Het lief en leed wat een zorgenkind heet.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 16:42

Dank je wel reziger en welkom hier!
Wat een probleem heb jij ook met jouw paard.
En wat je zegt dat het zoveel energie kost elke keer daar ga ik met je in mee.
Loop nu weer op het einde van mijn krachten en dat is altijd zo als je paard weer iets heeft.
Nachten lig je wakker en gaat van alles door je hoofd heen en komt niet tot rust toe.
Heb het idee alsof ik de hele dag in een cirkeltje aan het lopen ben en daar gewoon ontzettend moe van ben.
Maargoed ze zijn het zo waard om ermee door te gaan, ze zijn zo speciaal en zeker als ze weer helemaal opknappen en weer lekker in hun vel zitten komt de energie weer dubbel zo hard terug.

Anouk ik ben daar informatie over aan het inwinnen op het moment en heb al verschillende goede op het oog.
Dank je voor je lieve berichtje :* .
Het is niet raar dat het blijft terug komen, dat is heel normaal heeft mijn da gezegt.
Alleen worden de tijden steeds korter dat het terugkomt en steeds ernstiger.
Flash heeft tot nu toe altijd gevochten om er weer bovenop te komen en steeds is dat haar gelukt.
Ook ben ik bang voor een evt verhuizing inderdaad, de lange reis zou haar geen goed doen en het veranderen van plek is haar nog nooit ten goede gekomen.
Flash staat al bijna haar hele leven in haar wei en daar is ze het gelukkigste.
Een verandering van omgeving geeft haar altijd veel stress.
Nu hebben we geen haast om te verhuizen dus als we moeten wachten doen we dat.
Maar ook dat gaat inderdaad door mijn hoofd :j .

sMieke hoe gaat het met jouw knappe mannetje?
Inderdaad ken al een aantal aan wie ik kan vragen.

Je hebt gelijk Flash is al in een erger stadium.
Vanmorgen was ze nog niet helemaal het vrouwtje |( .
Die diepe kuilen boven haar ogen zeggen mij dat ze niet lekker in haar vel zit en waarschijnlijk pijn heeft ook lijkt ze afgevallen te zijn deze dagen zie haar ribben en deze heb ik nog nooit gezien.
Ze is goed ontwormt, krijgt 200 gram krachtvoer per dag en onbeperkt hooi.
Wel hinnikte ze en was blij dat ik haar kwam bezoeken, en heeft haar eten opgegeten.
Wederom liep ze kreupel aan haar goede achterbeen, ben bang dat dit been ook langzaam aan zachteruit gaat door de druk die erop komt als haar slechte been opzet.
Haar slechte been slinkt niet echt ondanks de ab, heb het idee dat de ab weer niet aanslaat.
Dat betekent sowieso weer langer aan de ab.
Hierdoor weer meer injecties in de hals die al helemaal stijf staat |( .
Mijn da vind het vreemd dat de ab geen werking lijkt te doen en morgen komt hij weer langs.
Dat worden weer 5 injecties en een andere ab kuur voor 5 dagen.
Hoeveel meer |( .
Weer zo´n dag dat ik denk dat ik misschien beter de moeilijke beslissing morgen al kan nemen.
Ga vanmiddag even langs mijn verzekering en vraag hoe en wat bij evt euthanasie.
Misschien wil de da van hun nog even langskomen en kijken wat zijn mening is.
Ik weet het niet meer, mijn vriend is helemaal van slag.
Praat niet en als ik praat lijkt hij niet te luisteren.
We zijn verdrietig wat nu voor Flash ook niet het beste medicijn is. :(
Ben bang dat het moment van afscheid moeten nemen snel gaat naderen.
Het gekke is is dat ik hoop dat ze vanavond ineens top fit bij gaat staan en dat ik deze gedachten weer uit mijn hoofd kan bannen.
Maar hoeveel keer meer moeten we hierdoor heen.
En hoeveel injecties moet ik blijven geven in die hals.

maikeltje ben het wel met je eens ondanks dat ik erin geloof dat het inderdaad bestaat.
Over Flash staat zoveel op internet dat ik me afvraag of het wel handig is.
Nu is het weer even uit mijn hoofd, ook omdat Flash vandaag nog niet opgeknapt lijkt te zijn.
Mijn god wat is dit moeilijk, begin nu te huilen en weet het even echt niet meer...............................

