Lekker kletsen met Leeuwarders

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 11:56

die ijsco staat in Goutum die waren te leen voor jullie om te bekappen onze paarden staan in drachten anders hedden jullie die mogen doen!!
Wel wat problemen gehad mer de ezel hoorde ik maar het is wel goed gekomen zag ik

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 15:57

Hahaha ja die ezel, hij vloog steeds de lucht in enzo Lips are sealed Lips are sealed

Btw, als je het resultaat hebt gezien, zag het er goed uit? Vind het wel leuk om andermans mening te horen over "mijn" werk, ik heb samen met een vriendin die ijsco gedaan.

XENA: print die route uit en probeer 'm gewoon! Verdwalen kun je bijna niet. Haha!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 17:06

dapperdier schreef:
Boyd heeft geen identiteits crisis!! Hij weet dat ie tinker is... tinkers zijn viesplurken! HAH!
Ik wil ook mee Xena... samen buitenritje maken... zucht..

Weet iemand heir niet iets ergens of iemand die een vrachtwagen verhuurd. Een paardenvrachtwagen voor 2 die rijdbaar is met een b rijbewijs...??

JA...........RIJDE RIJDE Haha!

HOE????WANNEER????WAAR???? *LOL*

Danie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:26

Heb jammer genoed de ijsco niet meer gezien maar de ezel zag er goed uit!!!

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:47

Meld me nog aan!!!
Ben ook leeuwarder, woon op industrieterrien west, kan vanaf mijn huis de pensionstal van dreamegirl zien!!
Paarden bij huis, veel dieren.
ik ben dierkundig ingenieur en ben sinds 2 jaar klaar met mijn studie, sinds die tijd voor de klas gestaan en dat houdt in de zomervakantie op..
Ben nog op zoek naar een andere baan..
Ik heb een goedgekeurde dekhengst en nog een aantal andere paarden

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:59

Ach ja Donja! Ik was je vergeten ( niet slaan) Je bent een tijdje niet meer op bokt geweest geloof ik..

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:45

Dank je... Mij zomaar vergeten!!!!!

Ben nog wel op bokt geweest, maar niet zoveel en dan vrnl op de kraamstal... we hebben nu alle vier de veulens!!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 19:48

Donja aan je avatar te zien heb je bonte paarden. Wat voor? (tinkers?kwpn?)

Bij ons op stal is zaterdag een hengstveulentje geboren (tinker x kwpn) ontzettend leuk dier.

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:23

Ik had bonte paarden... Het veulen op mijn avatar heb ik als 4 maanden oud hengstje gekocht en hij is net ruim een maand geleden verkocht als 2 jarige.. (en al 1.64m hoog!!!) Hij was een kleinzoon van samber uit een ico sun merrie, wpn dus, maar wel zonder papier.
Ik heb de bonte verkocht omdat we nu een goedgekeurde appaloosa hengst hebben en we ons dus echt gaan richten op rijtypische appaloosa's
we hebben nu dus vrnl appaloosa's en enkele kwpn merries (voor de rijtypische veulens!!)

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:25

He Jobbeltje!! Ik zag dat je diermanagement studeerd!! welk jaar? Zelf ben ik nu twee jaar dierkundig ingenieur... na 6 jaar studie Haha! zo leuk he, Osiris Haha!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:50

Zo Donja dat doe je heel netjes Haha!

Tweede jaar diermanagement, tevens student paard & management. Knipoog

Mag ik meteen even reclame maken:
www.vhall.nl/paardenveiling
organiseren we in samenwerking met Jaarsma veilingen&taxaties

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 12:18

Hee grappig daar had de eigenaar van mijn verozrgpaard het gisteren over, als het goed is gaat daar een fries heen en hebben we weer wat ruimte.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:53

Hey ik zie dit topic nou pas, ik kom dan wel niet uit Leeuwarden , mar wel uit friesland, Buitenpost, ligt nog net op de grens maar ik mag vast wel meedoen als rasechte fries?!

(Heb voorheen in Harlingen en Stiens gewoond, stiens is bijna leeuwarden dus ik voel me lichtelijk thuis Knipoog Tong uitsteken )

Ik loop stage in Oenkerk, dus Fries genoeg dacht ik zo Haha!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 14:20

Hahah idd sanex!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 20:48

Gaan we dan ook in het Fries onze berichtjes plaatsen? Haha! Haha! Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 21:19

nou nee want zo vergevorderd Fries ben ik nou ook weer niet
(ben niet fries opgevoed, heb wel friese les op school gehad maar of ik daar nou echt goed Fries heb geleerd?)

Heb trouwens wel een keer een fries gedicht voor gedragen op de Fryske Foardrachtskrieg in de Lawei in Drachten , ik stond me daar toch eenpotje voor schut met mn namaak-fries

Maar ja daar kom je dan altijd pas weer later achter he?!

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:33

ik wol best wat frysk type jer
mar dan typ ik ut wel sa ot ik et ek sees
ik wit net hoe ut ollejer precies mat
whaa, no snappe straks allenimar frysen wat jer stjit
volges my de fryzen ek net, ik bin vast net egt dudelik

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:05

haha dat kan ik nog wel volgen *LOL*
whaha de vriend van mijn zus praat ALTIJD fries zelfs als hij in Limburg is met de vrachtwagen (hij is vrachtwagenchauffeur) die mensen staan `m een potje raar aan te kijken *LOL*
maar mijn fries is echt waardeloos dus aan fries typen doe ik niet dan moet ik alles in het woorden boek op zoeken en dan ben ik zo lang bezig met opzoeken :S

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 00:32

Ik denk dat de Ljouwerters hier niet allemaal fries sprken, laat staan schrijven.
Ik ben dan van oorsprong een deventerse... (jaha, van de deventer koek!!) maar mijn Heit is fries, dus ik kan wel fries!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 01:37

Tja....ik weet dat het een beetje een late reactie is. Maar paardenpraat is niet bedoeld voor berichten over een woonplaats. Het is fijn dat er veel mensen uit leeuwarden komen of uit die richting. Maar je kunt in gebruikerslijst de woonplaats aanvinken en dan zie je meteen wie er uit een bepaalde woonplaats komt. Wil je iets afspreken? Gezellig....maar vraag dat dan op boktmeetings. Verder kun je mensen spreken via de pb. Daarom plaats ik een slotje.