Hekel aan rijden, raar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:51

ik vindt het rijden eigenlijk wel het allerleukste :+
ik ben absoluut geen poetser, snel een borstel erover en zadel d'rop.
mensen die 2 uur lang kunnen poetsen, dat kan ik me echt niet voorstellen :P

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 20:53

2misty2 schreef:
Ieder zijn ding :D Zolang je paard een goed leven heeft en jezelf ervan geniet prima toch!

Ik zelf hou wel van rijden, maar ben wel iemand die rijdt met plezier. Geen verplichting 6 dagen in de week trainen. Gewoon ook heerlijke buitenritten maken, genieten van het 1 zijn. En daarbij train ik wel voor de wedstrijden maar 6 dagen trainen, nee niet mijn ding. Zolang beidde partijen er lol in hebben dan is het goed :D

ik train wel 6 dagen, en eens in de 2 weken ong. een buitenrit (is afentoe nog een beetje spannend) maar is dat heel veel dan?
dat idee heb ik niet namelijk :o

Poiuytrewq

Re: Hekel aan rijden, raar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 23:09

2 uur poetsen is wel heel lang.
9 van de 10 keer haal ik er geen borstel overheen, alleen een hoevenkrabber...

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 06:57

Ik poets maar een paar keer in de week soms 1of 2 keer, zeker nu het weer slechter word.
Maar keuvelen vinden mijn paardjes ook leuk.

kevin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:47

Ik heb ook een lange tijd niet gereden maar in mijn geval was dat omdat ik niet durfde. Je moet toch lekker zelf weten wat je met je paard doet. Als je ze gewoon aandacht en beweging geeft zou ik sch*t aan anderen hebben hoor. En zoals iemand al zei jou paarden hebben het waarschijnlijk beter dan sommige paarden die wel gereden worden.

sopje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:41

het is niet raar hoor!

het ging nu ook niet goed met rijden met mijn pony, omdat hij er telkens vandoor ging..
krijg ik er ook een hekel aan om te rijden met hem..

cunemon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 08:00

het is helemaal niet raar jij kan er toch ook niks aan doen dat je rijden niet leuk vindt lopen met je pony is misschein wel even leuk voor jouw. Succes met het zoeken voor een ruiter op je pony :D

Kempkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 08:03

Je moet je er niets van aantrekken, als jij en je paard happy zijn wat is dan het probleem, de een doet het zo de andere doet het weer anders.

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:19

Paardrijden hoort zo erg bij het paard zelf dat mensen het niet begrijpen als je niet rijd. Maar ik ken wel meerdere mensen die liever lopen met hun paard. Ik heb dan geen hekel aan rijden maar loop ook wel eens rondjes met mijn fjord, dat kan ook hartstikke leuk zijn!
Rijden zelf is nou niet echt de hoofdzaak als je een eigen paard hebt staan.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 23:28

Een hekel aan rijden heb ik zeker niet, maar ik heb er ook niet altijd zin in, rij daarom niet zo veel. Paard krijgt genoeg beweging hoor, maar niet persé onder het zadel :)

mallory3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 13:47

ik zeg vaak: er zijn mensen die van paarden houden en anderen van paardrijden
niet dat het alle 2 niet kan é :D

prinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:06

Ik heb ook periodes dat ik minder zin heb in rijden, dan wandel ik met 'm lekker door t bos of ga ik lekker bij 'm bij de wei staan. Ik vind het niet raar dat sommige mensen helemaal niet rijden, ik kan net zo veel genieten van een wandeling als van een buitenrit op het paard, dus ik doe het beide!

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:31

ik vind het niet raar hoor !, als ik eventjes geen zin heb ga ik ook weleens wat anders met ze doen !

DreamAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 19:31

Ik ben ook niet zoveel van het rijden, ik vind het wel leuk, maar om me nou te verdiepen in dressuur en springen en dan ook de wedstrijden is niks voor mij, ik doe trainingswerk met natural horsemanship, en verder rij ik op mijn bijrijdpaardje waar ik elke dag op mag gewoon een uurtje per dag en dan doe ik gevarierd, een hindernisje, losrijden, buitenritten en dan loopt hij ook 4x per week een uurtje mee in de manegelessen

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 09:08

niks raars aan hoor! iedereen heeft zijn eigen mening ik ben opzich blij dat niet iedereen van paarden houdt want anders zou iedereen een paard hebbbe en dat is dan niet meer bijzonder.