Ezel inrijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Everyone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 22:50

upendo schreef:
Oh, in dit topic hebben we niet met een ezel te maken, maar met drie. 8-)

TS, doe wat je wil, vraag het aan de paardenklas, maar als ze goed lesgeven snappen zij ook wel wat het verstandig is wat je wil gaan doen.

Enne, een paard zonder papieren mag wel de weg op hoor. Een ezel dus vast ook wel. :+

Waar zie jij 3 ezels dan?

ddb_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:16

Heel offtopic wel, maar ik kan het niet laten:

11 jarig isis meisje: Je bent pas 11 en hebt een asociaal grote bek waar niks zinnigs uitkomt, en dan vind je het raar als mensen zich aan je doodirriteren.
Met alle respect: Als jij vind dat je zo volwassen bent, en je hebt overal 'verstand' van, geef dan niet zo'n grote waffel en sta dan ook niet raar te kijken als jij boze reacties terugkrijgt.
Wie zich als een volwassene wil gedragen, word ook zo behandeld.
Karma..

TS: Als jij denkt dat je ezel het leukt vind en hij is idd al wat gewend, zie ik geen kwaad zolang je het gewoon op zijn tempo doet.
Je moet zo'n beestje niet forceren natuurlijk, kijk eerst wat hij wel accepteerd en wat niet, en stel grenzen.
Gewoon lekker rustig aan, paar x in de week, niet te vaak..
Is hoe ik het zie hoor, corrigeer me gerust :D

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 23:44

upendo schreef:
Oh, in dit topic hebben we niet met een ezel te maken, maar met drie. 8-)

TS, doe wat je wil, vraag het aan de paardenklas, maar als ze goed lesgeven snappen zij ook wel wat het verstandig is wat je wil gaan doen.

Enne, een paard zonder papieren mag wel de weg op hoor. Een ezel dus vast ook wel. :+

Ik denk dat ze chip bedoeld....

En mijn oma heeft op 84 leeftijd ook nog leren smsen en computeren hoor :+ dus het kan...