Ik huur weide en doe alles zelf, van water pompen (met de hand) tot poep scheppen en het onderhoud, dus ben per dag zeker wel tussen de 1-3 uur bezig aan alleen voeren, poep scheppen, water vullen, onderhoud. In de weekenden breng ik meer tijd door en soms doordeweeks ook, wanneer ik tijd heb. Dan doe ik ook echt wat met mijn paarden, Parelli, wandelen of uigebreid poetsen en tutten, hoeven vijlen etc... Ik werk overigens tussen de 28 en 32 uur.
mariz
Geplaatst: 30-04-10 18:20
In 2 uurtjes zeker, als het langer is dan heb ik me tijd verkletst
Hmmm en dan te bedenken dat ik nog een huishouden heb en nog andere dieren en meer dan 40 uur in de week werk(+ boekhouding en andere dingen die bij eigen zaak komen kijken)....Hmm wat ben ik blij met mijn vriendje qua ontspanning!!!!Maar wat zitten er soms weinig uren in een dag!!
1,5 tot 2 uur per keer. De ene keer ben ik meer tijd kwijt met poetsen en bv tuig schoonmaken dan de andere keer. Ik zit in het onderwijs en heb dus veel vakantie. Dan loopt het gauw uit en help ik met klusjes op stal.
normaal gesproken zoon 3 tot 2,3 uur per dag. soms wat langer nu ik geen werk heb, doe ik er zo lang mogelijk over, soms wel 6 uur. en wat ik dan gedaan heb... uhm
sshirley
Geplaatst: 02-05-10 12:12
meestal 2,5 dan ben ik met alles klaar maar meestal wil ik langer blijven en als ik dan geen huiswerk heb blijf ik soms nog wel een halfuurtje extra en in het weekend blijf ik zowieso 3 uur. trouwens ik rijd nog niet op haar ze is nog niet ingereden ik zet haar lekker buiten lang poetsen met haar lopen uitmesten enzo.. xx
Leonyr
Geplaatst: 02-05-10 15:56
Als het echt plenst of waait 2 uurtjes, maar bij goed weer 4 uur of langer.
Majsa
Geplaatst: 02-05-10 16:03
Haha! Ik zou het niet weten, maar als ik iets zou moeten zeggen... nou ja soms heel lang, ongeveer wat langer dan 3 uur alles bij elkaar, maar dan wel aan één pony!
Groetjes!
Laatst bijgewerkt door Mars op 03-05-10 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:offtopic deel verwijderd + lay out aangepast
Mastrootje
Geplaatst: 02-05-10 16:09
Met het vieze weer van vandaag ben ik dan niet zo lang bezig. Doe paardlief geen plezier met door de regen een wandeling maken. Hoe erg hij ook van wandelen houd. Meestal doe ik een rondje vrijheidsdressuur en dan mag ie weer terug.
Als het niet regent, kan ik al gauw een uur tot 2 of 3 uur bezig zijn. Als we ook nog met de kar (met een ander paard weggaan) ben ik vaak van half 2 ong tot 6 uur daar.
heel erg wisselend, soms ben ik binnen een uurtje al klaar. Soms ben ik ook ruim 4 uur bezig, en dan schiet ik nog redelijk op, mijn trainingsritten duren regelmatig 3 uur.
moelly
Geplaatst: 02-05-10 19:40
ongeveer 2 uur ietsjes meer als het weekend of vakantie is;)
Hill_R
Geplaatst: 02-05-10 19:48
Jeetje, vergeleken met de meeste mensen hier heb ik nu een beetje het gevoel dat ik mijn paardje te kort doe ...
Ik werk fulltime, en mijn vrije dagen zijn zaterdag en zondag.
Ik kom er echt niet elke dag, dat heb ik gewoon niet aan tijd ivm werk, vrije tijd, en soms gewoon echt geen zin, en ze staat niet bij mijn huis.
Ik ga sowieso 4 tot 6 x per week naar haar toe, en dan ben ik er tussen de 2 en 4 uren bij haar. Ik poets altijd, en geef haar beweging. Ik hoef haar niet te voeren of de stal te doen, ook hoef ik haar niet buiten te zetten.
ik ga ook maar 4 of 5 dagen per week, maar lukt ook niet met mijn werk.
Ragdollcat
Geplaatst: 02-05-10 19:51
Verschilt per dag, maar ben er vaak 2 x per dag op vrije dagen/weekenden en in vakantie.
Er zit heel veel tijd in, en ik doe het met alle plezier en woon er dichtbij, wat natuurlijk erg makkelijk is en mijn vriend komt er ook vaak langs, erg leuk en gezellig alles.
nandolufyou
Geplaatst: 03-05-10 08:53
ALs ik naar mijn vzpaard ga ben ik al snel ruim vier uur weg. Rijden, uitmesten, ja alles eigenlijk...
Doordeweeks; 2-3 uurtjes. In het weekeinde, pff dat wil je niet weten. 6-7 uur? Maar dat is niet alleen mijn paard, in het weekeinde rijd ik er meer. Aankomend weekeinde moet ik er ook weer 4 rijden. En ik help ook veel met rijden. Beetje lesgeven zeg maar.
minimaal 3 uur. Als ik vrij heb nog vele malen langer Ik kom ook vaak meerdere malen per dag op stal
Silence
Geplaatst: 03-05-10 08:59
Het verschilt eigenlijk heel erg. Ligt er ook aan wat ik doe. Het kan varieren van 1 uur (als hij buiten staat en ik enkel bij hem langs ga) tot een hele dag (met een lange buitenrit) Vanmiddag ga ik met mijn paardje op een korte vakantie en dan ga ik vrijwel de hele dag met hem bezig zijn. Heerlijk
2 uurtjes ongeveer, mesten en voeren hoef ik zelf niet te doen. Ook worden ze bij ons buiten gezet, je moet ze alleen zelf binnen zetten. Maar dat regelen we onderling.
zonne
Geplaatst: 03-05-10 09:11
ik besteed minstens per dag nou 3 uur aan mijn paard
Als ik klaar ben van school en niet hoef te werken ben ik van ong. half 6 tot 9uur op stal. Ik hoef dan niet te mesten of voeren od. Maar mijn moppie die zweet al gauw als hij zich erg druk maakt staat stukje wandelen ook nog op het dagprogramma, daarna nog het gedroogde zweet eraf poetsen, spullen opruimen ..