merelemilie

Re: Het lief en leed wat een zorgenkind heet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:57

Lieve Bren,
Speciaal heb ik even ingelogd om je ook via hier een berichtje te kunnen sturen! Heel veel sterkte met lieve Flash, ik hoop dat er toch nog goed nieuws komt en dat ze opknapt.... Ik vind het echt vreselijk naar voor jullie. Ik schrok me helemaal rot toen ik dit las, je weet dat ik niet zo vaak bok, dus had ik dit nog niet gelezen... Dikke kus en veel sterkte

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 17:01

Lieve Merel nu ik jouw berichtje zie schiet ik helemaal vol |(
Wat ontzettend lief van je om en berichtje hier te plaatsen, je bent een schat :*
Gaat alles goed met jou en Sam?
Hopelijk kan ik binnenkort de zin en kracht vinden om je even uitgebreid te mailen!
Dikke kus voor jullie :*

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:08

Lieve Brenda, zie nu pas je topic hier!
Wat naar dat ze zich nog niet beter voelt. :(:) Kan me voorstellen dat dit vreselijk moeilijk voor jullie moet zijn. Sterkte! Ook voor Ernesto. Dikke knuffel.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 17:29

Jaqueline jij ook ontzettend bedankt voor je medeleven :+: .
Het doet me echt goed!
IK voel me zo ontzettend eenzaam op het moment.
En jullie lieve berichtjes daar ben ik ontzettend blij mee.
Dank je wel je bent lief :*

Ik ga nu met betraande ogen naar de verzekering.
Hoop dat ik daar normaal en rustig kan blijven.
Tot later lieve mensen :wave:

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:30

Succes lieverd! En graag gedaan. :*

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:31

Of ik het een zorgenkind mag noemen?

Mijn paard heeft het ene na het andere..

Het begon allemaal met 2 bulten. Raar... Da erbij, even afgewacht en ze trokken weg. Toen kreeg hij 'aanvallen'. Ritje dierenarts, kliniek, niks wijzer. Toen kreeg hij weer een ontstoken oog, liep hij kreupel, kneuzing en bloeding in zijn hoef, dik been, dan weer spontaan een dikke lip, dan gaat hij door 't draad en ligt zn been open.. Elke keer heeft hij wel weer wat, dit keer was het zijn dikke lip, die gelukkig vanzelf weer is weg getrokken.

Ik heb vást niet alles opgenoemd.
Want het blijft maar komen, jammer genoeg.. Vooral voor hem.

Maar hij blijft voor altijd bij mij :). Hij is alle zorg dubbel en dwars waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 17:48

Ik heb in november een quartermerrie gekocht, die eerst erg last kreeg van haar nek/rug, fysio geweest.. toen begon ze met steigeren, toen kreeg ze een einschuss been, daarna is het andere been nog een keer dik geweest vanwege een wondje... en nu kan ik eindelijk weer met haar rijden sinds een paar weken. Voor het eerst dat we echt wat kunnen doen, en haar bespiering begint nu ook helemaal te veranderen, ze zit eindelijk weer lekker in haar vel! Nu dus hopen dat het zo blijft, ze is rechtsom nog steeds moeilijk, zat daar erg vast, maar dat word steeds soepeler.. tevens waren haar broekspieren erg kort, dus nu steeds voorwaarts rijden om haar ruimer te laten lopen en ze op te rekken.... Ze was bij mij in het begin erg ongelukkig, ook omdat ze erg moest wennen en dan al die ellende, en nu begint ze eindelijk helemaal op te fleuren!!

Afbeelding

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:04

he bah, wat een niet leuke update over Flash! Ik duim nog steeds op volle toeren dat ze een ommekeer laat zien en dat het een stuk beter met haar zal gaan!

