woods schreef:Ach, pensionstallen zijn vaak net kleuterklassen. Er wordt moord en brand geschreeuwd achter elkaars rug, maar in de pauze speelt iedereen weer gezellig samen
Whaha, fantastisch gevonden en zooo waar.
Bij mij op stal is de afgelopen jaren veel veranerd, dan een klein stalletje met alleen een buitenbak en recreatieruiters is het nu een grote stal, met binnenbak en fanatieke wedstrijdruiters. Dat is wel ff een verschil qua sfeer. Vooral omdat iedereen toch wat meer water bij de wijn moet doen en dat niet iedereen even goed af gaat

Over het algemeen is het het beste om nooit (negatief) over anderen te praten en niet in te gaan op gepraat over anderen (als je je omdraait doen ze het over jou).
Tot nu toe werkt dit voor mij prima, ik bemoei me met niemand, doe aardig tegen iedereen en heb het leuk met mijn paar. Daar kom ik tenslotte voor! Soms hoor ik van mensen dat iemand anders een minder leuke mening over mij of mijn paard of iets in die richting heeft, nou dat hoef ik eigenlijk niet eens te horen, kan ik toch niets mee.
Op deze manier heb ik het goed naar mijn zin op mijn stal (waar mijn paard het super goed heeft), sommige personen heb ik meer mee dan anderen, maar dat heb je overal.
off topic: TS, waar sta jij als ik vragen mag? Mijn plan is om in de zomer richting harderwijk te verhuizen en zag in je profiel dat je in die regio staat. Ik ben al een beetje aan het orienteren voor een leuk plekje voor mijn paard in die regio. Kan ook via pb, alvast bedankt!