Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:19

Tja, kan me er wel wat bij voorstellen. Heb zelf een breed paardje met veul schoft en ik heb best een goede zit, al zeg ik het zelf, maar toch kom ik met mijn poes tegen zijn schoft aan(ligt denk ik ook aan de partij billen die je hebt, bij mij valt het tegen)... is zonder bontje niet aan te raden want dat doet zeer... Ik heb geen bontje in huis :+

Vind het ook niks voor je om te schamen... tis hetzelfde als iemand hier, denk ik, een topic zou openen dat het niet wil lukken met een apparaatje op batterijen. Zou vast ook een hele rel geven, terwijl veel vrouwen er eentje is huis hebben.

edit: als ik het voelde aan komen zou ik het wel remmen of stoppen :)

rockwitch

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:21

Zowiezo vind ik dat masturberen, orgasmes en dat soort dingen ondanks dat we tegenwoordig vrij relaxed met veel dingen zijn, nog steeds een beetje taboe lijken te zijn.
Best jammer, aangezien ik vermoed dat zo'n beetje iedereen dat doet.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:23

Jaimyliefje schreef:
Ik snap dit dus echt niet hè... Je voelt zoiets toch aankomen? Dan voorkom je dat toch? Dat zou ik doen tenminste...

Ik herken dit wel, persoonlijk zou ik dan ook denken "dit wil ik niet op m'n paard, even anders zitten o.i.d." Maar ja... een schande vind ik het niet, leven en laten leven :)

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:25

rockwitch schreef:
Zowiezo vind ik dat masturberen, orgasmes en dat soort dingen ondanks dat we tegenwoordig vrij relaxed met veel dingen zijn, nog steeds een beetje taboe lijken te zijn.
Best jammer, aangezien ik vermoed dat zo'n beetje iedereen dat doet.

masturberen enz. ligt niet echt een heel groot taboe op. Je kunt het er gewoon niet op elk moment en met elke persoon over hebben, maar dat lijkt me logisch.
Klaarkomen op een paard vind ik wel een heel groot verschil... Tsja, 'erotiek' en paarden gaan voor mij echt niet samen :=

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:38

Ik heb het ook eens bijna gehad en dat was idd met zonder zadel rijden. En dat was op een leeftijd dat ik niet eens wist dat het woord klaarkomen uberhaubt bestond :D . Het heeft dus niks te maken met 'erotische' gedachten erbij. Ik snap ook niet dat er zo moeilijk over gedaan word. Als ts nou perverse gedachten erbij zou hebben ala maar ze heeft het niet zo gepland :). Ieder lichaam is anders en de een komt makkelijker klaar dan de ander. Er zijn meerdere manieren om klaar te komen en ook door bv. je bekkenspieren aan te spannen lukt het sommige al. Zolang je het niet expres op gaat zoeken lijkt het me niks om voor te schamen.

Ts ik vind het echt mega stoer dat je dit topic hebt geopend!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:02

Ik vind sommige reacties wel heel kinderachtig hoor.. :n

Ts, vind het heel stoer dat je dit plaatst. Jammer dat er zo gereageerd wordt. Heb het nog nooit gehad, maar kan me voorstellen dat je er wel van staat te kijken.

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:13

Ik heb het helaas ook nooit gehad, maar ik rij ook nooit zonder zadel.
Toch eens gaan proberen dan hihi, wat geeft het is toch iets menselijks?
Ik begrijp niet dat het zo erg is hoor, hoort gewoon bij het leven klaarkomen waar het dan ook gebeurd. ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:15

Wat een lef moet je hebben om een topic te openen over dit onderwerp! Ik vind dat echt heel stoer!

Ik heb heel veel zonder zadel gereden maar ik heb nog nooit meegemaakt wat jij meegemaakt hebt. :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:20

zo jij durft op bokt :+
stoer hoor! echt waar :j

en ik heb ook nooit enige intensie tot gehad of gevoeld, dus ben op zich wel benieuwd naar de vraag
van het stoppen met rijden van het aan voelen komen?

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:20

nee ik heb het nog nooit gehad maar vind het wel onwijs stoer :+ dat de ts erover begonnen is want als we allemaal ff normaal nadenken seks en klaarkomen doen we allemaal en om daar nou zo kinderachtig over te doen is ook niet nodig

ben wel benieuwd hoe het is eigenlijk :o :o :o

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:24

Moderatoropmerking:
Ik had al eerder een opmerking geplaatst, maar nu gaat het toch de verkeerde kant op. Ik zal een aantal berichten verwijderen. Mocht het weer offtopic en/of erg flauw gaan worden, ben ik bang dat het topic op slot gaat.

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:12

Ik word altijd boos als een jongen mij vraagt of dit kan. Ik zei altijd dat het vast van die ordinaire meisjes waren, die dat tegen jongens zeiden om ze op te winden, terwijl het niet waar was. :')
Maar het kan dus wel...In mijn ogen is het gewoon onmogelijk.
Idd het stoppen, ik zou niet zomaar uit het niet ineens klaar komen, ik moet daarop geconcentreerd zijn. Dus voor mij onmogelijk, en vind het vreemd dat het dus wel degelijk gebeurt. Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik kan me er echt niks bij voorstellen :+

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:16

wel knap hoe doe je het

RaichuHollow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:24

Respect!

