Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Maar mijn probleem is dat ik geen stal heb,ik heb alleen maar weiland.
Anders vind ik het ook geen probleem om een veulen te krijgen in de winter.In maart/april is het vaak al warmer en kunnen ze gewoon in het land bevallen.
Ceriadwen schreef:gohya schreef:Maar mijn probleem is dat ik geen stal heb,ik heb alleen maar weiland.
Anders vind ik het ook geen probleem om een veulen te krijgen in de winter.In maart/april is het vaak al warmer en kunnen ze gewoon in het land bevallen.
Van de week vroeg ik of je ze niet op stal kon zetten en toen zou dat geen probleem hoeven zijn. Dus is er nou wel.. of geen stal voor je merrie als ze drachtig blijkt te zijn?
gohya schreef:A_nita schreef:Ik lees ook vanaf het begin mee en ben ook heel benieuwd.
Mijn eerste gedachte bij de foto's was: die is drachtig (maar ik hoop voor je van niet).
Als ze echt drachtig is kan het wel een leuk veulen worden van een welsh cob![]()
Je merrie is wel mooi opgeknapt zeg
Dank je "A_nita" voor je compliment.
Ja dat zeggen er meer dat een KWPN X Welsh Cob best mooi kan zijn.
Als ze idd. drachtig is ga ik achter de foto's aan van de vader en de papieren van de vader.
Nou ja 1 van de 2 hengsten is dan vader,beiden hebben haar gedekt.
Vele zijn heel nieuwsgierig,ik zelf ook hoor.
Ik zelf zeg niet drachtig maar mijn 6de zintuig zegt wél drachtig.
Gelukkig zit mijn 6de zintuig er ook wel eens naast.[heel af en toe].