Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Daphne__ schreef:Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar is ook wel waar. Misschien ff uitkijke!Hmm lekker op je sokken door de schijt een daarna je laarzen in![]()
Ik zou dat echt niet pikken... vooral omdat m'n leren rijlaarzen nogal prijzig waren (En de binnekant insmeren met schijt hebben ze met niet aangeraden), maar zoiezo
Edit; Maaaar ik lees dat in de stallengang geen nieuwe vloer is gelegd, maar een nieuwe LAAG...
Dus een dun laagje over de oude vloer neem ik aan en dan moet het wel ff liggen zonder gebanjer eroverheen
Janine1990 schreef:Ze noemen die vloer een steentapijt blijkbaar (wtf?)Maren11 schreef:Hmmmm... vreemde regel,
eigenlijk geloof ik het niet helemaal omdat je ook niet de naam van de manege wil noemen. dus ik vind het vrij vaag.
Omdat ze de naam van de manege niet wil noemen?
Dat vind ik juist heel netjes van haar. Ze had ook meteen een goede naam te grabbel kunnen leggen. En aangezien de nieuwsbrief niet helemaal duidelijkheid schept, vraagt ze het hier... Er zullen vast vloeren zijn waarbij dat gebeurd.
Zoals Germie zegt, beton mag je 4-5 weken niet overheen. Weet niet het fijne van beton. Maar wel meerdere verbouwingen meegemaakt. Het is wel zo dat beton geruime tijd moet liggen, alvorens er een vloer overheen gelegd kan worden in een huis. In hoeverre dat met stallen zo is, geen flauw idee...
In een huis wil je het spik en span hebben natuurlijk, maar in een stal... Tsjah, als het dan wat butsen en deuken bevat... Ach...
vannah schreef:nee, zoals ik schreef kunnen paarden gewoon via de linkerstaldeur (heeft elke box 2 deuren: 1 gangpad, 1 direct naar het land buiten). Maar moeten paarden goed verzorgen voordat ze weer terug gaan in de stal.dat zou dan betekenen at e paaren er ook niet over mogen lopen??
lekker een aantal weken in stal...
Paardje1993 schreef:Gioyy schreef:Ja, staat zo in onze nieuwsbrief! Maar hadden jullie het al lang in de kantine?In de stallengang ? <-- die vat ik niet helemaal , dat is hartstikke koud !
in de kantine hebben wij het ook
savasan schreef:Ik krijg nu echt het idee dat ze in die gangen heel erg duur parket hebben gelegd![]()
Maar als het een tijdelijke oplossing zou zijn omdat het beton moet harden, zou dat toch ook gewoon in de nieuwsbrief staan? En dan zou het niet tegelijkertijd vermeld worden met de kantine lijkt me.
veersche schreef:@janine1990: Een grindvloer die gesealed is, is helemaal niet glad. Ik heb hem zelf twee maanden geleden later storten. Waarom heb je hem niet laten sealen? Zo komt er overal vuil tussen wat je er niet meer uit krijgt....
veersche schreef:Weet je zeker dat je niet dubbel-gesealed bedoelt? Dubbel gesealed is het inderdaad een gladde vloer maar ik heb hem gesealed en hij is echt niet glad. Hij is nog net zo onregelmatig als ongesealed, alleen met een glansje en er kan geen rotzooi doorheen komen.