Kwam herboren thuis helemaal leeg en gedefragmeteerd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik rij dressuur en toch ben ik géén homo, dus ik vind dat het kan. Natuurlijk zal je er altijd wel vinden (and so what?!). 
xxxdonja schreef:Bij mij in de klas vinden jongens dat:
- Paarden stinken.
- Paarden horen op je bord.
- Het is geen sport
- Het paard doet toch alles
- Het is voor meisjes
Ook vinden ze het leuk om te zeggen dat ik ontmaagd ben door het rijden.
loveidefix schreef:ik heb ook 1 jongen in mijn paardrijd les.
Ik vind het wel stoer als jongens springen, maar als ik eerlijk ben vind ik mannen
die dressuur rijden (helemaal recht op, zitten feitelijk op hun zaakie) beetje gay
Ik heb hem tot nu toe nog maar één keertje kunnen overtuigen om op één van onze paarden (meteen al redelijk hoog) te gaan zitten .. Hij plaste bijna in zijn broek en zei meteen: D'er af, ik wil deraf ! Achteraf vertelde ik het mijn moeder, maar mijn vriend begon meteen te protesteren en probeerde haar wijs te maken dat hij had gezegd: ik wil in draf! in draf!
Marian_ schreef:xxxdonja schreef:heeel herkenbaar![]()
net als het gerucht dat schijnbaar veel vrouwen klaarkomen op hun paard, als ik vertel dat ik paardrij aan een jongen dan krijg ik vaak meteen die vraag
Lauste schreef:De vraag geeft het antwoord; omdat het zo weinig voorkomt is het niet populair.
maarja ik denk ook idd dat (jammer genoeg?:P) veel jongens het niet ''stoer'' etc vinden..
Denisexx schreef:Lauste schreef:De vraag geeft het antwoord; omdat het zo weinig voorkomt is het niet populair.
daar ben ik het wel mee eens, ik denk als bijvoorbeeld heel veel jongens paardrijden, dat andere jongens er ook eerder meebeginnen.maarja ik denk ook idd dat (jammer genoeg?:P) veel jongens het niet ''stoer'' etc vinden..
Daar zal menig man jaloers op zijn