setjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

denhaag203

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:27

br baby blauw bandages shabrak rijbroek + vestje

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:47

Heb een setje van een blauw sjabrak + bandage's. Alleen is door het vele wassen mijn sjabrak een beetje lichter geworden, dus neit echt mooi meer.
Verder nog een wit setje(bandage's en sjabrak). En wil nog grijze bandage's voor bij m'n grijze sjabrak.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:56

ik heb een wit setje
een rood setje
bordeaux rood Haha!
en blauw (peesbeschermers ipv bandages)
en nog een zwart setje

Cittemee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:13

ehhhm ja ik ben er ook 1.....paars paars paars hahahahhaha wordt ook de nieuwe trend denk hihi *LOL* OK dan! OK dan!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 09:42

Ja hoor, en gister heb ik ook weer een babyblauwe set gekocht hier op Bokt. Verschrikkelijk maar waar.... Clown

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 17:04

ik heb: bordeau rood en voor mn verjaardag bb.

bordeau: rijbroek hoofdstel ( neusriem ) bandages peesb. halster en natuurlijk: sjabrak!!

babyblauw: sjabrak rijbroek handschoentjes halster bandages peesbeschermers en rijjasje ( niet wedstrijd hoor! )

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 18:51

Nu heb ik ook nog een bruin sjabrak, met binnenkort bruine bandages Schijnheilig . En ik heb niet eens een eigen pony Bloos .
Hetzelfde als dat van Samsam, van BR dus.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 19:34

ik heb een bordeaux shabrak met bandages, lichtblauw shabrak met bandages verder heb ik nog een geel shabrak en een beige shabrak maar daarbij heb ik niet echt passende bandages Tong uitsteken
om de voorbenen doe ik meestal gewoon zwarte peesbeschermers (die passen gewoon overal bij), ik heb ook nog 2 zwarte bandages die ik dan soms wel eens achter doe als ik het gele of beige shabrak gebruik.
ik heb meestal geen zin om 4 benen te bandageren en daarna weer helemaal op te rollen Knipoog van de bandages die ik heb is 4 meter te veel voor Gamble zn voorbenen dus vandaar dat ik voor bijna nooit bandages om heb.
ik vind setjes wel altijd erg mooi staan, zou er zelf ook wel meer willen hebben alleen neem ik de moeite dan niet om ze te gebruiken Tong uitsteken
ik pas mn rijkleren er niet op aan want ik bedenk niet van tevoren welk shabrak ik ga gebruiken.
eerlijk gezegd vind ik al die nieuwe kleuren niet echt leuk, dat paars en roze kan bij iemand anders misschien nog wel leuk zijn maar mn paard zie je er niet mee

HeleennAnton

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 20:23

skyblue (dekje en bandages) en donkerblauw (peesjes en dekje)

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:48

renegade schreef:
jawel ikke alleen is mn polypad een beetje dik voor dit weer zal wel snel foto maken ervan kan je t zien! lekker kleurtje tis net een spekkie Haha!

Foto's!!!! Haha!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 00:49

HeleennAnton schreef:
skyblue (dekje en bandages) en donkerblauw (peesjes en dekje)

Skyblue dekje?? Ben al vet lang op zoek naar een dekje in díe kleur maar kan hem nergens vinden Verdrietig Waar heb je die gekocht? Foto? Tong uitsteken

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:03

yep, heb ik ook een aantal:
2x wit
donkerblauw
babyblauw
bordeaux
lila

ik had groen ook, maar dat dekje is nu oud en verschenen en de bandages heeft mijn moeder weggegooid Boos!
Maar ben weer verder aan het sparen, vanmiddag nog een nieuw schabrak gekocht in een zacht lichtblauw met crème / lichtgeel koordje en bies. Pling heb geen crème bandages genomen, want die maakt hij zo weer vies. Dus maar de babyblauwe erbij Knipoog
xxx

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:39

Ik heb al het leerwerk zwart,
bordeuaxrood dekje met beige bies kleurt leuk bij mijn beige geruite broek
Bruin dekje, bruine rijbroek, groen/bruine bodywarmer (en dan een fel rood vestje eronder voor het anti saai effect Haha! )

Hoog uit voor de foto wil ik wel eens specifiek op kleur letten maar meestal graai ik alles bij mekaar, heb gewoon de tinten zo uitgekozen dat het niet zo snel vloekt, en anders pech gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 14:47

Voor mij geen setjes meer, veel te veel gedoe en je gaat er toch niet beter van rijden Haha!. Ik koop gewoon makkelijke kleuren die overal bij kunnen, wel zo makkelijk en voordelig.

Een paar jaar geleden was ik nog wel creatief trouwens. Men neme een wit shabrak, 4 witte bandages en een doosje kleurpoeder. Alles bij elkaar in de wasmachine en kleuren maar. Op die manier kreeg ik hele originele setjes. Maar nu je spullen in alle kleuren van de regenboog kunt kopen, ben je toch nooit meer origineel...

ankiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:37

CCCCorine, heb j emisschien foto's van het resultaat?