DaiSy

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 17:52

Jee meis wat naar voor jullie heer erg veel sterkte toegewenst en ik hoop dat ze de dader te pakken krijgen. Sterkte.

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 18:02

dank je wel ik snap het zelf ook niet van zulk soort mensen...Huilen een week nadat alles gebeurt was precies een week gelee belde der iemand naar me oom en die zeg weet je wat voor dag het is? ik zeg vertel.... diegene zeg het is tijd voor een nieuwe pony van je af te pakken toen heb ik de hele nacht bij de wei gezetten Huilen niemand kwam... dus het was een grapje denk ik... maar dat zijn geen leuke grapjes die kerel belt nog steeds de hele tijd Huilen ben echt bang Verdrietig

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 18:03

dank je jullie helpen me enorm met de reacties

JokeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:48

Oohh wat erg! Ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte en probeer toch aan de mooie en leuke momenten te denken die je met Daisy hebt gehad. Tjonge wat vind ik dit erg voor je meissie. Ik denk aan je!

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 18:53

dank je wel jokeG ik probeer ook aan de leuke momenten te denken hoe lief en dapper ze was

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 20:54

ik kom net terug van vakantie, maar dit is bij mij achter (ik woon in die nieuwbouwwijk bij het ziekenhuis).
echt niet te geloven...
zo dichtbij, echt eng.
heel veel sterkte met dit verslies!

Keesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 20:54

Jeetje, wat vreselijk!!!!!
Ik zou ze heel erg graag te pakken nemen. die mensen verdienen het om hetzelfde behadeld te worden!!
Dat jou lieve paardje zo aan haar einde moet komen is vreselijk!!
heeeeeel erg veel sterkte!!

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 21:52

dank je wel keesje en lizz het is gewoon te erg voor woorden...Huilen

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:25

Achjee wat erg! Je snapt toch gewoon niet hoe mensen tot zo iets in staat kunnen zijn, echt onverstelbaar. Heel veel sterkte ermee!

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 00:33

Ahhh, chantal wat erg zeg! Arme pony...
Hopelijk pakken ze de dader(s) snel!
Heel veel sterkte Ach gut

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 08:23

alweer heel veel sterkte ik begrijp gewoon niet dat er zuilke mensen op de wereld rondlopen , maar ook dat belletje van die man dat die een pony van je af wil pakken is zow eng Blauw oog Blauw oog#)#)#)#)#)#)#)
hebben ze de daders al? heeel veeeeel sterkte!!!!

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 10:40

we hebben nog niks jah hij belt hooguit 2x in de week en dan probeer ik um zover te praten dat die zeg wie die is en dan hang die op echt eng Huilen bedankt nog voor jullie steun en lieve berichtjes dat helpt me enorm Bloos

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:54

oww wat vreselijk!!! k schrok echt toen ik het las... en dan die lieve fotos erbij... echt niet normaal dat er mensen zijn die dat flikken Boos!

onwijs veel sterkte en k hoop dat ze de daders snel vinden en behoorlijk straffen!!

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 10:57

dank je wel der zijn gewoon geen woorden voor....

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 22:08

volgens mij doet me foto het niet meer Huilen

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 12:47

DaiSy i Can´T 4GeT You i Can´T SleeP At NiGht i Can´T EaT By DaYLiGhT i Can´T 4GeT JoE CauSe YoU MeaN 2 MuCh 4 Me!!! Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 23:18

Verdrietig *schop* Verdrietig

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 23:24

mensen het spijt me ect dat ik het de hele tijd naar boven haal dit... Huilen
maar ken der niks aan doen ben zo verdrietig ken het gewoon niet geloven toen ik in het ziekenhuis lag zaterdag avond omdat ik van angel af was gevallen moest ik de hele tijd aan der denken Verdrietig zat helemaal te shaken in die rolstoel Huilen elke keer kom ik weer bij de wei en gelijk als eerste kijk ik in die hoek waar ze gelegen heb Huilen Verdrietig Huilen ben zo bang Verdrietig
en dan loop der ook nog eens z'n grapjas me de hele tijd te bellen en grapjes over daisy te maken Huilen en zeg dan ik weet wie je ben chantal jij was dat meisje die elke keer met die dooie in het park reed Huilen en elke elke keer als ik daaraan denk moet ik huilen ik weet gewoon niet wat ik moet doen en sorry dat ik jullie ermee lastig val Verdrietig .....

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 00:12

Jeetje wat vreselijk! Hoe kan iemand zoiets doen!? De fotos doen het inderdaad niet, maar ik snap zonder fotos ook hoe vreselijk het voor je moet zijn! Heel erg veel sterkte meid, en denk aan de mooie momenten die je met haar hebt gehad! Echt heel veel sterkte!

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 00:16

dank je wel Verdrietig ik ken het gewoon niet geloven Huilen nog steeds niet...

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:06

het is weer zover : er is weer een paard dood gestoken!!!! echt zo erg en die dader heb ook nog een stukje van ze achterbeen mee genomen en dat lieten ze lkkr op de tv zien echt zo erg!!!!!!!!!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

pollyfunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:38

Bloos! Oh meissie toch wat erg! Bloos!
Verdrietig Dat iemand dat zo'n lieve pony aankan doen! Verward Verdrietig
Stoom uit je oren Als ze diegene pakken zullen wij ze is wat andoen! Stoom uit je oren
Ach gut Echt heel veel sterkte!!! Ach gut

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 12:07

dank je wel

WAT????????// WEER EEN PAARD WAAR??? Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 19:07

Huilen Huilen ken der gewoon niet tegen Huilen Huilen ken niet tegen mensen die paarden afslachten gewoon Boos! ben zo verdrietig Verdrietig
DAISY IK MIS JE HEEL ERG Huilen IK KRIJG JOU DADER WEL Boos! Boos! Boos!
Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 08:52

nou 4 dagen geleden was het op het nieuws maar moet ff aan me vader vragen waar dat was maar er is er weer een afgeslacht en die was nog drachtig ook!!! Huilen Huilen enne gister is er een wel gestoken met een mes maar was gelukkig niet dood!!!!!! hij is met een mes onder ze oog gestoken en op ze voor hoofd!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen