Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:IndianLady schreef:Ik woon nu 2 jaar in Ede en op mn stalgenoten na ken ik bar weinig mensen hier
Ik rijd hier in het bos op de hei en voor een trekker zijn mijn pony's niet bang, maar een quad is sneller, maakt meer geluid en je ziet hem in het bos niet.
Er is wel degelijk verschil, gewoon motoren op de weg zijn ook totaal dan crossmotoren
En jij ziet nooit een crosmotor op de weg?
Quat maakt echt niet meer geluid dan een harley of een tractor.![]()
Magoed, eigenlijk is deze hele discussie nogal zinloos en off topic.
Maar geef mji toch maar een quat boven een trekker. (hoewel peerdlief van geen van beide schrik heeft)
Paarden van tegenwoordig zijn watjes.
Gentlegiant schreef:een quat gaat echt wel harder als die 60 km/u
Vooral met een of andere boer/crimineel die zijn wel op dergelijke acties behoed
Ayasha schreef:hangt ook van de quat af. Een grote quat mag volgens mij zelfs tegen de 120 (zelfde als motor)... Dus dat gaatie sowieso nie redden met een paard.
Hangt maar net van het vermogen van je quat af, je rijbewijs en als wat je hem laat inschrijven.
Ayasha schreef:iemand die met zo'n ding kan rijden lukt dat best hoor MM.Quad kan best veel aan.
Zeker als je er mee kan rijden kan je behoorlijke snelheid op hele smalle paadjes maken.
Mariss schreef:Ben ik de enige met een paard wat waarschijnlijk braaf naar oom agent zou luisteren? Al kan hij misschien wat enthousiast worden in galop als het geen goede ruiter is.