Reiziger, ik herken het ook van de vermoeidheid. Buiten alle problemen met mijn paard gaat het hier in de thuissituatie ook niet lekker (gescheiden ouders, vader spant constant rechtszaken aan over echt zinloze dingen, maar hij draait er echt in door, is niet leuk kan ik je vertellen!) en dan heb ik ook nog eens een zeer vermoeiende stageplaats waar ik eigenlijk niet echt op mijn plek ben.
En dan blijf ik constant nadenken over Romy, hoe en wat het weer zal gaan, hoe ze zal lopen als ik kom, wat ze allemaal uitspookt etc. En dan vooral 's avonds, daardoor kom ik niet in slaap en dus ben ik 's ochtends gebroken, moet altijd om kwart over 5 opstaan voor stage, dus dat maakt het er ook niet makkelijker op. En toch blijf je dan doorgaan als je weer dat heerlijke hoofdje van je paardje ziet, en als ze je komt begroeten enz. Geeft toch weer wat energie om door te gaan :)

marygoround

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:16

Ook ik wil jullie hier allemaal een hart onder de riem steken, wat een reddende engels zijn jullie voor jullie paarden! Echt geweldig dat jullie dit doen : )

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:28

maikeltje schreef:
Verder denk ik wel dat jouw eventuele beslissing " makkelijker" wordt wanneer je voor jezelf weet dat je alles hebt gedaan wat in je vermogen ligt. Of dat nou regulier of alternatief is.

Ik denk ook dat het zo werkt. Ik ben gewoon nog lang niet klaar, omdat ik verbetering zie, ook na de osteopaat, en ze er gewoon tevreden bij staat. Ik heb het gevoel dat er nog wel wat uit te halen is, dat ze kan verbeteren, stapritjes misschien zelfs ooit..

Zo te lezen heb jij al veel gedaan Maikeltje, en als het als "klaar" voelt, dan is dat zo.

Blensink wat ontzettend naar dat je Flash zo aantreft. Ik hoop zo voor je dat dit van korte duur is, en het snel weer verbeterd.

sMieke ik vind jouw veulen wel erg schattig, en wat is hij opgeknapt!! (Maarja ik heb een voorliefde voor Anda's ;) )

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:32

Misschien dat hier ook nog wat tips staan die de lezers hier kunnen gebruiken [VS] Centraal topic: Voeding voor het oudere paard

Is inmiddels een uitgebreid topic, maar er is veel te vinden over hoe belangrijk voeding en aanvullingen hierop zijn.
Sowieso een tip: senioren voer (zoals Seniores Priores van Subli) is zeer zeker ook geschikt voor paarden van elke leeftijd die 'gewoon' wel wat extra's kunnen gebruiken/nodig hebben.

Voor de rest verwijs ik nogmaals naar mijn hyve: wil in dit topic geen welles nietes discussie gaan voeren over de zin of onzin van bepaalde zaken ..
Op mijn Oude(re) Paarden hyve staan wat van mijn ervaringen en links .. zaken die voor elk zorgpaard van belang kúnnen zijn, ongeacht hun leeftijd.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 23:29

Chantal jouw paard lijkt ook een behoorlijke druktemaker.
Fijn dat hij in jouw goede handen is, sterkte met dit zorgkind :(:) .

VivaLaVida is de einschuss nu helemaal weg?
Prachtige merrie heb je trouwens!
Ik hoop ook dat je nog heel lang mag genieten van haar zonder al te veel brokken.
Ook hoop ik dat de einschuss weg is en je niet hetzelfde verhaal als mij te wachten staat.
Veel plezier en succes toegewenst!

lonniejj je houd geen duimen over, maar erg lief van je dat je meeleeft <3 .
Flash was vanavond redelijk, haar slechte been slinkt niet echt en de bult oedeem zakt nu door naar haar buik.
Vanavond zag ik niet dat ze heel veel pijn had, maar liep wel nog steeds kreupel aan haar goede been.
Ze had kleine oogjes, leek wel een chinees paard := .
Mijn arme!!
Ook een vergelijking met zaterdag en vandaag zie ik verschil in haar oogstand.
Het lijkt alsof zij ook moe is.
Morgen komt mijn da die het vreemd vind dat de ab niet aan lijkt te slaan.
Tevens heb ik mijn verhaal uitgelegt bij de verzekering en morgen word ik terug gebeld.
Waarschijnlijk komt er dan deze week ook een da van de verzekering langs.
We zitten nu op de vierde dag van de ab maar merk nog niet echt een vooruitgang helaas, de oedeem word ietsje minder en zakt naar haar buik.
Maar normaal na de derde dag ab merk ik al een aardig verschil met de eerste dag.

Wat verschikkelijk dat je zoveel problemen buiten je Romy om hebt.
Dat helpt het ook niet om je fit te voelen inderdaad.
Wil je een dikke knuffel geven :(:) .

marygoround dank je wel voor je lieve berichtje.

