worden de tijden steeds korter dat het terugkomt en steeds ernstiger.
Flash heeft tot nu toe altijd gevochten om er weer bovenop te komen en steeds is dat haar gelukt.
Ook ben ik bang voor een evt verhuizing inderdaad, de lange reis zou haar geen goed doen en het veranderen van plek is haar nog nooit ten goede gekomen.
Flash staat al bijna haar hele leven in haar wei en daar is ze het gelukkigste.
Een verandering van omgeving geeft haar altijd veel stress.
Nu hebben we geen haast om te verhuizen dus als we moeten wachten doen we dat.
Maar ook dat gaat inderdaad door mijn hoofd

sMieke hoe gaat het met jouw knappe mannetje?
Inderdaad ken al een aantal aan wie ik kan vragen.
Je hebt gelijk Flash is al in een erger stadium.
Vanmorgen was ze nog niet helemaal het vrouwtje

Die diepe kuilen boven haar ogen zeggen mij dat ze niet lekker in haar vel zit en waarschijnlijk pijn heeft ook lijkt ze afgevallen te zijn deze dagen zie haar ribben en deze heb ik nog nooit gezien.
Ze is goed ontwormt, krijgt 200 gram krachtvoer per dag en onbeperkt hooi.
Wel hinnikte ze en was blij dat ik haar kwam bezoeken, en heeft haar eten opgegeten.
Wederom liep ze kreupel aan haar goede achterbeen, ben bang dat dit been ook langzaam aan zachteruit gaat door de druk die erop komt als haar slechte been opzet.
Haar slechte been slinkt niet echt ondanks de ab, heb het idee dat de ab weer niet aanslaat.
Dat betekent sowieso weer langer aan de ab.
Hierdoor weer meer injecties in de hals die al helemaal stijf staat

Mijn da vind het vreemd dat de ab geen werking lijkt te doen en morgen komt hij weer langs.
Dat worden weer 5 injecties en een andere ab kuur voor 5 dagen.
Hoeveel meer

Weer zo´n dag dat ik denk dat ik misschien beter de moeilijke beslissing morgen al kan nemen.
Ga vanmiddag even langs mijn verzekering en vraag hoe en wat bij evt euthanasie.
Misschien wil de da van hun nog even langskomen en kijken wat zijn mening is.
Ik weet het niet meer, mijn vriend is helemaal van slag.
Praat niet en als ik praat lijkt hij niet te luisteren.
We zijn verdrietig wat nu voor Flash ook niet het beste medicijn is.

Ben bang dat het moment van afscheid moeten nemen snel gaat naderen.
Het gekke is is dat ik hoop dat ze vanavond ineens top fit bij gaat staan en dat ik deze gedachten weer uit mijn hoofd kan bannen.
Maar hoeveel keer meer moeten we hierdoor heen.
En hoeveel injecties moet ik blijven geven in die hals.
maikeltje ben het wel met je eens ondanks dat ik erin geloof dat het inderdaad bestaat.
Over Flash staat zoveel op internet dat ik me afvraag of het wel handig is.
Nu is het weer even uit mijn hoofd, ook omdat Flash vandaag nog niet opgeknapt lijkt te zijn.
Mijn god wat is dit moeilijk, begin nu te huilen en weet het even echt niet meer...............................