Zelf nog niet aan de hand gehad... Of aan t paard? haha

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:24

Nog nooit meegemaakt, volgens mij kan dat ook helemaal niet als je correct zit (bekken gekanteld dus) tenzij jouw paard een erg hoge schoft heeft en je daar misschien tegen "schuurde"?
Als je op de schoft zit te schuren en je laat helemaal los waardoor je dus mee gaat met de beweging kan het natuurlijk wel denk ik... Iig als hij een hoge schoft heeft...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:26

Weird.. dacht ook dat het een broodje aap verhaal was... :+
Ik vind het geen taboe om over te spreken.. en vind het ook tof dat TS-er dit gewoon op bokt zet..., iederene doet wel eens gekke dingen ;) en dit is dan niet eens gek te noemen.

maar kan begrijpen dat je het irritant vind...

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:30

Ik ben het wel met de meesten eens, vindt wel dat je lef moet hebben om het topic te openen.. Nou dat lef heb je iig :)
Ik denk dat het heel normaal is, tja kan gebeuren..
Heb wel eens gehad op een zadel dat ik niet helemaal lekker zat.. maar ben gauw anders gaan zitten :=
vooral als je niet heel lang daarvoor zelf gemeenschap hebt gehad :o

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:34

Ts ik vind het ook lef dat je een topic opent.

Het kan gebeuren, ik zou het wel een beetje vreemd vinden als je ervoor gaat zitten en het erom doet...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 07:52

Ayasha schreef:
Nog nooit meegemaakt, volgens mij kan dat ook helemaal niet als je correct zit (bekken gekanteld dus) tenzij jouw paard een erg hoge schoft heeft en je daar misschien tegen "schuurde"?
Als je op de schoft zit te schuren en je laat helemaal los waardoor je dus mee gaat met de beweging kan het natuurlijk wel denk ik... Iig als hij een hoge schoft heeft...

Maar jij gaat er, net zoals bijna iedereen hier, vanuit dat de TS clitoraal klaarkomt.. dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn? Als ze nou heel ontspannen zat en de bekkenbodemspieren ontspannen zijn maar door de beweging de boel daar kennelijk toch geprikkeld wordt kan je volgens mij best (vaginaal) klaar komen. Alleen lukt al niet eens iedere vrouw dat (tijdens de seks), maar misschien is de TS een van die vrouwen die 't wel lukt. ;)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:09

Ayasha schreef:

Je zit toch niet altijd perfect "correct" te paard? Ik vind het zo grappig hoe iedereen daar gelijk over valt :? Alsof iedereen maar HEUL de tijd "correct" zit :roll:

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 09:48

Hey het topic is dus toch weer open en wat een reakties.

Ik heb niet alles onthouden, maar wel fijn dat de meeste een beetje normaal reageren. Ik snap best dat het een beetje een raar onderwerp is.

Grappig genoeg had ik wel 7 pb's van mensen die het ook hebben gehad. Echt leuk om te lezen en gelukkig dat ik niet de enige ben.
Lees wel dat ik al vanaf mijn 9de rijd ofzo en het nog nooit eerer heb gehad.

Mijn paard is een arabier, rondgebouwd en weinig schoft, dus door de schoft komt het echt niet.

Ik zal er ook bijzetten dat ik daar inderdaad wel wat gevoelig ben, dus een beetje wrijving kan al wat veroorzaken.
Ik zat helemaal niet raar voor de zoveelste keer. Ik zit altijd zo en heb mijn instructrice er nog nooit over gehoord.

Het enige wat anders was is dat ik me helemaal ontspande en mijn benen helemaal losliet en in het bontje kon zakken.
omdat het zo goed en fijn ging was ik natuurlijk lichtelijk in de wolken en dat zal ook wel meegewerkt hebben.

Zoals ik merk zijn er maar weinig mensen die er openbaar vooruit komen dat zoiets kan gebeuren. Het is gewoon een beetje genant.
Mijn vriend zei " nah kan gebeuren toch" ;-)

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 09:51

Fiffill schreef:
Maar jij gaat er, net zoals bijna iedereen hier, vanuit dat de TS clitoraal klaarkomt.. dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn? Als ze nou heel ontspannen zat en de bekkenbodemspieren ontspannen zijn maar door de beweging de boel daar kennelijk toch geprikkeld wordt kan je volgens mij best (vaginaal) klaar komen. Alleen lukt al niet eens iedere vrouw dat (tijdens de seks), maar misschien is de TS een van die vrouwen die 't wel lukt. ;)

weet dat dat best het geval had kunnen zijn. Het was namelijk helemaal niet heftig en het voelde anders dan normaal. (niet dat ik iedere dag jeweetwel)
Ik heb wel meegemaakt dat ik op de andere manier een orgasme had, met mijn exvriendje jammer genoeg ;-)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:06

TS: Ook heel stoer dat je vriend er geen flauwe grapjes ed. over maakt! Zul je je vast een stuk beter door gaan voelen! :j

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:15

ik heb het ooit een keer meegemaakt....jaren terug...(30 jaar)
Was totaal er niet mee bezig...ik schrok eigelijk een beetje.En stopte het toen....

Tja,je stimuleert 'het plekje' dus ach....
Ik zie er weinig kwaad in,zolang je niet hard kreunend de bak door sjeest :o
Ik heb het daarna nooit meer gehad....waarschijnlijk te moeilijke paarden :D
Raar eigelijk dat er een taboe rust op een heerlijk gevoel.

Toen begreep ik in ene wel waar de uitdrukking hippisch masturberen vandaan kwam :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:17

Jeddah schreef:
Ayasha schreef:

Je zit toch niet altijd perfect "correct" te paard? Ik vind het zo grappig hoe iedereen daar gelijk over valt :? Alsof iedereen maar HEUL de tijd "correct" zit :roll:

Van mij hoeft dat niet, kan me alleen niet voorstellen dat als je zo zou zitten, je jezelf niet pijn doet... :=

Fiffill: Eh kan... :D