Fijn dat jouw paard wel verbeteing laat zien reiziger. Geniet van de betere tijden heb ik ook altijd gedaan en zorg voor ze in de slechte tijden.
Het zijn grote ups en downs maar het geeft zo´n voldaan gevoel van beide kanten.

Wanderers bedankt voor je tips misschien ga ik het na morgen wel even lezen.
Wacht eerst af hoe Flash morgen gaat en wat mijn da en verzekering te vertellen hebben.

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 08:11

blesink@
ik ga jou straks een bp sturen.
waar wij het eerder over hadden.....mijn gevoel zegt goed!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 10:24

Brenda: Mijn gevoel zegt, dat je op de verkeerde plek kijkt, als ik het allemaal zo lees. Raar dat de AB niet aanslaat, maar ja, je loopt daarmee het risico natuurlijk ook dat ze er resistent voor worden. Ik hoop echt dat blijkt dat de DA nu te makkelijk dacht en dat het iets anders is wat hij goed kan verbeteren. AB is natuurlijk ook gewoon troep. Als je paardje nu ook vermoeid wordt, dan is dat geen goed teken. Woonde je maar bij me in de straat! Dan kon ik je opzoeken en je een dikke knuffel geven. Nog niet zo heel lang geleden vertelde je nog hoe ze opfleurde en dan zo'n enorme terugslag. Ik zie nog dat filmpje met die geiten. Dat is nog maar zo kort geleden en je plan om die tocht te maken zit ook nog vers in het geheugen. Ze is echt in één keer wel heel hard achteruit gegaan hè? Ik duim dat er wat over het hoofd is gezien.

Ik wil haar natuurlijk niet vergelijken met mijn Sam, het voer wat Flash krijgt, is natuurlijk niet te vergelijken met wat ze hier krijgen. Mss kan ze met wat extra wel de puf opbrengen om het gevecht af te maken? Sam krijgt anderhalve kilo per dag en eiwitrijkere brokken, omdat hij anders ook net dat beetje extra aan energie mist en niet voldoende uit zijn hooi kan halen.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:15

Hey meiden

Ben weer terug na een paar dagen. Met slecht nieuws |( Uvita word getest op een aantal dingen waaronder waarschijnlijk ook op een tumor. Maar eerst vrijdag mest wegbrengen, hoop zo dat daar iets uit komt en daarna een glucosetest. Bloedtest is vrijdag gebeurd en kwam niks uit behalve dan dat de witte bloedcellen aan de lage kant zijn ( voor de 2e keer )

Plus ik heb er nog een zorgenkind bij, me pony heeft bronchites. Ze staat nu op de Ventipulmin (troep) Moet zeggen dat het bij haar wel al een beetje aanslaat. Heb twee weken , daarna controle, mocht het nog niet goed horen, nieuwe medicijnen, en daarna kunnen we pas kijken of het chronisch is, hoop zo van niet en heb er ook wel vertrouwen in want de hele erge druk op der lichaam met hoesten is al veel minder.

Ga snel alles even teruglezen op de vorige blz maar kan het nu ff niet opbrengen. Kan wel janken, me arme uvitje..

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:18

Ik heb een zorgen kind gehad 6 jaar lang.. Eerste topic in mijn onderschrift.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:54

JessicaChico: Sterkte! :(:) Opzich is bronchitis redelijk goed stabiel te houden hoor! De mijne heeft het ook, maar zolang ze genoeg buiten komt en voldoende frisse lucht krijgt heeft ze er nauwelijks last van. Ze hoest enkel nog als het echt droog buiten is, dan zorg ik ervoor dat haar paddock nattig blijft en haar hooi ook, zodat ze zo min mogelijk geprikkeld wordt :)

Oh oh, die Flash ook! Ach, mijn duimen zijn inmiddels al wat gewend met het draaien :)) Dankjewel voor de virtuele knuffel!
Tja, de omstandigheden zijn rottig, maar ik probeer me toch zoveel mogelijk te focussen op Rooms. Die oogjes als je haar dan weer ziet staan, en zo kan ik nog wel een heel verhaal schrijven over waarom ik het voor haar doe, maar dat begrijp je zelf waarschijnlijk ook maar al te goed!

