stunning schreef:marleendv_88 schreef:Is het eigenlijk al bekend wanneer die open gaat?
Als je even een klein stukje terug leest (zijn berichten van gister) zie je dat er nog niks nieuws bekend is
Overheen gelezen maar zie het nu staan ja
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alwiene schreef:Moet je bij Boer staphorst serieus in een rok aan het werk? Dat had ik echt niet verwachtVerwacht dat voor de Divoza toch ook zeer zeker niet, zou het zelfs best apart vinden voor een ruitersportzaak eigenlijk. Begin nu wel erg benieuwd te worden wanneer die open gaat
Rosanna1990 schreef:Er komen sowieso geen koopzondagen aangezien dat niet is toegestaan in Staphorst.
Bij boer Staphorst moet je inderdaad in rok aan het werk, maar dat komt alleen door de baas van het bedrijf, die stelt dat.
shabbay schreef:Rosanna1990 schreef:Er komen sowieso geen koopzondagen aangezien dat niet is toegestaan in Staphorst.
Bij boer Staphorst moet je inderdaad in rok aan het werk, maar dat komt alleen door de baas van het bedrijf, die stelt dat.
Ja dat bedoel ik nou net. Koopzondagen niet toestaan...uit welk tijdperk kom je dan?
shabbay schreef:Rosanna1990 schreef:Er komen sowieso geen koopzondagen aangezien dat niet is toegestaan in Staphorst.
Ja dat bedoel ik nou net. Koopzondagen niet toestaan...uit welk tijdperk kom je dan?

Citaat:Ja dat bedoel ik nou net. Koopzondagen niet toestaan...uit welk tijdperk kom je dan?
Citaat:idd
Vind het juist fijn op zondag te winkelen door de week weinig tijd.
SiggHorsezz schreef:Yvank_ schreef:Maar waarom is dat niet toegestaan dan ?
Bij ons in Staphorst is dat een soort rustdag.
en gaan alle mensen naar de kerk.
en dan willen ze liever geen verkeer in staphorst.
weet ook niet hoe ze aan die regel komen.

maar dat gezeur over Staphorst ben ik het wel degelijk mee eens. Ik woon in Rijssen, bijna net zo streng als Staphorst. Ik persoonlijk erger me dood aan dat regiem daar. Koopzondag in Almelo is al not-done, Rijssen zal NOOIT een koopzondag hebben (goed, wat missen we dan
).Roxxiejj schreef:Sorry hoormaar dat gezeur over Staphorst ben ik het wel degelijk mee eens. Ik woon in Rijssen, bijna net zo streng als Staphorst. Ik persoonlijk erger me dood aan dat regiem daar. Koopzondag in Almelo is al not-done, Rijssen zal NOOIT een koopzondag hebben (goed, wat missen we dan
).
Staphorst staat in Nederland bekend als HET gereformeerde dorp, mensen in kledendracht en strenge regels met betrekking op geloof etc.
Mijn eerste gedachte van 'divoza in Staphorst' klonk mij daarom ook gewoon vreemd in de oren. Ik zou persoonlijk ook meer zuidelijk zijn gegaan..