Ik hoop nog steeds op beter nieuws van Flash!
Laatst bijgewerkt door lonniejj op 01-06-11 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 18:56

blensink schreef:
VivaLaVida is de einschuss nu helemaal weg?
Prachtige merrie heb je trouwens!
Ik hoop ook dat je nog heel lang mag genieten van haar zonder al te veel brokken.
Ook hoop ik dat de einschuss weg is en je niet hetzelfde verhaal als mij te wachten staat.
Veel plezier en succes toegewenst!

Is helemaal weg ja.... het is weer helemaal dun en ze loopt ook weer helemaal goed..
Ga jouw verhaal nu opzoeken!

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:13

Hallo allemaal,

Ook ik kom eventjes mijn verhaal doen.

Vorig jaar hebben we een 3jarige merrie gekocht. Ze kwam toen sinds 3 weken van de groene weides en we waren al enige tijd opzoek naar een leuk passend paard voor mij.
Toen ik haar zag was ik direct verkocht!
Nadat we mijn oude wedstrijdpaard met pensioen hadden gestuurd ivm met blessures en al 2jaar trubbelen en weer opstaan.
Dit zou voor ons een nieuw begin zijn! Het oude paard stond lekker op de groene weides te genieten en ik kon lekker rijden en heerlijk met cerona bezig zijn.
Alles ging goed, zadelmak maken, wedstrijden rijden. We hebben 9wedstrijden gereden waarvan 5prijzen behaald. En een 7e plek van de kringkampioenschappen. De eerste wedstrijden waren natuurlijk ontzettend spannend. Maar o wat deed ze haar best, en ze had er super veel plezier in!
Sommige paarden gaan de trailer niet op, maar cerona wist precies dat ze dan weer mee mocht.
Nadat de strenge winter voorbij was en ik de vierkante rijbak spugzat was besloot ik naar het bos te gaan. De grond was goed ontdooid dus daar konden we op ons gemak heen stappen.
Ze genoot aanzienlijk.
Plots kwamen er vanuit het bos mountainbikers achterhaar door gevlogen, ik weet niet precies meer wat of hoe het gebeurde, ze sprong van schrik aan in gelop, ineens leek het net of ze op hol sloeg!
Nadat ik haar rustig had gekregen, ben ik er direct afgesprogen het was helemaal mis!
Ons lieve meisje stond daar op drie benen, kon geen stap meer verroeren.
Ze zijn thuis de trailer wezen halen en ons komen ophalen, eenmaal thuis en haar op de trailer gelaten hebben we direct de VA gebeld! Welke direct is gekomen.
Cerona werd gespoten en haar rechtervoorbeen werd ingebandageerd voor de reis. We moesten direct met spoed maar wel rustig naar de kliniek toe waar het rontgenapparaat al klaar stond.
Nadat we de foto's hadden bekeken, hoorden we dat ze haar kootbeen had gebroken.
We hebben er niet over getwijfeld en hebben haar laten opereren. Ze zou 90% kans hebben op terugkeer in de sport.
We moesten na 2,5 maand weer op controle, 30 maart was de controle dag. De breuk was enigzins geheeld.
Weer moest ze 2 maanden op rust, gister 31 mei zijn we weer op controle geweest.
Er was enigzins verandering, wel kon je zien dat het aan het genezen is.
Gelukkig mag ze weer van haar stal af, pff een 4jarige contant op stal is echt geen pretje!
Vandaag heb ik haar voor de tweede keer gelongeerd, en haar daarna lekker los in de bak gelaten waar ze echt van heeft genoten!
Ik hoop echt van harte dat het nu compleet geneest!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 23:37

Dank je wel Mariska!

Anouk je gevoel is verkeerd, Flash heeft al 4 jaar jaar een probleem wat niet beter word.
Voer,weidegang, beweging enz heeft allemaal niet van doen.
Langzaam aan word het steeds slechter

JessicaChico heel veel sterkte meid, hopelijk weet je snel iets meer.
En nog een zorgenkindje erbij, hoop niet dat het chronish is!

randie dat ga ik strakjes even lezen, heel veel sterkte met dit grote verlies! :(:)

lonniejj helaas niet, het verhaal staat hier beneden |( .

VivaLaVida wat fijn te horen dat de einschuss weg is, was al bang dat jouw paard dezelfde weg zou gaan bewandelen als Flash.

maradhja zo te horen komt jouw paard er gelukkig weer helemaal bovenop.
Ik hoop dat alles goed geneest en dat het geen blijvende problemen gaat geven.

Vanmiddag is mijn da gekomen, ook hem viel het op dat Flash was afgevallen.
Het been vond hij nog niet genoeg geslonken na alle vochtafvoerders en de antibiotica.
Nu heeft ze weer een ander merk antibiotica voor 4 dagen en twee keer daags vochtafdrijvers.
Voor morgen heeft hij ook nog een pijnstiller gegeven, want ze heeft deze keer echt pijn.
Aan haar goede been had ze ook nog steeds pijn.
Hij mocht er niet eens naar kijken.
Ik heb hem verteld dat smiddags de da van de verzekering zou komen en verteld dat we zitten te denken aan haar in te laten slapen.
Na het bezoekje van de da heb ik haar lekker laten grazen.
Flash is moe ik zie het aan haar, haar vechtlust is verdwenen sinds twee maanden.
Ik moet het accepteren, ze geeft het aan.
We wisten dat dit moment zou komen.
Geen Flash meer in ons leven.
Het is moeilijk maar ik leg me erbij neer, we hebben gevochten en zijn op het moment beland dat er niets meer aan te doen is.
Als we door gaan word het steeds erger en zonder resultaat.
Daar gaan we niet op wachten dat verdient onze Flash niet.
S´middags kwam de andere da van de verzekering en heeft foto´s gemaakt.
Hij gaat een verslag sturen dat we Flash in willen laten slapen.
Nu is het alleen nog wachten op het groene licht van de verzekering.
En dan de allerlaatste afspraak maken met mijn da.

Toen de da van de verzekering er was wilde Flash met me knuffelen, heb zo´n idee alsof ze het weet.
Wat natuurlijk niet kan, maar ze zag er echt ontzettend ziek uit op dat moment.
Waarschijnlijk spiegelde ze mijn gevoel.
Om 19.30 hadden eindelijk de tijd om te gaan avondeten en hierna heb ik Flash eten gegeven.
Ze hinnikte heel zachtjes en was alweer iets beter dan bij de da van de verzekering.
Heb haar lekker geknuffeld en geprobeert vrolijk te zijn.
Toen ik dit topic openende wist ik dat eens deze dag zal komen, maar wist niet dat het zo snel zou zijn.
Of misschien wel,
Misschien voelde ik het aankomen omdat sinds onze laatste vakantie eind maart vond ik haar net even een stukje spirit missen.
Ik ga haar deze laatste dagen lekker knuffelen en wandelen aan de hand.
Uiteraard mag ze ook lekker grazen.
Misschien maak ik ook nog wel wat foto´s.
Maar eigenlijk het enigste wat ik wil is zoveel mogelijk tijd met haar te besteden.
Mijn mooie en allerliefste Flash onze diepe dalen en hoge bergen zijn voorgoed voorbij. |(

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 23:43

Bren ik wens je zoveel sterkte :(:) :(:)
Probeer de laatste paar dagen nog zo goed mogelijk van elkaar te genieten,
later zullen deze herinneringen zo kostbaar en dierbaar zijn.
Meer kan ik nu even niet zeggen, moet het ook even laten bezinken. Je weet dat ik aan jullie denk, een megaknuffel voor jullie :(:) :(:)

En voor alle anderen met zorgenpaarden, petje af voor wat jullie doen voor jullie dieren :j

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 23:54

Dank je wel As, inderdaad de spreuk is : bewaar een Mooie herinnering voor een Moeilijk moment.
Ik vind het zo erg dat jij na het verlies van Roc en Max nu ook dit verdriet moet doorstaan.
Een hele dikke knuffel ook voor jou :*
Ik hoop dat Roc en Max Flash daarboven goed ontvangen en op ons zullen wachten ;) .

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 00:05

Brenda, ik vind het zo naar om te lezen, ik zit hier gewoon te janken..
Ik had zo gehoopt dat Flash zou opknappen...
Geniet van elke minuut die jullie nog samen hebbben....

sMieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 00:39

goh brenda wat gaat het hard.
Ik hoop echt dat je iets vind wat haar weer kracht kan geven.

Hier is het afwachten of de leverbot en wormen weg zijn.. maar toch.. hij groeit nog steeds hard dus echt slecht kan het niet gaan. volgende week mestonderzoek en over paar weken bloedonderzoek.

Wij duimen voor je!
heel veel sterkte!